Nokia N95 nemen of een andere??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Nokia N95 nemen of een andere??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 13:40

Zit te denken om de Nokia N95 te kiezen.
hebben jullie onbeperkt intertnetten?
Als je dat niet hebt is het dan betaalbaar af en toe mail te checken of bokt Haha!

Hebben jullie met route 66?

eigenlijk was ik op zoek naar een licht en plat (haha) toestel (dat is deze niet maar ja, dit is tot nu toe toch mn 1e keus)
- graag 5.0 mp voor mooie foto's
- groot scherm
- makkelijke smstoetsjes

bel veel
ca.385 min
750 smsjes
hoef niet perse internet

iemand nog suggesties voor toestellen (vodafone)
ik zit de hele middag al te zoeken, word gek, vreselijk, veel teveel keus.
PB gerust voor degenen die hier vaker mee bezig zijn en het leuk vinden :-D

evt.
Nokia 6500 slide
LG KU990
Samsung F480 touchwiz
Samsung I900 Omnia

Nikki__

Re: Nokia N95 nemen of een andere??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 13:57

LG zou ik niet aan beginnen. Hoor daar zoveel klachten over!
Ik heb geen internet. Vind dat niet handig en vond het dom dat je dan persee internet moest, anders kreeg je die telefoon niet Clown.
Verder moet je gewoon doen welke JIJ het fijnst vind.
Probeer er eens een paar in je hand. De Nokia N81 vind ik bijvoorbeeld vreselijk om mee te smsen. Me moeder daar in tegen vind het heerlijk!

Duzzell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:16

de N serie van nokia is niet goed ik heb ook een N serie en heb er alleen maar problemen mee hij blijft steeds hangen of valt gewoon uit me buurman heeft ook de N95 en die is er al 2x mee terug geweest naar de winkel omdat die het niet deed of bleef hangen

Laura1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:15

Ik heb de samsung omnia. Wel een super vet toestel. Zeker beter dan de N95 ik vind die ook lelijk trouwens maar dat is uiteraard persoonlijk. Ik weet wel dat de Omnia nog redelijk duur is dus ik weet niet hoeveel geld je wilt uitgeven. Ik heb de mijne genomen met Hi. Mijn schoonvader heeft de Omnia met vodafone en het bereik enzo is verder prima.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 16:18

Ik heb zelf de lg ku990
Ik ben er dus wel heel erg tevreden over.
Mijn vriend heeft de nokia n95.
Ik werk zelf liever met de lg. Deze werkt voor mij erg handig.
De nokia batterij is wel heel erg snel leeg.
Succes met kiezen.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 16:43

ja dat van de accu heb ik vaker gelezen,..

zelf heb ik nu Sony Ericsson en die is plat en handig/makkelijk menu om mee te werken en fijn met smssen.
Verder schok/valbestendig, heel fijn met paardrijden, laat dat ding regelmatig op de grond kletsen Lachen.

heb via gsmweb.nl een abo met vodafone, en het loopt half november af,.. dus weet ook eigenlijk niet of ik evt naar Hi over zal stappen of Vodafone hou,..

Kan natuurlijk in de winkel wat toestellen proberen, want sommigen zijn echt vreselijk met smssen

Moet ie wel kunnen hebben Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:19

Ik heb je topic verplaatst naar TV Lachen

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 00:02

heeft iemand al ervaring met de Nokia E66 (vind m erg mooi)
maar helaas maar 3.2 MP camera,..
wil graag weten hoe de foto's worden,..

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 00:29

Zowiezo geen Nokia nemen. Nokia is niet meer wat het was..
Vroeger waren het echt onverslijtbare supertelefoons, net als Moterola.
Tegenwoordig is dat helaas niet meer het geval.

