http://img522.imageshack.us/img522/6341/raarfq4.png
Ik durfde hem niet te bekijken, maar volgens mij is dat een filmpje waarin een paard word doodgeschoten ofzo..
Mag zoies wel op youtube staan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephanie87 schreef:ik heb een sterke maag en heb het filmpje wel geopend.
ik kan jullie 1 tip geven OPEN HEM NIET.
Thats_Me schreef:Niet echt slim om zo open en bloot op bokt te zetten. Er lezen ook veel kleine jonge kinderen mee.
Zelf vind ik dat slachten er gewoon bij hoort. Het zijn misschien geen leuke beelden om te zien, maar als je vlees eet dan vind ik het wel goed dat je een keer ziet hoe het slachten in zijn werk gaatEen stukje vlees groeit nou eenmaal niet uit de grond.
Jolliegirl schreef:Thats_Me schreef:Niet echt slim om zo open en bloot op bokt te zetten. Er lezen ook veel kleine jonge kinderen mee.
Zelf vind ik dat slachten er gewoon bij hoort. Het zijn misschien geen leuke beelden om te zien, maar als je vlees eet dan vind ik het wel goed dat je een keer ziet hoe het slachten in zijn werk gaatEen stukje vlees groeit nou eenmaal niet uit de grond.
jij hebt het filmpje duidelijk niét bekeken
slachten hoort erbij. jazeker. maar NIET op deze manier!
Farouche schreef:Ik ga hem niet bekijken, dat durf ik niet aan mdat ik weet dat die beelden nog weken door me hoofd hangen...
''Op youtube zijn geen regels'' zegt iedereen hier. Op youtube zijn wel degelijk regels hoor, zo mogen sexuele filmpjes niet bekeken worden door mensen die jonger dan 18 zijn en worden filmpjes van moordenaren etc verwijderd.