Mag zoiets op Youtube?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Mag zoiets op Youtube?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 21:20

Ik zat een filmpje op Youtube te kijken, en toen zag ik bij dat rijtje met andere filmpjes echt een heel raar plaatje staan Scheve mond
http://img522.imageshack.us/img522/6341/raarfq4.png
Ik durfde hem niet te bekijken, maar volgens mij is dat een filmpje waarin een paard word doodgeschoten ofzo..
Mag zoies wel op youtube staan? Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Sodeletuut op 10-10-08 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

ellepel

Re: Mag zoiets op Youtube?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:21

ja dat denk ik wel, en er staan nog veel meer van dat soort filmpjes op youtube....

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:22

was dat niet een filmpje van het slachthuis ofzo? Volgens mij mag het namenlijk wel op yt.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:23

Volgens mij wel, er zijn geen regels op You Tube..
Er zijn trouwens wel meer filmpjes over het schieten van paarden, sommige mensen zoeken dat ook..

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 21:24

Oh okee,
en zijn er dan ook serieus mensen die dat wíllen bekijken ofzo Scheve mond

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:24

ik heb net even gekeken,het zijn foto's met tekst ertussendoor over paarden.
de foto's laten paarden,slachtpaarden en slachtrituelen zien..
tja niet fijn om te zien,maar is helaas wel de werkelijkheid he.

ik kijk er ook wel es naar hoor, gewoon nieuwsgierig hoe dingen gaan...

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:25

Inderdaad erg apart.............. maar er zijn inderdaad geen regels op youtube.

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:26

ik heb het filmpje ook bekeken. het is niet echt een schokkend filmpje. Er staan heel veel filmpjes van slachtpaarden op youtube

Ayleentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:26

nouw ik heb het filmpje voor je gekeken..
het gaat over mensen die paarden slachten en hoe ze mishandeld worden voor dat ze naar de slacht gaan enz.
heel zielig .. gelukig kan ik er tegen..
maar dat mag idd op youtube staan ja.
xxx

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 21:27

Ik kán daar niet eens naar kijken denk ik Scheve mond maar het inderdaad wel de werkelijkheid..

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:29

ik heb een sterke maag en heb het filmpje wel geopend.

ik kan jullie 1 tip geven OPEN HEM NIET.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:30

Niet echt slim om zo open en bloot op bokt te zetten. Er lezen ook veel kleine jonge kinderen mee.

Zelf vind ik dat slachten er gewoon bij hoort. Het zijn misschien geen leuke beelden om te zien, maar als je vlees eet dan vind ik het wel goed dat je een keer ziet hoe het slachten in zijn werk gaat Lachen Een stukje vlees groeit nou eenmaal niet uit de grond.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 21:35

Ik heb er even een Url van gemaakt Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:04

Vraag over de regels van Youtube, niet paardgerelateerd.
TAO-->LN

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 13:48

Stephanie87 schreef:
ik heb een sterke maag en heb het filmpje wel geopend.

ik kan jullie 1 tip geven OPEN HEM NIET.

Als je een sterke maag hebt en dat filmpje niet tegen kunt weet ik niet wat je sterk noemt.

Ik vond het een prachtig filmpje, mooie tekst... en geen echte afschuwelijke dingen (wel 1 of 2 foto's maar niet echt vies enz.)
Het opent je de ogen..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:00

Heb het filmpje ook even gekeken.Dit is zo'n filmpje dat een schuldgevoel zou moeten opwekken, en dat je een petitie moeten tekenen tegen het slachten van paarden in Amerika.
Maar dit mag overigens wel gewoon op Youtube.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:40

Thats_Me schreef:
Niet echt slim om zo open en bloot op bokt te zetten. Er lezen ook veel kleine jonge kinderen mee.

Zelf vind ik dat slachten er gewoon bij hoort. Het zijn misschien geen leuke beelden om te zien, maar als je vlees eet dan vind ik het wel goed dat je een keer ziet hoe het slachten in zijn werk gaat Lachen Een stukje vlees groeit nou eenmaal niet uit de grond.

jij hebt het filmpje duidelijk niét bekeken Scheve mond

slachten hoort erbij. jazeker. maar NIET op deze manier!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:56

Jolliegirl schreef:
Thats_Me schreef:

slachten hoort erbij. jazeker. maar NIET op deze manier!