Het meest voorkomende probleem bij Nokia (op dit moment), wat ook écht heel irritant is (soms zelfs frustrerend, haha, heb al veel boze hi-klanten aan de telefoon gehad wegens dit 'probleem'), is het gemiste oproepen smsje. Het is normaal dat je een smsje krijgt als je een oproep hebt gemist, met de melding dat er geen voicebericht is ingespronken (als de voicemail wél is ingesproken is er geen probleem). Nokia maakt er echter een potje van, en iedere zoveel minuten ontvang je dus zo'n gemiste oproepen-bericht, en dit stopt niet meer, TOT je je simkaart wisselt met iemand die dezelfde provider of een simlock vrije telefoon heeft. Zodra je een smsje op een andere telefoon ontvangt is het euvel verholpen... Nokia is voor zover ik weet de enige die hier last van heeft. Van LG is er ook een melding geweest, maar volgens mij is dat niet meer voorgekomen.

Ik zou idd eens kijken of de samsung omnia of HTC touch oid iets voor je kan betekenen. Maar ik raad nokia echt af, tenzij je graag helemaal gestoord wil worden van 'het Nokia-Syndroom'.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 18:42

oh jee dat klinkt niet best,...
wat een gek en irritant probleem,..

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:47

Juventus schreef:
oh jee dat klinkt niet best,...
wat een gek en irritant probleem,..

Het leed dat luxe heet! Haha!

Ik heb er hier 1 rondlopen die helemaal lyrisch is van z'n N95, zonder problemen (geen Hi, dat scheelt).
Welk toestel ben je zelf gewend qua merk?
Gewoon een winkel induiken en alles ff vastpakken en proberen, zou ik zeggen?

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 18:58

ik heb nu een Sony Ericsson, bevalt erg goed, met Vodafone (bevalt ook goed),...
Heb dat Nokia probleem nog niet vaker gehoord,..
E66 ligt heel fijn in de hand en is mooi,.. N95 is meer een mannenphone vind ik Haha! beetje groot en onhandig,.. E66 is iets vrouwlijker (vind ik dan hoor hahaha)

Lastig lastig,.. heb er veel gezien en in mn hand gehad maar de E 66 vond ik het fijnst,.. is alleen prijzig tenzij ik m voor 2 jaar neem,..

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:02

dan komt hier de uitzondering Haha!

ik heb een Nokia N95 8GB en hij bevalt zo goed!!!! Ik reis veel met het OV, nou...ideaal! Lachen
Heb een Hi abbo met onbeperkt internet, oftewel....ik zit op msn, op bokt, buienradar (wel de versie mobiel)
laatst viel hij op de straat (ik miste mijn broekzak) maar het scherm is er ongeschonden af gekomen!

ik merk wel dat ik hem na een dag intensief gebruik (langer internetten, msn, smsen etc etc) 's nachts even aan de lader moet hebben, maar dan slaap ik toch, totaal geen last van Haha! en de volgende ochtend istie weer klaar voor gebruik!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:04

de n serie van de nokia is wel goed maar ligt eraan hoe je er mee omgaat ik heb de n73 gehad en die is echt heel goed en fijn. ik heb nu de nokia 6300 en die is ook heel fijn. n95 is ook een goede telefoon. nokia is niets voor niets nog steds 1 van de beste telefoons

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 21:13

tja ik heb net besteld,... Haha!
toch een Nokia, de E66
met een Hi abonnement

je hebt geloof ik 7 dagen de tijd,.. als ik ga twijfelen neem ik alsnog de Nokia N95 8GB Haha! Haha!

maar ik vind dat altijd zo lastig, hoe zit het nu precies,..
mijn oude abonnement loopt 18/11 af,.. heb ik 3 maand opzeg ook als je JAAR afloopt,..? kan dus pas 14 januari Hi gebruiken?

Moet ik dan dubbele abonnementskosten betalen?
Hoe zit dat nu?

En na 18/11 heb ik dan een 0 euro abonnement en betalal ik me dan blauw aanbellen en smssen en vervalt mijn onbeperkt smssen etc dan?

