''Verplicht'' Gekoppeld.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

''Verplicht'' Gekoppeld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 23:34

Hoi Hoi,

Ik zit een klein beetje met een dilemma.

Ik ben vandaag weer naar mn masseuse geweest en zij heeft een 19 jarige zoon.
Ken hem verder niet enzo. Ik zelf ben 17. Maarja zij zelf is echt heel erg aardig, enige nadeel is vind ikzelf.. ze wil me overduidelijk aan haar zoon koppelen ofzo. Ze heeft het zoiezo wel veel over 'm en, als ik dan wat zeg wat ik leuk vind (wokken) dan is het 'ohhh dat vind hij ook' en hij gaat naar een concert wat me wel leuk leek toen was het 'oohh misschien kun je mee'.

Nu vroeg ze dan of ik zijn emailadres wilde dan kon ik eens wat laten weten.. nouja heb ik het mijne maar gegeven want anders doe ik het hoogstwaarschijnlijk toch niet.

Vanavond dan wat met die jongen gepraat enzo, best aardig maar ik weet niet. Het voelt zo.. verplicht. Voel me er totaaal niet makkelijk bij en ik weet dus ook niet echt wat ik hier mee moet.

Het is niet dat die jongen misschien niet leuk is ofzo Knipoog maar eerder, ja ik ben al met een andere jongen bezig en ik heb ook de behoefte niet echt naar een vaste vriend. Daarnaast heb ik 'm even gezien en ik weet niet of het mijn type wel was enzo.

Vind het echt moeilijk, want hij zei al, hou je van joggen, zullen we samen eens een serie kijken dan (ik houd van series), wil je m'n nummer kun je me morgen smsen als ik aant werk ben.
Ik probeer dus een beetje de boot af te houden en ik 'durf' bijna niet direct af te wijzen.

Ik hoop dat 't duidelijk is en dat iemand raad voor me heeft want ik vind dit echt vreemd Nagelbijten / Gniffelen

Groetjes Sanne
Laatst bijgewerkt door Nagini op 13-10-08 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Elma_

Re: ''Verplicht'' Gekoppeld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 23:38

haha wat een.... aparte situatie.. tja als je je er ongemakkelijk bij voelt.. Kun je dat toch tegen hem zeggen? of tegen zijn moeder...
Kan me voorstellen dat dit erg lastig is.. Maar je moet zelf beslissen of jij hem wilt leren kennen of niet! en als je dat niet wilt, wees daar dan ook eerlijk in.. doe zoiezo niets omdat iemand anders dat wel leuk vind... maar omdat jij het leuk vind! Dus als het jou leuk lijkt met hem een serie te gaan kijken, doe je dat.. en als jou dat niet leuk lijkt, doe je dat niet!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 23:43

Ja, een lastige, ik zou hem gewoon een beetje uittesten op msn, kijken wat hij nou precies wilt, en verder gewoon heel eerlijk spelen, heeft het beste effect, het ergste wat er kan gebeuren is dat hij kwaad wordt en je maseuze je niet leuk meer vindt, maar er lopen er toch nog 10.000 rond, ik zou gewoon heel eerlijk tegen hem zijn als blijkt dat hij verliefd op je is, wil je het op een wat minder subtiele manier doen dan zet je gewoon iets in de trant van "<3 u 4-ever Gaston" in je msn, snapt ie de boodschap ook wel :p.

Verder vind ik het maar vreemd dat die moeder je overduidelijk probeert te koppelen 0_o beetje doorzichtig.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 23:47

Hahha ja idd Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het alleen zo.. l.ullig om tegen 'm te zeggen van; ja weetje, eigenlijk zie ik je niet zo zitten Nagelbijten / Gniffelen
Ik weet het niet, ik ken die hele jongen niet enzo en ik ben al een bindingsangstachtigmiepje Nagelbijten / Gniffelen

En ik wil m'n masseuze niet kwijt ROFL ze is goed en goedkoop en dichtbij Tong uitsteken

Pff wat een situatie Huilen van het lachen en deze keer kan ik er echt niets aan doen ROFL

Het voelt ook ongemakkelijk, hij en zijn moeder hebben me schijnbaar echt bepraat. ''Ík heb gehoord je bent sportief, ik weet dat je 1 december je nieuwe afspraak hebt, ik heb gehoord dat je van wokken houdt, Wat vond je van de entree toestraks (hij had de deur open gemaakt), Ik was nu wel benieuwd want m'n moeder had me zo nieuwsgierig gemaakt, die was weg van je...

