Ik durf niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Ik durf niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 22:01

D'r is zo'n jongen die mij blijkbaar helemaal super vindt. Ik vind hem ook heel aardig enzo ^^ maar nou wil hij vrijdag perse iets doen (we kennen elkaar via internet). Maar ik durf niet zo goed en ik vind 't heel lastig om hem dat te zeggen. Nou hield ik al beetje de boot af, door hem maar te laten ontdekken wat ik leuk vind, zodat hij iets weet wat we kunnen gaan doen. Mja, nu heeft hij dus al ongeveer een idee: saampjes door 't bos lopen ofzo.
'K heb 'm al eens gezien, maar daar waren anderen bij. Dat vond ik niet zo eng. Maar zo alleen met hem.. brr!

Heeft iemand een idee hoe ik duidelijk vertel dat ik er nog niet klaar voor ben, zonder hem te kwetsen? 'T is echt een superlieve jongen namelijk.

Marchador

Re: Ik durf niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:03

Eerlijk zijn werkt denk ik gewoon het beste. Zeg dat je je er niet zo prettig bij voelt nog; dat je er nog niet klaar voor bent, maar dat je hem zeker beter wilt leren kennen.

Succes!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:08

Eerlijk vertellen dat je hem wel wilt ontmoeten maar nog niet alleen. Een goeie jongen begrijpt dat zeker Lachen...

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:51

door het bos lopen alleen met hem lijkt me nou ook niet het allerslimst om te doen op eerste date als je hem nog maar 1x hebt gezien en alleen van internet kent Knipoog

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:11

Gewoon eerlijk zijn is altijd het beste Lachen Als hij echt een superlieve jongen is begrijpt hij dat wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:33

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:53

Als je je er niet goed bij voelt moet je het niet doen
En ook gewoon aangeven dat je liever de 1e keer samen afspreekt op een neutrale plek. Ergens in de stad ofzo waar nog meer mensen zijn.

Ik zou het zelf persoonlijk ook niet doen, meteen afspreken in een bos als ik deze persoon niet goed ken. En al zeker niet als je deze persoon middels internet kent Lachen

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:05

BraveSpots schreef:
Eerlijk vertellen dat je hem wel wilt ontmoeten maar nog niet alleen. Een goeie jongen begrijpt dat zeker Lachen...

Hier ga ik ook in mee! Eerlijk zijn duurt het langste, misschien iets met een paar mensen gaan doen.. bijvoorbeeld zeggen dat je gaat terassen met wat mensen en vragen of hij mee wilt Haha!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:08

idd gewoon eerlijk zijn
lijkt me wel het handigst

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 18:19

Heb jullie raad opgevolgt en alles gewoon eerlijk verteld. Maar nu probeert hij me toch over te halen ><
*zucht* Blijkbaar was hij toch niet zoals ik had verwacht..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:41

Vind dat zelf altijd een beetje eng, als iemand koste wat kost met me af wil spreken ook al zie ik dat zelf nog niet echt zitten. Wel balen voor je TS, dan ben je eerlijk en dan helpt het nog niet...

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:43

Nou ik zou nooit naar een bos gaan met iemand die je van internet kent.

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:46

Het is niet verstandig om met iemand die je nauwelijks kent naar het bos te gaan.
Zeg gewoon eerlijk tegen hem dat je je daar niet prettig bij voelt.
En als je wel wat samen met hem wilt doen, stel dan zelf wat voor.
Ga ergens samen wat drinken, samen de stad in of naar de bioscoop.
Maar zorg gewoon dat het een plek is waar jij je geod bij voelt en waar ook andere mensen zijn.