pakketje tnt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

pakketje tnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 09:35

ik had een deken besteld voor indi. die was eergisteren (vrijdag) geleverd, maar ik was niet thuis, dus ik had een briefje in de brievenbus van tpg-post. dat ze het de volgende dag weer zouden proberen, en als ik dan weer niet thuis zou zijn dat ik het dan de eerstvolgende werkdag (maandag dus) op kon halen op het postkantoor...

aangezien het om een eczeemdeken gaat die ik hard nodig heb ik braaf geregeld dat er de hele dag iemand thuis was, maarrrr...

ZE ZIJN HELEMAAL NIET GEWEEST???

en ook geen briefje in de bus dat ze zijn geweest ofzo, dus het is echt niet zo dat ik ze gemist heb...

en nu? ik heb geen bewijs dat zij het nog hebben ofzo? al met al moet ik sowieso tot morgen wachten, maar dan ben ik naar school en dus niet thuis. dan zou ik op zijn vroegst dinsdag die deken op kunnen halen MITS ze inderdaad maandag gewoon komen?

is het niet een beetje raar dat ze zeggen dat ze komen op de eerstvolgende dag, uitgezonderd zon- en feestdagen en dan helemaal niet komen?
Laatst bijgewerkt door ikenindi op 12-10-08 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Re: pakketje tpg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 09:52

Tpg leeft niet meer, dat is inmiddels TNT Knipoog Clown
Wel vervelend idd, maar volgnes mij is hetniet echt gebruikelijk om normale paketjes nog een x aan te bieden. Meestal is het een standaard papiertje, waar OOK een mogelijkheid bij staat dat het de volgende dag nog een keer kan worden aangeboden, maar 9 van de 10 keer wordt dat bij gewone pakketjes niet aangekruist of aangegeven, en worden pakketen gewoon maar 1x aangeboden...
Maar als het ni dit geval wel duidelijk was aangegeven dat ze de volgende dag het opnieuw zouden aanbieden is het absoluut niet netjes dat ze dat helemaal niet hebben gedaan, en het pakketje naar het postkantoor hebben gestuurd...

Je hebt tch dat formuliertje dat je in je brievenbus hebt gekregen? Was dat hand geschreven of een 'officieel' geen-gehoor-formuliertje van de TNT? In dat laatste geval heb je gewoon bewijs, en kun je de eerstkomende werkdag het pakketje bij het aangegeven postkantoor ophalen volgens mij.

ikenindi

Re: pakketje tnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 09:57

het was zo`n standaard papiertje waarop aangekruist was:

de zending wordt de eerstvolgende dag (uitgezonderd zon- en feestdagen) opnieuw op uw adres aangeboden tussen:

geen tijdsindicatie mogelijk.

ik krijg trouwens al mijn pakketjes 2 keer aangeboden hoor Knipoog

en dit staat er inkleine letters ook op:
bent u bij de tweede bezorging wederom niet thuis, dan ontvangt u een tweede bericht, waarmee de zending kan worden afgehaald. het is niet mogelijk de zending eerder af te halen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:02

Mmm, lekker vaag dan dat ze niet nog eens zijn langs gekomen! Kijken of ze die klacht mee willen nemen als je naar het postkantoor gaat.

Ik ben altidj in de veronderstelling dat gewone pakketjes niet 2x werden aangeboden Bloos

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:04

wat staat er in beeld als je het t&t nr ingeeft??
kan ook zijn dat iemand voor deur heeft neergelegd en dat het nu evt weg is
je kan met t&t code zien of afgeleverd is of niet

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:06

TNT bezorgt ivm bezuinigen niet overal meer op zaterdag. Bovendien hebben ze in steeds meer gevallen de bezorging uitbesteed aan "eigen rijders" dier per afgeleverd pakket betaald krijgen.

Ik zou maandag afwachten en mocht er dan nog niks zijn (pakket of briefje) eens gaan bellen of langsgaan bij het dichtsbijzijnde postkantoor.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 10:06

via track en trace bedoel je? ik zal eens kijken. maar ik heb alleen een barcode? (staat op het papiertje dat ik dus in de bus had vrijdag...)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 10:07

Freggel schreef:
TNT bezorgt ivm bezuinigen niet overal meer op zaterdag. Bovendien hebben ze in steeds meer gevallen de bezorging uitbesteed aan "eigen rijders" dier per afgeleverd pakket betaald krijgen.

Ik zou maandag afwachten en mocht er dan nog niks zijn (pakket of briefje) eens gaan bellen of langsgaan bij het dichtsbijzijnde postkantoor.

ik heb 2 weken terug nog een pakketje gekregen ook op zaterdag hoor, dsu hier leveren ze wel op zaterdag. anders had er ook wel op t papiertje gestaan uitgezonderd zater-, zon- en feestdagen gok ik?

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:09

Ach de zaterdagen zijn een typisch geval van: "komen ze of komen ze niet..."

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 10:14

ok, dan ga ik me ook geen zorgen maken. behalve om indi der staart en manen dan Knipoog

barcode heb ik trouwens ingevoerd. kan alleen niet uit komen wat de 4e en 5e letter moet zijn. is identiek, maar of het nou een o met een raar kringeltje er aan is, een a, of een q??? volgens trackentrace iig geen van allen, want hij zegt dat de code niet bestaat.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:20

je kan anders ook even aan de verender vragen wat t&t code is, die heeft nl ook een papiertje
hier word ook niet altijd op zaterdag bezorgd hoor
staat bij mij altijd bij
word op eerstvolgende WERKdag bezorgd

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 10:24

ja, maar dat staat er bij mij dus niet Knipoog heb het echt goed gelezen, en ook letterlijk overgetypt Knipoog

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 10:25

ben nu gewoon alle letters van t alfabet aan t proberen en alle cijfers Tong uitsteken

hij is nu erg lang bezig met de g, dus wie weet is dat em Knipoog