toen was het ineens uit.. zonder reden of toch wel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

igor001

toen was het ineens uit.. zonder reden of toch wel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 21:48

Hoi bokkers,

Ik moet het gewoon echt even van me afschrijven denk ik. Zit er echt even giga mee.

Afgelopen weekend was ik met mn vriend en zijn familie mee op vakantie naar Groningen. Wij zouden heir alleen eht weekend blijven (lees van vrijdagavond tot zondagavond), zn zusje, broertje, vader en moeder bleven de rest van de week nog.
Hij vroeg me zelf of ik meeging, ik twijfelde omdat ik zijn weekendje weg niet wilde verpesten om tussen hem en zijn familie in te staan. Maar hij verzekerde mij dat het goed was en dat die het echt graag wilde, anders wilde die zelfs niet mee zei die. Dus ik ging toch maar mee. Vrijdag avond kwamen ze me hier ophalen en in de auto was het nog super enzo, af en toe even wat klieren en een kusje, knuffel, je kent het wel.. niks mis mee dus.

Toen we daar aankwamen was ook alles nog best, die avond nog samen slapen heel lekker tegen elkaar aan. De volgende dag (zaterdag) ook niet veel mis.. eerst even bij zijn tante en nichtjes langs die daar vlakbij woonden. Hij deed eerst wel wat raar, maar wilde waarschijnlijk gewoon even spelen met zijn nichtjes, later was dit namelijk ook over. Zijn nichtjes kende mij toen en we konden gewoon met zn allen spelen. Daarna nog wezen zwemmen met zijn broertje erbij. Hij was wel veel met zn broertje bezig maar betrok me er wel bij, nog samen van de glijbaan af, in het bubbelbad wat kussen en zoenen etc etc, ook neit veel mis mee dus.. daarna even samen op het bed gelegen, hij zei mij dat die het lekker vond altijd als ik zo tegen hem aanlag. Later die avond gingen we slapen, ik kreeg een smsje en voelde me nogal k ut, die sms herinnerde me weer aan dingen uit het verleden. Hij vroeg wat er was en ik probeerde het hem kort te zeggen , maar wist niet waar ik beginnen moest. Ik wist dat hij het er niet over wilde hebben, dat had die eerder al gezegt.. maar omdat die het nu toch vroeg probeerde ik het kort uit te leggen. Hij me wat geprobeert te troosten, maar ik kon zien dat hij niet wist wat die ermee aan moest.. hij zei nog : je raakt me neit kwijt, daar hoef je neit bang voor te zijn. Later die nacht haalde die me weer aan, we begonnen wat te kussen en hij zei op een rustige vriendelijke manier dat hij meer wilde (echt zoals ieder meisje dat gehoord zal willen hebben) Weer iets later beide in slaap gevallen en werden smorgens wakker, weer wat gekust en gezoend en beiden lieten we weten nog iets anders te willen.

Daarna aangekleed en aan het ontbijt gegaan om daarna de gehuurde fietsen terug te brengen en te kijken of we ergens een kano konden huren voor op het grote meer. De kano verhuur was dicht dus besloten we terug te gaan en te gaan zwemmen. Onderweg nog even met zn 4-en (zn broertje, zusje, hij en ik) wat lol te trappen in een speeltuintje. Met zn 4-en op de wip, echt de grootste lol, melige boel daarzo. Toen naar het huisje terug en gaan zwemmen. Onderweg naar het zwembad feliciteerde zijn broertje ons omdat we 4 maanden hadden, op naar een half jaar zei zn broertje. Dat gaat zeker lukken als het aan mij ligt! was de reactie van mn vriend.

