Goed ik was vandaag dus voor een dagje bij de afdeling Reservingen voor een training en de telefoon ging, mijn manager nam op en ze knikte wat en hing weer op. Ik keek haar verbaasd aan en vroeg wie dat was. "Ms **** (general manager van het hotel) belde, of je even naar haar toe wilt komen als je klaar bent". Nou je kunt begrijpen dat ik 'm kneep, als de grote baas je wilt spreken over iets
Toen ik klaar was met mijn shift ging ik naar haar kantoor en ze begon meteen met een serieuze toon tegen me te praten, "ik heb een brief voor je" zei ze. Dus ik die brief open maken en lezen, stond er met grote letters "Dear Charlotte, Congratulations! You have won the Hotel Employee of the Month Award for September 2008"
Ik was echt totáál verrast en wist niet wat ik moest zeggen
Op dat moment begon de General Manager te grijnsen en kwam de Deputy GM er bij staan en feliciteerde me
Ik was echt zo geschokt dat ik had gewonnen! Aangezien ik nog maar zo kort hier werk haha! Je kunt je wel voorstellen dat ik zo trots als een pauw naar die Oorkonde op mijn muur blijf staren

Dus je hebt het wel nog naar je zin daar??