Tele2... om te huilen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Tele2... om te huilen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 12:58

Mag ik je 1 tip geven als jullie internet willen? GEEN TELE2! Slechte klantenservice, slechte verbinding... (moet ik nog doorgaan?) Trouwens, al sinds 13 oktober ligt het hele netwerk van Tele2/KPN totaal plat. ADSL ligt er helemaal uit en wat dan nog werkt hapert heel erg. Het is nu 15 oktober en bij mij thuis (ik heb Tele2!) heb ik nog steeds geen internet.

En op de site staat (natuurlijk heel schijnheilig!) niks over de storing of wanneer die verholpen zal worden!
Ik heb al een paar sites op Google bekeken, en nu blijkt het dat het wel eens 10 OF MEER DAGEN kan duren totdat er weer (fatsoenlijk) internet is... nu is mijn vraag aan jullie bokkers: hebben jullie ook last van de storing? Gelukkig dat ik op mijn werk gewoon kan bokken!

Maarja, ik zal het wel overleven...
(KPN Zakelijk blijkt ook plat te liggen)

marlies85

Re: Tele2... om te huilen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:00

Ik heb gelukkig geen internet via tele2.
Ik heb er helaas wel een mobieltje=abbo bij..ik zal blij zijn als van m'n abbo af ben bij hun.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:01

Nee hoor hier doet alles het prima.
Alleen maar goede ervaringen internet is supersnel Lachen
Heb ook van telefoon van hun super geregeld allemaal OK dan!

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:01

hmm ik heb ook tele2.. en heb nergens last van?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:03

KPN sluit je af.. (ipv aan van die reclame)
we wilden ons abbonement omzetten en zouden dus 1 telefoonnummer minder krijgen (we hadden er eerst 2, het nu ervan Nagelbijten / Gniffelen geen idee) en toen hadden we helemaal geen vaste telefoon meer
deed de tv het niet meer
Net als het internet..
Mijn vader heeft al uren zitten bellen
dus bij KPN is het niet veel beter Knipoog

Ik heb wel mijn prepaid bij Tele2 dat bevalt wel

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:08

Wij hebben hier op de zaak internet van KPN.
De laatste 3 weken is het al drama, zo snel als dikkestront door een thee zeefje...

Vandaag komt er een monteur, KPN zegt namelijk dat het niet aan hun ligt, maar aan onze (verouderde) aparatuur en aansluitingen ligt (beetje vreemd.... aangezien dit pand pas sinds febr. 2008 staat...)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 13:09

Toen alles uitviel, kwam het later weer (even!) terug, maar dan (ik schat zo'n half uurtje later) viel alles wéér weg en de verbinding blééf weg. Nu had ik even de probleemoplosser van MSN Messenger er doorheen gehaald en die kwam al gelijk dat er problemen waren met de DNS-server en de keypoorten!

Godzijdank dat ik hier wél kan internâtten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:10

Nouja hier draait alles prima kan ook aan je eigen adsl liggen dat hebben wij ook eens gehad Knipoog

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 13:18

Yvank_ schreef:
Nouja hier draait alles prima kan ook aan je eigen adsl liggen dat hebben wij ook eens gehad Knipoog
Nee, andere mensen hebben er ook last van. Hier op het werk werkt Citrix het niet meer! (netwerkprogramma, uitwisseling van programma's zoals Word en zo tussen server hoofdkantoor en hier)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:08

Nou zijn wij even blij dat we zelf geen tele2 hebben maar we zitten tijdelijk in mn schoonouders huis (ivm onze overdracht voor nwe huis 31okt is). En hier zijn we erachter gekomen dat we absoluut geen tele2 nemen veelste sloom bij het overzappen van de tv-zenders en i-net ongelooflijk traag moet wel 1000x klikken voordat ie eens keer reageert Boos!

En we hebben sindskort laptop en gebruiken we dus nu ook de draadloze verbinding ervan nou moe echt VERSCHRIKKELIJK!!!!

Maar heeft kpn ook zulk soort problemo´s dan ??? Want wij zitten over te denken in nwe huis kpn digitenne en i-net + bellen te nemen, terwijl ze bij kpn toch zo leuk zeggen ´´supersnel i-net´´ is het echt zo ??? Wij weten het niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:10

Wij HADDEN tele2 en ik ben blij dat we nu Telfort hebben.

Man o man, wat een slechte bende daar...en wij maar bellen met onze mobieltjes naar de klantenservice, telefoonlijn lag er ook onfatsoenlijk vaak uit.....k wist niet eens of ik geslaagd was voor mijn examen..want de telefoonlijn lag er toen natuurlijk ook uit >.>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:12

Hebben wij dus echt nooit last van Bloos!
hebben tv, internet ,telefoon en gsm via hun

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:19

Ik wil die laptop wel dus ik zat te denken om over te stappen Nagelbijten / Gniffelen
Scheelt toch totaal een tientje per maand met tv / i-net/ telefoon...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:23

Wij hebben internet en telefoon van tele2, en ik heb ook een mobiel abonnement bij tele2.
Ik heb eerlijk gezegd nergens last van, ook nooit last van gehad.
Klantenservice hebben we wel eens moeten bellen voor instellingen van internet enzo, en je moet wel een tijdje wachten (maar dat is bijna overal wel), maar daarna werden we elke keer prima geholpen.
Internet is supersnel, downloaden gaat zonder problemen met 100MB/s tot zelfs 300MB/s soms. Ligt ook nooit eruit, heel soms moeten we de modem resetten maar dan is alles binnen 10 sec weer in orde.
Telefoon ook prima, heel af en toe ligt ie er uit.
En mobiel al helemaal nooit problemen mee gehad. Goed bereik, lage prijzen, niks op aan te merken..

