Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Elma_ schreef:Tja nouja, ik vind t wel vreemdgaan wat hij deed.. Ze heeft hem via msn een tijd geleden laten weten dat ze hem heel leuk vond, en hij is daar op ingegaan,. Hij heeft tot de dag van GISTEr volgehouden dat het daarbij is gebleven.. maar nu ben ik er toch achter gekomen dat ze heerlijk speeksel hebben uitgewisseld.. het ontkennen en liegen erover, een paar maanden lang, dat vind ik dnek ik het ergste
Blue_Eyes schreef:Zeg nooit nooit, ook al zou ik het wel heel erg moeilijk vinden. Ik ken stellen die vantevoren ook zeiden dat het nooit meer goed zou komen als dat zou gebeuren, en die na zoiets nu toch nog samen zijn.
_Micha_ schreef:Tallie_Ho: sterkte zeg, voor jou en je moeder. Ik snap heel doet dat je het moeilijk vind van je vader te accepteren.
Elma_ : Infeite is hij dus niet vreemd gegaan? Neemt niet weg dat het niet erg netjes is. Maar dat maakt het wel een ander verhaal. Dan zou ik hem misschien nog kunnen vergeven. Het liegen er over ja, dat is weer een heel ander verhaal he.
Terug on topic, ik heb het hier wel eens met mijn vriend over gehad, voor ons alle 2 zou het klaar zijn als ik of hij vreemd zou gaan. En ik zou hem misschien best terug willen nemen maar ik zou het niet kunnen, zou altijd onzeker blijven van, zou hij niet weer vreemd gaan.
Mystica: Maar vind je dat dan niet slopend? je kunt hem niet helemaal meer vertrouwen, erg relaxt zit je dan ook niet in je relatie?
Maar ik hou wel van hem, en ik geloof best dat hij ook van mij houdt. Ik zie wel waar het schip strandt denk ik maar. zorro schreef:Ook na een zoen is het bij mij gebeurt, als hij wil zoenen komt hij maar bij mij. Ik zou mijn vriend niet kunnen vergeven als hij vreemd gaat, mijn vertrouwen zal dan helemaal weg zijn.
Tuurlijk het zal wel moeilijk zijn om er gelijk een punt achter te zetten. Liefde is niet zomaar over natuurlijk.
Een van mijn beste vriendinnen is ook flink bedrogen door haar vriend, terwijl zij de slaapkamer in hun huisje aan het verfen was lag hij met een ander in bed. Toen hij het haar vertelde is ze gelijk weggegaan. Arme meid, wat moet die wat door maken.. Het ergste is nog wel dat ze hem vertrouwde, van hem hield en een toekomst met hem zag. Ze woont nu op haarzelf, houdt zich sterk, en het gaat ook best goed met haar, alleen ik denk niet dat ze een man ooit weer vertrouwen kan, al hoop ik het natuurlijk wel.