Hij ging in het zwembad direct met zn broertje het bad in en leek niet veel aandacht kwijt te willen aan mij en zijn zusje, dus besloten wij samen maar even ons te vermaken. Later nog wel met de jongens van de glijbaan af en de stroming in.. nog even een kusje gegeven etc etc toen waren ze weer weg ineens en wij besloten maar even onze gang te gaan. Iets later zagen we ze in het bubbelbad en gingen er maar even bij in. Weer deed hij een beetje raar, zei niet veel en kwam niet bij me zitten zoals die altijd deed. Alleen zn broertje maakte wat opmerkingen in mijn richting, welke ook niet zo super aardig aankwamen.. Zn zusje en ik zeiden dat we het niet echt leuk vonden die opmerkingen enzo, hij keek me wel even aan en leek het wel te begrijpen maar deed niks verder. Wij toen maar weer verder gegaan het grote bad in, en later weer bij hun gaan zitten. Weer deed hij zo raar, niks zeggen enzo. Later in het bad ook geen enkele reactie gehad.

Later terug lopende naar het huisje ook geen enkele reactie oid, dus ik zag het al zitten van ik zal wel weer iets gedaan hebben... Ik vroeg hem dus van wat is er? Hij zei dat er niks was maar liep wel weer door zonder iets te zeggen verder of ook maar even in mijn richting te kijken. Ik probeerde of het hem uberhaupt nog wel wat kon schelen dat ik erbij was en gaf hem een kus, hij kuste wel terug maar zei verder weer niks en weer geen reactie oid. Zo bleef het doorgaan, hij vroeg wel of ik iets drinken wilde maar meer niet. Ik had mn dag al niet echt door dat smsje van die avond en begon me nog meer k ut te voelen, ook omdat hij niet veel aandacht leek te willen besteden aan mij en me liever niet dat wel zag. Eerst nog even samen met zijn zusje gespeeld met zijn nichtjes en toen bij het meer gaan zitten. Zijn zusje kwam me achterna en kwam erbij zitten, ze zag wel dat er wat was, maar ik kon het er gewoon niet over hebben met haar. Later kwam zijn tante en vroeg ook wat er was, ze begon een heel lief en aardig verhaal te vertellen, maar ondanks dat kon ik het gewoon nog niet vertellen. Ze vroeg na een tijdje of ik dan mee terug ging naar het huisje, dat was goed en we gingen terug. Daar zagen ze wel dat het niet helemaal oke was, maar een reactie van mn vriend oid kreeg ik ook niet.

Ik voelde me daar gewoon even niet prettig en ging naar boven naar de slaapkamer. Hier kwam hij later met een van zijn nichtjes. Ik vroeg hem of we het er even over konden hebben, was goed zei die en liet zn nichtje naar beneden gaan zodat we alleen waren. Maar weer zag ik dat hij zich er niet helemaal lekker bij voelde, hij liep namelijk wat heen en weer door die kamer en wat met de lamp te spelen, meer niet. Ik wist dus ook niet heo ik moest beginnen en wat ik moest zeggen enzo. Aan de ene kant wilde ik het er graag over hebben, maar aan de andere kant wist ik niet hoe omdat hij zich er ongemakkelijk bij voelde. Dus ik zei van laat maar het is goed, we gaan naar beneden. Nou weer naar beneden en weer geen reactie meer ed.

Later heeft die de halve avond op de bank voor de tv gelegen zonder ook maar iets te zeggen op wat ik zei, weer vroeg ik of er wat was.. nee zei die en zn moeder zei mij dat die moe was. Ook in de auto terug zei die niet veel, keek de hele tijd de andere kant op, en heeft voor de rest de hele rit liggen slapen tegen het raam aan. Heel raar vond ik al, normaal gesproken was die allang tegen mij aan gaan liggen als die echt moe was. Bij mijn huis aangekomen liep die nog wel mee met de tas enzo en gaf me een vluchtig kusje. Daarna gingen ze weg. Ik liet hem die avond nog even weten dat ik het leuk vond (ondanks de zondag) en dat ik nog wat dingen kwijt was. (had ookal zn zusje gebelt of het nog in groningen lag, maar daar lag het niet). Hij smste me later terug dat hij het had gevonden, waarna ik reageerde dat ik het van de week wel even kwam halen, is goed kijk maar kus was zijn reactie. Daarna nog iets gesmst wat weet ik niet meer met de reactie: is goed slaap lekker kus.