Ik heb het filmpje toch écht wel bekeken. Ik kan ook wel wat vreselijke beelden achter elkaar zetten met een tekstje er bij hoe vreselijk het allemaal wel niet is. Zoals het eerste paard wat je ziet liggen met z'n been omhoog. Keel is allang doorgesneden, bloed is er dus al uit en dier is hardstikke dood daar. Tja dat ze dat been optillen wordt ook alleen maar gedaan om het been af te breken bij de gewrichten Lachen Niet leuk om te zien, niet meer pijnlijk voor het dier.

Nee, ik zie er door heen. Leuke beelden zijn het niet maar zo vreselijk is het ook allemaal weer niet. Alleen dat sommige paarden zo lang op het schot moeten wachten en kreupel staan en pijn hebben, dat vind ik eigenlijk niet kunnen.

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:58

Volgens mij mag het wel... Nagelbijten / Gniffelen Volgens mij zij ner idd geen regels op youtube..!?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 16:17

Thats_Me ; dan denk ik dat ik een ander filmpje voor me heb Knipoog paarden die mishandeld worden in amerika vóór ze geschoten worden.
en ZO hoort geen enkele slacht te zijn! absoluut NIET!

heb zelf de excursie van bokt in eht slachthuis met eigen ogen gezien, dus ik kan best wat hebben. maar soms.. kloppen er gewoon dingen niet!

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:53

dat paard wat met het been omhoog hangt,hing daar al een poos,dus wel degenlijk heeft het paad geleden,er staat wel een filmpje op youtube dat het paard nog leeft,dus voordat ze hem afmaken,nou geloof me,daar draaid je maag dus wel van om!
het filmpje laat zien hoe het er aan toe gaat in america in de slachthuizen,gelukkig hebben ze die slachthuizen gesloten!want dat ging echt niet op een normale manier,de schimmel heeft de hoofdwond opgelopen,in een dubbeldekker vrachtwagen,dit zijn foto's de uit werkenlijke filmpjes zijn geknipt!ik vind het goed dat er zulke filmpjes op youtube staan,want door die filmpjes is er wel aktie ondernomen.

slachten hoort erbij. jazeker. maar NIET op deze manier![/quote]

Ik heb het filmpje toch écht wel bekeken. Ik kan ook wel wat vreselijke beelden achter elkaar zetten met een tekstje er bij hoe vreselijk het allemaal wel niet is. Zoals het eerste paard wat je ziet liggen met z'n been omhoog. Keel is allang doorgesneden, bloed is er dus al uit en dier is hardstikke dood daar. Tja dat ze dat been optillen wordt ook alleen maar gedaan om het been af te breken bij de gewrichten Lachen Niet leuk om te zien, niet meer pijnlijk voor het dier.

Nee, ik zie er door heen. Leuke beelden zijn het niet maar zo vreselijk is het ook allemaal weer niet. Alleen dat sommige paarden zo lang op het schot moeten wachten en kreupel staan en pijn hebben, dat vind ik eigenlijk niet kunnen.[/quote]

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:42

Ik ga hem niet bekijken, dat durf ik niet aan mdat ik weet dat die beelden nog weken door me hoofd hangen... Scheve mond

''Op youtube zijn geen regels'' zegt iedereen hier. Op youtube zijn wel degelijk regels hoor, zo mogen sexuele filmpjes niet bekeken worden door mensen die jonger dan 18 zijn en worden filmpjes van moordenaren etc verwijderd.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:56

Farouche schreef:
Ik ga hem niet bekijken, dat durf ik niet aan mdat ik weet dat die beelden nog weken door me hoofd hangen... Scheve mond

''Op youtube zijn geen regels'' zegt iedereen hier. Op youtube zijn wel degelijk regels hoor, zo mogen sexuele filmpjes niet bekeken worden door mensen die jonger dan 18 zijn en worden filmpjes van moordenaren etc verwijderd.

ik zou willen dat de dierenmishandeling er ook eens afgehaald werd, mensen die op schapen rijden, een dier 1000000 keer met een zweep slaan, en zo nog wel meer. Ik ben ervan overtuigd dat er zelfs filmpjes opstaan waarin ze kleine kittens verzuipen oid.
Het is misschien een eye opener, maar voor sommigen is het meer dan alleen een eye opener, voor sommigen is het een voorbeeld. Er zitten dagelijks ook genoeg kinders op youtube.