Ja.. uh?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 23:49

aaaaaaaaah bijna eng!
ze bedoelt t waarschijnlijk heeel lief, maar kan me ook voorstellen dat je hier op een verkeerde manier kriebels van krijgt!
en toch eerlijk blijven.. hoe banketstaaf ook, als zei niet ziet dat je t niet zo leuk vind zal ze er ook niet mee stoppen.. want ik dnek niet dat zei dat inziet.. als je het echt niet leuk vind dan verwijder je die kerel van je msn, en je zegt tegen je masseuse, hee ik heb een nieuwe vriend sinds gister! leuk he? hij heet (...)
Klaar, uitgepraat Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 07:19

Oei dat is een lastige. Misschien toch maar op je af laten komen? Je weet het nooit, misschien is die wel ontzettend leuk Haha! . En als het niks is kun je het hem altijd nog duidelijk maken toch. Zou het wel heel raar vinden als de moeder van de jongen je dan niet meer leuk vind Tong uitsteken .

Succes Haha! !

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 07:30

ik zou gewoon duidelijk zijn naar hem, dat je best wel een keer wilt afspreken maar dat je niet op zoek bent naar een vriend. Dan kan hij zelf beslissen of hij toch gewoon zonder bijbedoelingen wil afspreken met je of niet, en ben jij nooit achteraf degene die hem aan een lijntje gehouden heeft.. Dat krijg je nl altijd als je dan iets met hem gaat doen maar verder niks met hem wilt ben jij altijd de gebeten hond. Vind je het moeilijk zo te zeggen mail je het gewoon, is het iig duidelijk Knipoog succes

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 09:23

@ Elma, zo voel ik dat indd een beetje Nagelbijten / Gniffelen ieh eng en wat moet ik nu Nagelbijten / Gniffelen

@ Eknein: Sja ik ben zoiezo niet zo... nu ik voel dat er iets om heen is.. als het ware zie ik dat zoiezo al niet meer zo zitten... ik weet niet, vind het erg moeilijk om uit te leggen.

@ Cheyentic: Ja vind het moeilijk hoor, om zo eerlijk te zijn ook omdat ik het idee heb dat 't gesprek daarna nog even lekker word nagebabbeld met moeder Nagelbijten / Gniffelen

Ik weet het niet, heb er echt zoiets van wat moet ik nu..

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:07

dat hij het er nog ever heeft met zijn moeder maakt toch niet uit, dat moet hij zelf weten, maar dan heb jij het iig netjes aangegeven. die moeder vindt jou blijkbaar de ideale schoondochter Nagelbijten / Gniffelen en zit hem van alles in zijn hoofd te praten.

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:23

Gewoon zeggen dat je niet op jongens valt. Ben je van het hele gedoe af! Haha!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:33

Gewoon blokkeren en verder geen woord meer met hem wisselen? En als je weer bij zijn moeder bent zeggen dat je toch zo'n leuke jongen ontmoet hebt, helemaal je type! dan ben je er vast vanaf.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 14:19

Hmm ja ik weet niet, dat blokken.. daar ben ik niet zo van. Want hij is echt niet stom ofzo denk ik.. maarja ik zie wel hoe ik het op los ROFL

De beste oplossing is ook zéker gewoon zeggen waar het op staat. Maar tis zo hard.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:35

Ja, het is misschien hard, maar wel de waarheid, ik zal gewoon zeggen hoe je dr over denkt, dan ben je er gelijk vanaf! Knipoog

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:48

Hij is wel een beetje een nerd hoor als hij zo aan zijn meisjes komt Nagelbijten / Gniffelen

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:50

Hij is 19 zei je? Dan snapt hij toch wel dat je geen indruk maakt door je moeder zo te laten pushen. Ik zou het hem geowon eerlijk zeggen, dat begrijpt hij echt wel.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 14:51

ik heb eerder het idee dat het allemaal vanuit die moeder komt, en zo.. zeg mar bij hem komt.. ik weet het niet..

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:11

Zoekt hij meer dan vriendschap??
Anders moet je hem duidelijk zeggen dat je iemand ziet... Het is niet makkelijk om hem duidelijk te maken dat je er geen zin in hebt, ik heb het ook voorgehad...

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:13

Gewoon zeggen dat het een leuke jongen is maar dat je niet meer in hem ziet als potentieel vrienden!
Hij begrijpt dat vást wel!

aiselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:32

Ik ken het probleem, ouders die graag een relatie tussen hun zoon en een meisje zien...
Bij mij was gelukkig allang duidelijk tussen een vriend en mij dat we gewoon vrienden zijn, maar die ouders hebben dat héél lang niet willen inzien.

Die 'verplichte' dingen ken ik, en is ook jammer van het contact tussen elkaar. Voor jou is het extra vervelend dat die jongen zo afgaat op wat z'n moeder zegt, in plaats van er écht achter te komen. Het kan best leuk zijn dezelfde raakvlakken te hebben maar het lijkt nu in je verhaal wel alsof die moeder de tussenpersoon is waar je een relatie/contact mee zou aangaan Knipoog