Het zat me niet lekker en ik kon niet echt slapen.. morgens maar even een smsje gestuurd van is er wat? hij smste hee waarom was je boos op me gister in het zwembad? ik zei dat ik niet boos was, maar dat ik me gewoon niet echt helemaal 100% voelde en dat hij me negeerde, en dat ik mn problemen gewoon voor mezelf zal houden de volgende x. Daar heb ik geen reactie meer op gehad, het beviel me echt niet dus ik besloot hem nog een smsje te sturen met de vraag of hij boos was op mij. Nee, zei die. Daarna nog iets gestuurd maar geen reactie meer gehad. Ik wilde hem savond even bellen maar toen was hij op msn ineens. Hij begon me dingen te verwijten en dingen te zeggen die hem niet bevielen met de tekst: ik zie het niet meer zitten. Ik zag het al helemaal gebeuren, mn hele wereld in elkaar storten dus vroeg hem of ik mocht bellen. Nee, hij huilde en zal dus toch niet opnemen zei die. Toen er toch wat op aan gedrongen en hem gebeld. Hij zei wat hem dwars zat en ik probeerde uit te leggen waarom. Ik wilde me er niet onderuit l ullen maar had er wel wat opmerkingen over dat die er nu pas mee kwam met sommige dingen en een verklaring voor andere dingen. Hij begreep het niet allemaal leek het wel. Hij wilde me wel helpen maar wilde niet verder met me zoals ik nu was. Misschien later, maar nu niet. Hij wilde wel vrienden blijven en me helpen en misschien kijken of het later nog iets worden kon.

Ik zei hem dat ik het wel raar vond allemaal, hij wilde immers nog wel meer die nacht enzo terwijl die me nu zo ongeveer aan het dumpen was. Hij zei dat dat inderdaad fout was van hem maar hij kon zo gewoon niet verder, niet zoals ik nu was oid. Mn spullen die ik nog bij hem had liggen mocht ik nog wel halen zei die eerst, maar later op msn zei die dat zn vader ze wel kwam brengen, ik zei dat ik ze liever zelf haalde want ik wilde hem nog even zien ookal had ik niks meer te zeggen. Hij zei dat het geod was maar liet zn vader het toch brengen. We bleven vrienden, klaar en we zouden wel zien. Hij zei nog wel wat op msn maar verder niet. Voor volgend weekend had ik kaartjes geregelt voor hem voor een auto race wedstrijd waar hij graag heen wilde, maar hier wilde die niet meer heen, sorry zei die. Ik vroeg of die nog wel een x gewoon wilde afspreken als vrienden, dat was wel goed geen probleem zei die. Het leek net of het hem verder allemaal neit veel kon schelen hoe ik me voelde, ja ik voel me ook k ut zei die het is gewoon k ut om het uit te maken met iemand vind je niet dan? zei die. Daarna ging die offline, zonder ook nog maar enige verdere reactie te geven.

Ik vind het gewoon zo raar allemaal en voel me er zo ongelooflijk k ut over. Ik weet het niet meer, heb het ook helemaal neit zien aankomen. Wat heb ik nou fout gedaan? Waarom liet die me er eerst steeds in geloven dat hij me nog wilde door te zeggen dat die meer wilde en dat die het zo lekker vond als ik tegen hem aanlag en dat we het half jaar zeker gingen halen etc etc. Waarom? Ik snap het niet meer, we leken eht zo leuk te hebben hij was voor mij echt alles. Nu nog steeds zie ik zijn gezicht weer voor me, zo vrolijk en lief als die keek toen we zoveel lol hadden, dat gezicht van eerder dat weekend. Ik weet het gewoon niet meer, wat heb ik fout gedaan? Had ik gewoon niet mee moeten gaan dat weekend? Of had ik niet over mn verleden meoten beginnen? Wat was het nou? Hij verteld het me niet duidelijk. Ik kan het neit meer zo, en weet het neit meer zo. In een k ut periode waarin ik hem juist zó hard nodig heb laat hij me gaan, en juist nadat die me zoveel hoop gaf.

