gaan werken of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

risico nemen op een uitbrander of risico nemen op een verspilde namiddag?

Poll eindigt op

ga naar sunparks
5 (71%)
blijf lekker thuis en wacht af
2 (28%)

Totaal aantal stemmen: 7

Orange_peach

gaan werken of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 08:33

Hallo allemaal, ik stoot me hier weer op een probleempje maar kan aan niemand hulp vragen want ben alleen thuis ... de rest is op vakantie Scheve mond

achja, een probleem ... misschien vinden jullie het helemaal niet zo lastig om te bedenken wat nu maar ik twijfel altijd enorm! dus: ik zou vandaag normaal voor een interim gaan werken bij Sunparks in Mol, ze belden me daar vorige week over en ik zei ja ... daarna heb ik niets meer van hun gehoord. Ik weet dus enkel de uren, niet waar ik juist moest gaan werken (welke afdeling) en heb ook nog geen contract ondertekent. Nu wil ik dus vandaag bellen om te zeggen dat ik vandaag niet kan, maar morgen eventueel wel (krijg mijn stiefzus niet aan de lijn of ze me kan komen halen dus geraak niet terug thuis) ... maar nu krijg ik Konvert ook niet meer aan de lijn!!!! op een site heb ik gezien dat er nergens staat wanneer ze op zaterdag open zijn, maar ik dacht mij te herinneren dat dat toch wel kon want heb er vorige maanden ook veel met gebeld, ook op zaterdag dacht ik ...

In het kort dus: moet ik nu strax naar Sunparks gaan en daar vragen waar ik moest werken (al weet ik wel dat die mensen je gewoon aan de kant zetten zolang er mensen aan de balie komen en dat niemand je komt vertellen waar je staat, zo ging het mijn eerste keer) of blijf ik gewoon lekker thuis en riskeer ik dan een uitbrandertje van Konvert????

ahja, de reden waarom ik niet vroeger heb gebeld naar Konvert is dat ik een hele week op kot zat, had ontzettend lange dagen en telkens als ik begon met de les was Konvert nog niet open, tegen dat wij gedaan hadden was Konvert alweer gesloten ...

ben nu ontzettend hard aan het twijfelen en ben mezelf helemaal aan het opfokken Bloos
alvast bedankt voor het lezen maar een reactie zou natuurlijk nog leuker zijn!
x

Anoniem

Re: gaan werken of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 08:36

Lekker belangrijk zeg.
Dat je het niet wat beter regelt.
Als je een beetje fatsoen hebt ga je wel heen.

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 08:43

wauw zeg, als het je bedoeling was om me er nog slechter onder te doen voelen is het je wel gelukt!
ik twijfel nu eenmaal meer dan andere mensen, sla veel sneller in paniek en sla dan helemaal tilt ... daar is een reden voor!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 08:45

Is het niet een beetje vreemd dat ze jou niet eerder hebben gebeld over wanneer je moet werken enzo?

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 08:46

ja afsrpaak is afspraak. enne je kent mss nog wel meer mensen die je kunnen halen.

aan de andere kant, had je van de week natuurlijk ook gewoon vervoer kunnen regelen

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 08:51

bedankt voor jullie berichten ... vind het inderdaad ook vreemd dat zij niets meer hebben laten weten (ze hebben mijn mail en alles)

ik had er inderdaad beter bij moeten zetten waarom ik geen vervoer heb ... ik kon geen vervoer regelen want mijn ma en stiefpa gingen op vakantie, het was dus de vraag of mijn stiefpa zijn auto gemaakt zou zijn (was dus uiteindelijk niet gelukt is) of dat mijn broer zijn autotje hier zou achterlaten (wat ook niet gebeurd is) ... daar hing alles vanaf want nu zit ik dus zonder auto. Daarnaast vind ik echt geen ander vervoer: mijn broer werkt hele dag, stiefzus kunnen we niet bereiken, stiefbroer zou me brengen maar kan me onmogelijk komen halen (zelf werken), mijn pa zie ik al enkele jaren niet meer. Daarnaast zijn we ook net verhuisd en ken ik hier dus nog niemand in de buurt die me eventueel zou kunnen halen, mijn vrienden van waar we vroeger woonden wonen op meer dan 2u rijden dus gaan ook niet enkel rijden om mij "even" te komen ophalen ...

edit: heb sunparks zelf kunnen bereiken en er is een oplossing gevonden, toch bedankt voor jullie reacties
Laatst bijgewerkt door Orange_peach op 11-10-08 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 09:11

Ik vind dat je gewoon moet gaan, afspraak is afspraak.
Je weet hoe laat je moet beginnen en tot hoe laat je moet werken en de rest zie je vanzelf wel.