Gisteravond diploma uitreiking

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 11:41

En het duurde lang Gaaaap Eerst begon de rectrix aan haar toespraak Slapen Niet te geloven, om de seconde op haar papiertje kijken, en het had nog niks met ons te maken ook Verward
Afijn daarna in sneltreinvaart onze diploma's opgehaald, en mn schoolboeken, ja echt waar. Aangezien wij de laatste waren voor de 2e fase gaan alle boeken de versnipperaar in, dus heb ik van elk vak de mooiste meegenomen Haha! leuk toch, kan ik ze over 10 jaar nog eens uit een doos trekken en denken, goh, ging het daarover Verward
Voorlopig eerst maar eens uizoeken waar ik ze ga laten, ach, kan ze altijd nog in de openhaard gooien *LOL*
Vind het wel vreemd hoor, de meeste klasgenoten zie ik nu nooit meer, meer dan de helft van mn klas gaat eerst een jaar ertussenuit, een aantal australie een paar naar amerika, wij zijn echt lui *LOL* Party!! Party!! Maar goed, ondertussen zal ik ze denk ik nooit meer tegenkomen, contact houden doen we ook niet, wie weet een reunie over 10 jaar....


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 18:09

tja, fijn altijd he, die verplichte
'preek van de week'..-zucht-
Maar diep van binnen hoop ik toch wel dat ik die 13/7 ook krijg te horen, dat betekent namelijk dat ik voor 10/7 ben afgestudeerd Lachen
Nog ff aanpakken..gelukkig bok ik niet zoveel, dat scheelt!
Schijnheilig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, Anomien, C_estmoi, carineken, Eefje_Sammy, Eretria, Fiesta14, GoogleAdsense, IASCrawler, Jet, JoT, Larissajulia, LiDi, Merel___, Misslev, rayoow, Selina, Siebel, SUSANNEx, Traiectum en 66 bezoekers