Ik weet het gewoon niet meer, Sorry voor het lange verhaal maar ik ben gewoon leeg nu, helemaal op.
Moet ik hopen dat het weer wat word zoals hij zei dat het kon, of moet ik hem vergeten en hoe? Ligt het echt bij mij? Ik ben echt leeg, ik wou dat ik nooit mee was gegaan enzo helemaal niks. Ik ben kapot verrot nu zo voelt het.
Laatst bijgewerkt door igor001 op 13-10-08 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Re: toen was het ineens uit.. zonder reden of toch wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:49

ik wil je verhaal best lezen maar het leest wat makkelijker als je de tekst een beetje verdeeld.. Knipoog

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 21:56

heb ik even gedaan Lachen hoop dat het zo beter is

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:56

igor001 schreef:
heb ik even gedaan Lachen hoop dat het zo beter is

ja dank je wel Haha!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:07

ik snap er nog niet zo heel veel van eerlijk gezegd..
hij heeft het uitgemaakt omdat hij niet verder met je wil als je zo blijft?

maar hoe ben je dan?
ik vind het heel vervelend voor je maar je kan iemand niet dwingen om met je verder te gaan.. al is de manier waarop het gebeurt wel erg banketstaaf natuurlijk

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:12

Meid, echt rot voor je Ach gut

Heb een tijdje geen contact met 'm en misschien krabbelt hij dan terug. Zo niet, dan weet je dat je verder moet.
Ach gut Sterkte.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 22:13

@ limamambo

Ik weet dat ik hem niet kan dwingen, dat wil ik ook niet. Ik hou van hem en wil dat hij gelukkig is, en dat is die blijkbaar neit met mij. Het komt alleen zo uit het niets.

Hoe ik ben? Geen idee dat vroeg ik hem dus ook. Je zegt dat je het later wel weer wil proberen misschien, maar zoals ik nu ben niet.. hoe wil je dan dat ik later zou zijn?
enige antwoord wat die daarop geeft is: weet ik niet precies..

ik kan er gewoon echt neit tegen voel me echt zwaar klote

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:16

igor001 schreef:
@ limamambo

Ik weet dat ik hem niet kan dwingen, dat wil ik ook niet. Ik hou van hem en wil dat hij gelukkig is, en dat is die blijkbaar neit met mij. Het komt alleen zo uit het niets.

Hoe ik ben? Geen idee dat vroeg ik hem dus ook. Je zegt dat je het later wel weer wil proberen misschien, maar zoals ik nu ben niet.. hoe wil je dan dat ik later zou zijn?
enige antwoord wat die daarop geeft is: weet ik niet precies..

ik kan er gewoon echt neit tegen voel me echt zwaar stinkmodder

meid.. als iemand verwacht dat je voor diegene veranderd.. dan zou ik snel mijn spullen pakken Knipoog
je bent zoals je bent, met of zonder bagage Knipoog en als iemand van je houd, dan houd hij van je zoals je BENT en niet van je zoals hij wil dat je bent Knipoog

snap je het nog? haha Tong uitsteken

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 22:24

Jawel ik snap hem, maar het ligt deels anders.. Hij wil mij zoals ik was, maar niet meer ben door wat er gebeurd is in t verleden. En ik moet langzaam aan weer diegene worden die ik eerst was, ik moet er alleen wel een aanknopingspunt voor hebben en een doel en beide is nu weg. Die herinneringen komen nu gewoon elke keer terug en daarop kan ik niet mezelf opbouwen en worden wie ik was en wie ik in werkelijk heid ben. En ik denk dat die dat ook bedoelt met misschien later.. Later dus als ik weer ben wie ik was.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:31