Wij hebben op het moment ruzie met Ziggo voor de tv.. Wat een flutbedrijf!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:36

__Possie__ schreef:
Maar heeft kpn ook zulk soort problemo´s dan ??? Want wij zitten over te denken in nwe huis kpn digitenne en i-net + bellen te nemen, terwijl ze bij kpn toch zo leuk zeggen ´´supersnel i-net´´ is het echt zo ??? Wij weten het niet...

Als het eenmaal werkt dan werkt het, maar als er iets niet goed is of je wilt je abbonement veranderen dan begint het gezeur. En als je dan belt is er niemand die je écht kan helpen omdat je nooit iemand spreekt die de bevoegdheden daarvoor hebben blabla, en ze beloven dat ze je terugbellen en dat doen ze dan weer niet..
bij ons is het vaak zo met digitenne dat het geluid niet gelijk loopt met het beeld, zwaar irritant
Dromen
maar waarschijnlijk is dit bij bijna elke telecom/tv maatschappij zo Nagelbijten / Gniffelen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:02

Wij hebben tele 2 maar nergens last van gelukkig.

Sirius1804

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:15

Slechte klantenservice is een ding wat zeker is, ze werken allemaal langs elkaar heen.
Ik heb gelukkig zelf geen Tele2, maar m'n schoonvader wel. Hij heeft 4 maanden zitten wachten op z'n aansluiting. Hij had zich aangemeld, een maand later hadden ze z'n aanmelding niet ontvangen. Weer een maand later had hij internet, maar geen draadloos, zoals hij aangegeven had, dus ging het hele zooitje, modem en al weer terug.
Over een week heeft u het goede modem volgens de klantenservice, 2 weken later nog niks ontvangen. Dus m'n schoonvader weer gebeld, maar volgens de klantenservice was er niks aangevraagd, dus m'n schoonvader besloot over te stappen, naar Orange.
Dat lukte ook niet want hij was niet afgemeld bij Tele 2. Dus weer bij Tele 2 aangemeld, toen kwamen ze met het verhaal dat draadloos internet niet mogelijk was in ons dorp, terwijl de buurman wel draadloos internet heeft van Tele 2. Nou ze gingen het wel uitzoeken, uiteindelijk kon het dus wel. Na 2 weken kreeg hij weer het verkeerde modem. Weer alles terug gestuurd en na een kleine 2 weken kreeg hij eindelijk het goede modem. En zowaar de eerste 3 maanden geen abonnementskosten, voor het ongemak.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:37

Daar ben ik nou ook bang voor ja... Dat je overstapt en gewoon maaaanden geen internet hebt... Nagelbijten / Gniffelen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:45

Ik heb al jaren Tele2 en geen problemen ermee hoor.
Tuurlijk er zijn wel wat dingetjes mis (zo staat de rekening van de huistelefoon op mijn telefoonrekening erbij, maar dat kan alleen verholpen worden als ik 2 weken mijn telefoon af laat sluiten, nou laat maar Knipoog )
Maar voor de rest, prima service, als ik wat heb kan ik altijd terecht bij de klantenservice en wordt ook netjes geholpen.
En ook hele goede service in het buitenland!

Ik denk dat iedereen wel slechte ervaringen heeft met bepaalde maatschappijen, maar om nou dat zo open en bloot neer te zetten op een forum vind ik niet zo netjes.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:45

Wij hebben een nieuwe aanvraag bij Tele2 die vertraging opliep (mede schuld door Tele2, maar niet grotendeels) en als vergoeding hebben we die gratis laptop gekregen waar ze nu een actie mee hebben Ja
Ik krijg ze altijd te pakken en ze helpen altijd. Vraag me af welk nummer of op welk tijdstip je belt als je ze niet te pakken krijgt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:24

de service van tele2 is echt dramatisch. Na een blikseminslag bij de buren (waardoor tv, telefoon, internet enz. er allemaal uitlag) hebben we 5 weken moeten vechten om het allemaal gemaakt te krijgen. 5 weken zonder internet en telefoon (wel tv gelukkig, wnat digitale tv zat niet bij Tele2). Echt een drama!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 10:34

Ik heb dus exact hetzelfde probleem:
Afbeelding (alleen de nummers kloppen niet) maar voor de rest is het nog steeds dezelfde situatie!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:37

Het lan ip adres moet wel hetzelfde zijn als de modem, anders werkt het inderdaad niet. Staat in het boekje ergens..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 11:27

Nou even met de klantenservice gebeld en die hebben de wijkcentrale gereset... ben benieuwd!