Is me allemaal vrij onduidelijk en nu is de klantenservice al niet meer bereikbaar

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:15

Annerieke_ schreef:
dan komt hier de uitzondering Haha!

ik heb een Nokia N95 8GB en hij bevalt zo goed!!!! Ik reis veel met het OV, nou...ideaal! Lachen
Heb een Hi abbo met onbeperkt internet, oftewel....ik zit op msn, op bokt, buienradar (wel de versie mobiel)
laatst viel hij op de straat (ik miste mijn broekzak) maar het scherm is er ongeschonden af gekomen!

ik merk wel dat ik hem na een dag intensief gebruik (langer internetten, msn, smsen etc etc) 's nachts even aan de lader moet hebben, maar dan slaap ik toch, totaal geen last van Haha! en de volgende ochtend istie weer klaar voor gebruik!

Same here!! Heb ook de N95 met 8GB en nooit problemen, ben er superblij mee!! Haha!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 00:47

Juventus schreef:
tja ik heb net besteld,... Haha!
toch een Nokia, de E66
met een Hi abonnement

je hebt geloof ik 7 dagen de tijd,.. als ik ga twijfelen neem ik alsnog de Nokia N95 8GB Haha! Haha!

maar ik vind dat altijd zo lastig, hoe zit het nu precies,..
mijn oude abonnement loopt 18/11 af,.. heb ik 3 maand opzeg ook als je JAAR afloopt,..? kan dus pas 14 januari Hi gebruiken?

Moet ik dan dubbele abonnementskosten betalen?
Hoe zit dat nu?

En na 18/11 heb ik dan een 0 euro abonnement en betalal ik me dan blauw aanbellen en smssen en vervalt mijn onbeperkt smssen etc dan?

Is me allemaal vrij onduidelijk en nu is de klantenservice al niet meer bereikbaar

Hier je online-klantenservice ná sluitingstijd Tong uitsteken
Je krijgt een tijdelijk nummer van Hi, tot je contract is afgelopen. Dat tijdelijke nummer staat op een 0,- contract. Je betaald dus niets, tenzij je met je nieuwe telefoon en simkaart gaat bellen, dan betaal je dus echt op de minuut af op buitenbundeltarief. Dat loopt snel op Knipoog
Je nieuwe abonnement van Hi gaat pas daadwerkelijk in als je oude is afgelopen. Als je vandaag hebt besteld bij hi, dienen zij dus de aanvraag van nummerbehoud in bij je vorige provider. Vanaf vandaag kun je er dus 3 maand bij optellen tot je Hi abonnement in gaat, en van het 0,- contract af is, en je dus je geselecteerde maandbedrag gaat betalen (bijv een Hi 20,-). Het is nu dus niet zo dat je vanaf 18/11 geen 'last' meer hebt van je oude provider. Dat abonnement loopt net zo lang door tot je oude nummer beschikbaar is bij Hi. Wanneer je oude nummer overgezet word op de simkaart van Hi krijg je een smsje van Hi op het te behouden nummer, met de nodige info (datum waarop je nummer overgezet word, en wat te doen daarna). Je kunt dus inderdaad pas in Januari Hi gebruiken, maar tot dat kan loopt je oude abonnement gewoon door.

Tenzij je geen nummerbehoud hebt aangevraagd, maar gezien het 0,- contract lijkt me dat van wel.

Als er nog onduidelijkheden zijn, PM maar even.

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 07:35

Yeah mijn Samsung Omnia is gisteren naar me verzonden, met een beetje mazzel heb ik hem vandaag!!!!1 Haha!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 07:38

Ik heb ook sinds een maand de N95. Ik ben er supertevreden mee.
Zitten wel erg veel "gadgets" op en zie door de bomen het bos niet Bloos
Moet de helft nog uitzoeken en ontdekken.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 07:47

Ik heb de N95 8GB. Super telefoon. Ben er dan ook erg tevreden over.