igor001 schreef:
Jawel ik snap hem, maar het ligt deels anders.. Hij wil mij zoals ik was, maar niet meer ben door wat er gebeurd is in t verleden. En ik moet langzaam aan weer diegene worden die ik eerst was, ik moet er alleen wel een aanknopingspunt voor hebben en een doel en beide is nu weg. Die herinneringen komen nu gewoon elke keer terug en daarop kan ik niet mezelf opbouwen en worden wie ik was en wie ik in werkelijk heid ben. En ik denk dat die dat ook bedoelt met misschien later.. Later dus als ik weer ben wie ik was.

ik weet niet wat er in je verleden is gebeurt hoor.. maar misschien is het goed om dit met een therapeut te bespreken?
want als je zelf al zegt dat je jezelf niet kan opbouwen...

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:33

Wat komt me dat bekend voor, ik heb ook geen duidelijke reden, het was van het een op het andere moment... En de dag erna is ie me nog eens aangevlogen en ik snap er eigenlijk nog steeds niks van. Lang verhaal bij mij, maar anderhalf jaar is het uitgegaan, toen na een halfjaar weer aan en dan krijg ik nu ineens dit te horen, terwijl ik zelfs bij hem woonde omdat hij dat voorstelde... En ik kreeg ook allemaal vage verwijten waar de helft niet eens van de klopte en voorderest had ik al eerder uitleg gegeven maar dat accepteerde hij niet...

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 22:40

@LimaMambo
Heb ik al geprobeert, komt niks uit. Dat heeft gewoon echt 0,0% gewerkt, wordt er alleen maar erger van.

@Njen
lijkt er idd op, de helft klopt hier ook niet. ik wilde gewoon dat hij er wat eerder mee gekomen was met sommige dingen die voor miscommunicatie gezorgt hebben. Maarja het is over nu en ik ben echt kapot van, maar het lijkt hem niet veel te schelen.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:42

igor001 schreef:
@LimaMambo
Heb ik al geprobeert, komt niks uit. Dat heeft gewoon echt 0,0% gewerkt, wordt er alleen maar erger van.

@Njen
lijkt er idd op, de helft klopt hier ook niet. ik wilde gewoon dat hij er wat eerder mee gekomen was met sommige dingen die voor miscommunicatie gezorgt hebben. Maarja het is over nu en ik ben echt kapot van, maar het lijkt hem niet veel te schelen.

Hier hetzelfde Verdrietig En ondanks dat ie me aangevlogen is op het laatst zou ik met mijn stomme kop hem zo terugnemen...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:43

jemig.. ingrid.. wat rot voor je zeg... ik snap hoe je je voelt (je kent mijn verhaal ook wel toch? ) dat ging ook bijna zo.... het was (weer) goed (had ze zelf gezegt) en toen.. pats boem.. ik maak 't uit... en ook dat.. misschien komt het wel weer goed. Ik heb zelf van dat je het beste met hem (face to face) kunt gaan praten. maar je zegt dus dat je dat zelf ook al wilt. En als hij dat wil dan verder kijken. Als hij het niet wilt... misschien even kiezen om voorlopig geen contact te hebben? en heel belangrijk.. veel leuke dingen doen die je aandacht afleiden! (dat werkt bij mij tenminste)

sterkte meid!!

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:48

Hoi hoi, ik leef met je mee! mij is vorige week hetzelfde overkomen (bij mij waren er helaas wel tekens maar wilde ze niet zien) het kwam ook bij mij redelijk onverwacht.

