Ik kan nu al niet wachten op de stress die morgen in het kabinet zal heersen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik zelf was na de voor stukjes niet heel verbaast meer. Jammer dat het allemaal zelfs nu nog - na de uitzending op schiphol - mogelijk is. Hopen dat het hun ogen heeft doen openen, en dat ze er iets aan gaan doen. Dit kan zo ècht niet. Sniesjuhh schreef:Ja ik heb het ook niet gekeken!!! Echt te erg!!
Hopelijk zijn ze nog niet te laat nu met een hopelijk betere beveiliging.... en hopen dat er niet te veel 'slechte' mensen naar 't programma hebben gekeken!!
Echt klasse voor Alberto!

Helaas heeft hij het nu zelf nog niet kunnen zien omdat hij nu in de auto zit, op weg naar de kazerne, ben heel benieuwd hoe zijn reactie is! Ik vind het onvoorstelbaar dat onze jongens in Afghanistan denken in een onveilige regio te zitten, terwijl ze op hun eigen kazerne, waar de meesten toch 5 dagen per week doorbrengen, dus ook zo het doelwit kunnen zijn van terroristen 
raket schreef:Ik vond het niet zo shocking
Ik vond dat er 8x hetzelfde herhaald werd en volgens mijn vriend is er niets van bijzonders op het terrein. Hij had het er zelfs over dat er een openbaar toegankelijk museum gevestigd is.
Ik vind die Alberto veel te schreeuwerig.
MarcoBorsato schreef:Hier is al een topic over
Faelivrin schreef:raket schreef:Ik vond het niet zo shocking
Ik vond dat er 8x hetzelfde herhaald werd en volgens mijn vriend is er niets van bijzonders op het terrein. Hij had het er zelfs over dat er een openbaar toegankelijk museum gevestigd is.
Ik vind die Alberto veel te schreeuwerig.
Alberto zit notabene in een kamer van defensie, overnacht er, kan bij de F16's komen. Hij loopt niet in een openbaar museum maar kan zich gedragen als een militair en zelfs met een truck van defensie het terrein af!!