Mobistar My15: hoe beëindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Mobistar My15: hoe beëindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 13:02

Sinds september vorig jaar ben ik van Mobistar prepaid overgeschakeld naar Mobistar My15 (abonnement). Toen was er nog een aanbieding van 180 gratis smsen per dag, maar die is een paar maanden geleden afgelopen. Ik wil nu terug naar prepaid (Mobistar Tempo Music) willen overschakelen. Niet alleen omdat die gratis smsjes zijn afgelopen, maar omdat ik een abonnement een stuk minder handig vind. Het bedrag wordt automatisch van mijn bankrekening gehaald dmv een domiciliëring, en doordat ik in principe eindeloos kan bellen en sms'en, heb ik veel minder controle over mijn geld. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Op de site vind ik niets. Moet ik gewoon naar de winkel teruggaan?

Bluem

Re: Mobistar My15: hoe beëindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 13:04

Mobistar is waardeloos op dat gebied, écht waardeloos. Maken ze reclame voor een abbo 'kan je elk moment opzeggen' zit je er 2 jaar aan vast. Je kan het dus helaas pas over een jaar opzeggen vrees ik, en dat zou een maand voor dat je abbo op z'n einde is moeten gebeuren, anders wordt het gewoon verlengd. (als je gewoon terug wil herladen, that is.)

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 13:05

Wat je wel gewoon probleemloos kan doen is een ander """voordelig""" abbo nemen, maar dan teken je weer voor minstens een jaar, geloof zelfs 2 jaar. Knipoog

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 13:08

Daar was ik al bang voor. Ik ben daarnet op zoek gegaan naar het contract om op te zoeken voor hoelang dit is, maar ik vind het niet terug. Naar de winkel teruggaan heb ik eigenlijk geen zin in, omdat ik weet dat die mensen mij toch weer één of ander abonnement gaan willen aansmeren Rolleyes

Ik heb intussen wel een gratis nummer voor beëindiging gevonden, ik zal daar maar eens naar bellen. Zij zullen wel weten voor hoelang dit geldt... Het rotte is ook dat ik nog €16 aan beltegoed op dit nummer heb staan van in de Tempo Music-tijd én ik heb nog €15 beltegoed gekregen toen ik mijn nieuwe gsm kocht.