Ga niet aan jezelf twijfelen, het ligt niet aan jou!
Vaak gebruiken mensen argumenten die toevallig voor de hand liggen en makkelijk te begrijpen zijn. Vaak weten ze zelf niet eens wat nou de preciese oorzaak is, of vinden ze het heel moeilijk te vertellen. Helaas blijf je hierdoor wel met vraagtekens zitten.
Het voelt inderdaad alsof jij niet goed genoeg bent. Zo moet je dit absoluut niet zien. Voor hem ben je misschien niet de juiste persoon. Dit is helaas moeilijk te geloven/accepteren maar helaas niet iedereen past evengoed bij elkaar. Als jij voor hem niet de ware bent is hij jou dan wel waard? Nu denk je misschien bij jezelf ik kan veranderen voor hem. Maar veranderen doe je nooit voor iemand anders dit doe je voor jezelf. Als je gaat veranderen voor hem ben je jezelf niet meer en word je op den duur ongelukkig.

Persoonlijk vind ik het erg vervelend als mensen bij het beeindigen van een relatie zeggen: misschien wordt het ooit nog wat of we kunnen toch vrienden blijven. Dit geeft valse hoop. Misschien komt het inderdaad goed, dit moet alleen vanzelf gaan dit kun je niet afdwingen/pushen. Je hoeft natuurlijk geen ruzie te maken en als je elkaar tegen komt kun je gewoon normaal doen tegen elkaar.
Het is alleen heel erg moeilijk om vrienden te blijven met iemand die je nog leuk vind. Je verlangt naar iets wat je niet gegeven word. Dit doet je uiteindelijk alleen maar meer verdriet.

In ieder geval heel veel sterkte!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:52

Igor wat een verhaal Scheve mond Ach gut

Ik vind het toch vreemd dat hij het uitmaakt op een moment dat jij het moeilijk hebt.. daar moeten jullie toch samen doorheen komen?
Misschien moet je het/hem even laten rusten en misschien dat jullie het nog uitgebreid kunnen uitpraten.. Ik vind het best banketstaaf tegen over jou dat hij het zomaar opeens uitmaakt.

stertke ermee, meer kan ik niet zeggen Ach gut Ach gut

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 07:25

@maartje
Hij zegt dat die wel wil praten ook, maar wil dat ook eigelijk weer niet aan zijn reacties te merken.

@lieniminnie
Hetgeen waar ik mee zit wil hij het niet over hebben, hij weet niet wat hij er mee moet en vind het moeilijk om die dingen te horen. Ik denk dat dat ook een van de redenen zal zijn dat hij niet meer verder wil.

Heb vannacht echt mega slecht geslapen, alle mogelijke redenen zitten overdenken. Maar hij komt er gewoon zo onverwachts mee, als ik het nou aan zag komen kon ik me ernaartoe brengen. Heb ook echt heel lang zitten bellen met een vriend die er net zo weinig van snapt. Hij zei dat ik hem even moest laten zitten de aankomende dagen en eind van de week evt. even moest bellen of hij nog achter zijn keuze staat..

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 07:33

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje makkelijk van hem dat hij het niet meer ziet zitten als het met jou even wat minder gaat. Hij zou er juist nu voor je moeten zijn. Ik weet niet wat er in je verleden gebeurd is, maar misschien is het een idee om hier samen met iemand over te gaan praten. Misschien is het dan voor je vriend wat makkelijker om ermee om te gaan en voor jou makkelijker om er over te praten. En anders is hij jou niet waard!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 07:57

wat mij opvalt in je verhaal is dat je alles van hem af laat hangen... hij negeert je --> dus jij voelt je rot... Hij wil niets horen over jouw probleem met je smsje --> jij laat het erbij om het hem niet lastig te maken... hij gaat met zijn broertje de andere kant op --> dus jij gaat met je zusje...
Ik zou zeggen: ga aan jezelf werken!!! En dat bedoel ik niet negatief, maar ik wil je alleen meegeven dat je zélf gelukkig moet worden en dat dat niet af moet hangen van je vriend zijn gemoedstoestand of wat hij wel en niet wilt...

Jij hebt recht op een verklaring als hij jou negeert en als jij ergens mee zit hoort hij jou te helpen/steunen en niet boos te worden...

