Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hoop dat het zo beter is igor001 schreef:heb ik even gedaanhoop dat het zo beter is
Sterkte. igor001 schreef:@ limamambo
Ik weet dat ik hem niet kan dwingen, dat wil ik ook niet. Ik hou van hem en wil dat hij gelukkig is, en dat is die blijkbaar neit met mij. Het komt alleen zo uit het niets.
Hoe ik ben? Geen idee dat vroeg ik hem dus ook. Je zegt dat je het later wel weer wil proberen misschien, maar zoals ik nu ben niet.. hoe wil je dan dat ik later zou zijn?
enige antwoord wat die daarop geeft is: weet ik niet precies..
ik kan er gewoon echt neit tegen voel me echt zwaar stinkmodder

en als iemand van je houd, dan houd hij van je zoals je BENT en niet van je zoals hij wil dat je bent 
igor001 schreef:Jawel ik snap hem, maar het ligt deels anders.. Hij wil mij zoals ik was, maar niet meer ben door wat er gebeurd is in t verleden. En ik moet langzaam aan weer diegene worden die ik eerst was, ik moet er alleen wel een aanknopingspunt voor hebben en een doel en beide is nu weg. Die herinneringen komen nu gewoon elke keer terug en daarop kan ik niet mezelf opbouwen en worden wie ik was en wie ik in werkelijk heid ben. En ik denk dat die dat ook bedoelt met misschien later.. Later dus als ik weer ben wie ik was.

igor001 schreef:@LimaMambo
Heb ik al geprobeert, komt niks uit. Dat heeft gewoon echt 0,0% gewerkt, wordt er alleen maar erger van.
@Njen
lijkt er idd op, de helft klopt hier ook niet. ik wilde gewoon dat hij er wat eerder mee gekomen was met sommige dingen die voor miscommunicatie gezorgt hebben. Maarja het is over nu en ik ben echt kapot van, maar het lijkt hem niet veel te schelen.
En ondanks dat ie me aangevlogen is op het laatst zou ik met mijn stomme kop hem zo terugnemen...
igor001 schreef:Hij zei dat ik hem even moest laten zitten de aankomende dagen en eind van de week evt. even moest bellen of hij nog achter zijn keuze staat..