Vanmiddag had ik het er zo half over met de moeder van mijn vriend, omdat bij mijn vriend mensen te kort zijn (fietsen winkel) en ik eigenlijk nog een baantje zoek. Mijn vriend heeft wel eens voor de gein gezegt of ik niet bij hem kwam werken(Tevens ben ik te jong voor die baan en het lijkt me helemaal niets daar niet van) maar die moeder zei 'Ja waarom niet'
Toen kwam dus dat het werk me niets leek en toen bedacht ik me even later dat ik helemaal niet met mijn vriend zou willen werken. Ik zou echt gek worden
ik weet nu al dat mijn vriend dan overal comentaar op zou hebben, omdat het zo'n ontzettende perfectionist is.Het gaat hier om een winkel waar je dan 4 uur per dag met elkaar fietsen moet verkopen/maken, en best op elkaars lip zit.
Wat jullie? zouden jullie met je vriend willen samenwerken?

Andersom ook niet, dan zouden we samen één klas moeten runnen, lijkt me ook niet

Hij had zelfs de leiding over me
Na een half jaar samenwerken kregen we een relatie en na 2 maanden woonden we al samen. Daarna heb ik nog dik een half jaar met 'm samengewerkt. Op den duur werd dat steeds minder leuk en namen we (kleine) irritaties mee naar huis. Gelukkig was ik allang op zoek naar iets anders, dus dat kwam goed uit! We zijn nog steeds samen! Dus ik zou best met mijn vriend samen willen/kunnen werken, maar dan zullen we toch eerst een plan van aanpak moeten maken