Ik wil je alleen meegeven: kom aub voor jezelf op!

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 08:04

@Jarrah
ik wist dat er wat was toen hij me negeerde, maar hij wilde me neit zeggen wat en met dat andere erbij werd het gewoon teveel. daarnaast wil ik dat hij gelukkig is, als hij met zijn broertje lol wil trappen dan wil ik daar niet tussenin staan net als dat ik hem niet met iets wil opzadelen waar hij het niet over willen hebben of zich niet goed bij voelt

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:30

He bah wat naar zeg voor je. Het is verschrikkelijk dat je iemand gewoon weg voelt glippen en je kan er zelf helemaal niets aan doen. je voelt alles wat je had met elkaar zo wegglijden en je kan helemaal niets. geef hem de tijd, wellicht zit hij niet lekker in zijn vel, jij ook niet en weet hij het gewoon even niet meer. Geef hem de ruimte en als hij echt gek op je is en alles op een rijtje heeft komt hij echt wel terug. En jij mag ook huilen en jij mag je rot voelen geef jezelf ook die ruimte. sterkte....

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:21

igor001 schreef:
Hij zei dat ik hem even moest laten zitten de aankomende dagen en eind van de week evt. even moest bellen of hij nog achter zijn keuze staat..

Dit zou ik in ieder geval niet doen. Ik vind het super rot voor je dat hij het op deze manier uit heeft gemaakt, echt niet netjes. Persoonlijk zou ik hem even helemaal met rust laten. Hij gaat wel nadenken hoor, als hij ineens een tijd niets van je hoort. Ik heb haast het idee dat hij het in een opwelling uit heeft gemaakt, dus laat hem maar even met rust. Dan weet hij ook wat hij mist, en wat hij er mee bereikt heeft om het uit te maken. Toen mijn vriend het ineens uitmaakte (ook in een opwelling omdat alles even niet zo lekker liep) heb ik hem ook compleet genegeert. Binnen een week krabbelde hij terug (nou had ik dat verwacht, ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij hier niet achter stond) maar nu is alles weer goed tussen ons.

Je weet pas hoeveel je van iets houdt als je het moet missen. En als blijkt dat hij niet genoeg van je houdt, heeft het niet zo moeten zijn. Nu is dat heel hard, maar later zul je het vast snappen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:25

idd wat zorro zegt Haha!

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:02

hey meis, als eerste veel sterkte.

ik heb bijna t zelfde mee gemaakt. het liep niet meer tussen mij en myn vriend. toen hebben we samen een pauze in gelast. alleen er werd zoveel gelult dat hij elke keer boos op mij was enz. terwijl ik niet snapte waarom. ik heb hem toen in zyn waarde laten staan. na 1 1/2 maand krabbelde hij terug van ja ik heb een verkeerde keuze gemaakt wil je mij weer terug enz. ik heb toen ja gezegt maar wilde wel weten waarom hij toen zo deed. dat was omdat er mensen banketstaaf dat ik vreemd was gegaan en dat ik zat te klote met een goede vriend van hem enz. en dat ik al met hem had gene*kt hij was toen kwaad op mij omdat hij verdrietig was.

geef hem de tijd en als hij echt van je houd. komt die vanzelf bij je terug !

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:52

@ igor: Waarom denk je continue dat je hem en andere om hem heen tot last bent?? Stop daarmee. Als je samen een weekendje weg bent, dan ben je samen een weekendje weg! En als mijn vriend me zou negeren dan zou ik het er echt niet bijlaten. Kom voor jezelf op, jij verdient hetzelfde respect als hetgeen wat jij hem geeft. Laat hem aub gewoon gaan. Je bent een prachtmeid en er komt echt wel weer een jongen voorbij die leuker is dan deze jojo! Tuurlijk doet nu even pijn, maar daar moet je doorheen. Sterkte meid Ach gut