Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MarcoBorsato schreef:Ik noem dit geen vriend hoor, ik noem dit een parasiet. Ik denk dat jouw ouders ontzettend gelijk hebben in het feit dat ze hem niet mogen.
My_Lord schreef:ik vind het knap dat je het met hem blijft volhouden en blijft proberen. Hij mag otzettend dankbaar zijn dat hij jou heeft!
Maar iig zou ik hem benoemen tot chat buddy. Niet meer privee contact maar alleen via de site. Toen het nog zo was was het leuk, toch?
Ik snap dat je het contact niet helemaal wil verbreken, en dat je hem aan een kant toch wilt helpen. Maar sommige mensen zijn niet te helpen en die moeten maar op een gegeven moment een hele hele harde les leren (bv wanneer mams overlijdt of hem uit huis zet) tot ze tot de bezinning komen.
Iig veel succes!!!
Kukkie schreef:Wat een onwijze onvolwassen klaploper.
En je bent afhankelijk van hem voor een of andere site? Wees creatief, verzin dan wat anders.
Ik kan werkelijk waar niet begrijpen dat je zo tolerant bent en nota bene nog zijn moeder na gaat doen ook. Wel mopperen, maar hem steeds z'n gang laten gaan. Daar kwam ie bij mij echt niet mee weg. Lekker afkappen, dit contact. Tenzij je het lekker vind om als deurmatje gebruikt te worden.
.