Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) die komt uit belgië dus ik kan het haar wel eens vragen hoe ze dat doet (nu woont zij wel zo ongeveer maar 100 meter van de grens
) 
chrisjuh_ schreef:ik moet dus van roermond naar berkenbroeck ( dit ligt in Bree belgie)

Karin schreef:chrisjuh_ schreef:ik moet dus van roermond naar berkenbroeck ( dit ligt in Bree belgie)
Dan is via Amsterdam of Maastricht (zoals hierboven een paar keer wordt genoemd) wel een béétje om.
Aan NS HIspeed heb je ook alleen iets als je echt met internationale treinen wilt reizen, over langere afstanden is dat meestal.
Soms lukt het nog wel eens om met http://www.ns.nl een lokale spoorverbinding naar het buitenland te vinden, maar Bree krijg ik niet gevonden. Heeft dat wel een treinstation? Ik ben er een aantal keren geweest, maar ik weet niet of er een station zit. Misschien eerst even met Google zoeken naar een Belgische spoorkaart en het dichtstbijzijnde station opzoeken?
[Edit] Bree heeft geen treinstation, zelfs niet in de nabije omgeving. Ik denk dat je aangewezen bent op de bus. Misschien toch even met 9292 bellen? Moet je trouwens bij de stoeterij zijn? Die ligt net voorbij Kinrooi aan de doorgaande weg (N73) dus met een beetje geluk rijdt daar een bus.