Undercover in Nederland, Defensie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Undercover in Nederland, Defensie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 21:39

Wie o wie heeft het ook gezien en is net als mij zwaar geshockeerd dat het allemaal maar zomaar kan.
Ik kan nu al niet wachten op de stress die morgen in het kabinet zal heersen Haha!

Faelivrin

Re: Undercover in Nederland, Defensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:41

Ik heb het ook net gezien met mijn vriend die regelmatig zo zat; Wow! ik zelf was na de voor stukjes niet heel verbaast meer. Jammer dat het allemaal zelfs nu nog - na de uitzending op schiphol - mogelijk is. Hopen dat het hun ogen heeft doen openen, en dat ze er iets aan gaan doen. Dit kan zo ècht niet.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:41

Ja, ik heb het gezien, het is gewoon schokkend, net zoals op schiphol toen.. wát een beveiliging hebben we toch hé...

Sniesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:42

Ja ik heb het ook niet gekeken!!! Echt te erg!!
Hopelijk zijn ze nog niet te laat nu met een hopelijk betere beveiliging.... en hopen dat er niet te veel 'slechte' mensen naar 't programma hebben gekeken!!
Echt klasse voor Alberto! OK dan!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 21:45

Het mooiste vind ik nog dat er 3 jaar geleden ook al zo'n stunt is uitgehaald en dat het toen werd afgeketst door defensie. Maar juist die punten die defensie aanhaalden waarom het niet zo erg was, heeft Alberto nu aangehaald.
Respect voor hem hoor! En wat een lef, je moet het maar durven

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:47

Sniesjuhh schreef:
Ja ik heb het ook niet gekeken!!! Echt te erg!!
Hopelijk zijn ze nog niet te laat nu met een hopelijk betere beveiliging.... en hopen dat er niet te veel 'slechte' mensen naar 't programma hebben gekeken!!
Echt klasse voor Alberto! OK dan!

Dat vraag ik me dan ook altijd af bij zulke programma's. Heb altijd het idee dat dit mensen op ideeen brengt. Aan de ene kant goed dat ze het laten zien zodat er iets aan gedaan kan worden, maar aan de andere kant is het voor terroristen natuurlijk wel makkelijk plannetjes bedenken als ze weten dat het zo makkelijk gaat!
Heb ook zitten kijken net, en volgens mij hebben we teveel vertrouwen in de mensheid.

_Eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:47

Ik heb ook gekeken, en ben heel erg geschrokken!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:49

Ongelofelijk, ik had niet verwacht dat het zó ernstig gesteld zou zijn Bloos!

Mijn vriend is zelf militair en kon bij het zien van de reclamebeelden niet geloven dat het écht kon Helaas heeft hij het nu zelf nog niet kunnen zien omdat hij nu in de auto zit, op weg naar de kazerne, ben heel benieuwd hoe zijn reactie is! Ik vind het onvoorstelbaar dat onze jongens in Afghanistan denken in een onveilige regio te zitten, terwijl ze op hun eigen kazerne, waar de meesten toch 5 dagen per week doorbrengen, dus ook zo het doelwit kunnen zijn van terroristen Scheve mond

En dan nog maar niet te spreken over de walgelijke arrogantie van de hoge heren bij Defensie zelf en minister van Middelkoop inclusief, die het niet nodig vonden de uitzending van tevoren te bekijken. Ben benieuwd hoe zij zich denken te verantwoorden, want het is werkelijk te schandalig voor woorden

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:50

Ik vond het niet zo shocking
Ik vond dat er 8x hetzelfde herhaald werd en volgens mijn vriend is er niets van bijzonders op het terrein. Hij had het er zelfs over dat er een openbaar toegankelijk museum gevestigd is.

Ik vind die Alberto veel te schreeuwerig.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:51

raket schreef:
Ik vond dat er 8x hetzelfde herhaald werd en volgens mijn vriend is er niets van bijzonders op het terrein. Hij had het er zelfs over dat er een openbaar toegankelijk museum gevestigd is.

Alberto zit notabene in een kamer van defensie, overnacht er, kan bij de F16's komen. Hij loopt niet in een openbaar museum maar kan zich gedragen als een militair en zelfs met een truck van defensie het terrein af!!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 21:52

Nou sorry, ik vind het niet normaal als je als gewone burger overal bij kan komen. Dat is toch echt te schandalig voor woorden

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:53

Hier is al een topic over

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:54

Je mag toch aannemen dat het geen openbaar terrein is als je een pas bij je moet hebben en door de slagbomen moet waar ze je eigenlijk zouden moeten controleren, wat dus niet gedaan wordt. Denk dat er een hoop mensen de zak krijgen daar

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:55

F16's, Chinouks en ander zeer belangrijk materieel vind ik anders best bijzonder Raket, en dat een burger in militair uniform erbij kan vind ik een kwalijke zaak!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:55

MarcoBorsato schreef:
Hier is al een topic over

Misschien is het handig dat je dan de link geeft en even temt. Vork

Sniesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:56

Faelivrin schreef:
raket schreef:

Alberto zit notabene in een kamer van defensie, overnacht er, kan bij de F16's komen. Hij loopt niet in een openbaar museum maar kan zich gedragen als een militair en zelfs met een truck van defensie het terrein af!!

Helemaal mee eens, hij zou maar net een echte bom ofzo in zo'n F16 gelegd hebben! En dat die truck een week later nog niet vermist wordt, kan ik ook niet helemaal bevatten!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 21:56

Ik had even snel al gekeken, maar kon geen topic vinden. Vandaar dat ik een andere ben gestart Lachen

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:57

Echt belachelijk! begrijp het niet, dit had niet mogen gebeuren... ben benieuwd na de reactie(s) van de defensie Haha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:58

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 21:59

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 23:41

hahaha ik heb het gekeken supergaaf hahaha vooral met die truck zoo droog hahaha Tong uitsteken

hoop dat nl hier wat beter van word stel je voor dat er een een over andere idioot ff een paar bommetjes zou leggen my god Tong uitsteken

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 07:31

En daarom hier dus een slotje. Knipoog