Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Die is gek zeg

Sara_N schreef:Ik zou gewoon lekker met zijn tweeen gaan hoor.
Het is jullie vakantie en dan moet je niet gaan babyzitten op iemand die je niet kent.
Daar gaat alleen maar ruzie van komen.
Dus gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je liever niet hebt dat het broertje mee gaat.
Gewoon eerlijk zijn als je het nu al niet ziet zitten. Je kunt misschien afspreken dat jullie een dag of een weekendje met z'n 3en iets leuks gaan doen.
fjordjes schreef:Het broertje krijgt als cadeau van z'n moeder voor z'n examen. (die moet nog komen, einde van dit schooljaar).
(maar dat is mijn mening) Maartje1990 schreef:fjordjes schreef:Het broertje krijgt als cadeau van z'n moeder voor z'n examen. (die moet nog komen, einde van dit schooljaar).
oke.. en wie is ZIJN moeder om te beslissen dat hij met jullie mee mag? dat bepalen jullie toch?! Hoe denkt je vriend daarover eigenlijk? persoonlijk vind ik dat echt een beetje van de zotte hoor...(maar dat is mijn mening)
Wat nou examen cadeau? Moet ie zn examen wel halen
Je moet er toch rekening mee houden en je aan aanpassen enz. 
Maartje1990 schreef:overigens ik zou ook niet willen dat MIJN broertje mee zou gaan met de vakantie met mijn vriend of vriendin :p laat staan het broertje van iemand anders