Ik zit een klein beetje met een dilemma.
Ik ben vandaag weer naar mn masseuse geweest en zij heeft een 19 jarige zoon.
Ken hem verder niet enzo. Ik zelf ben 17. Maarja zij zelf is echt heel erg aardig, enige nadeel is vind ikzelf.. ze wil me overduidelijk aan haar zoon koppelen ofzo. Ze heeft het zoiezo wel veel over 'm en, als ik dan wat zeg wat ik leuk vind (wokken) dan is het 'ohhh dat vind hij ook' en hij gaat naar een concert wat me wel leuk leek toen was het 'oohh misschien kun je mee'.
Nu vroeg ze dan of ik zijn emailadres wilde dan kon ik eens wat laten weten.. nouja heb ik het mijne maar gegeven want anders doe ik het hoogstwaarschijnlijk toch niet.
Vanavond dan wat met die jongen gepraat enzo, best aardig maar ik weet niet. Het voelt zo.. verplicht. Voel me er totaaal niet makkelijk bij en ik weet dus ook niet echt wat ik hier mee moet.
Het is niet dat die jongen misschien niet leuk is ofzo
maar eerder, ja ik ben al met een andere jongen bezig en ik heb ook de behoefte niet echt naar een vaste vriend. Daarnaast heb ik 'm even gezien en ik weet niet of het mijn type wel was enzo.Vind het echt moeilijk, want hij zei al, hou je van joggen, zullen we samen eens een serie kijken dan (ik houd van series), wil je m'n nummer kun je me morgen smsen als ik aant werk ben.
Ik probeer dus een beetje de boot af te houden en ik 'durf' bijna niet direct af te wijzen.
Ik hoop dat 't duidelijk is en dat iemand raad voor me heeft want ik vind dit echt vreemd

Groetjes Sanne
ze is goed en goedkoop en dichtbij 
en deze keer kan ik er echt niets aan doen
. En als het niks is kun je het hem altijd nog duidelijk maken toch. Zou het wel heel raar vinden als de moeder van de jongen je dan niet meer leuk vind