(International) Media & Entertainment Managment

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

(International) Media & Entertainment Managment

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 15:02

Zijn nu met school echt actief bezig met oriënteren op vervolg opleidingen, en zat al een beetje in de sfeer Vrijetijdsmanagment, Communicatie etc. voordat ik hier op belanden, wat me ook zeer aanspreekt, zeker het internationale aspect ervan.... Mensen die deze opleiding volgen, van plan zijn te gaan volgen?

Mirte_

Re: (International) Media & Entertainment Managment

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 10:09

Ik heb gisteren een voorlichtingsavond erover gehad.
De studie leek me erg intressant ook om het internationale aspect. Het klonk erg leuk, de jongens die ons voorlichte vertelde dat hij in het 2de jaar naar Amerika was geweest om een tvshow te organiseren voor zijn opleiding. ik ben ook nog aan het orriënteren dus ik volg dit ook even dan. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 12:35

Bij welke school ben jij wezen kijken dan? Haha!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 13:14

mijn broertje is dit jaar begonnen met deze opleiding,
hem bevalt het in ieder geval erg goed,
hij is nu na een paar jaar werken weer opnieuw gestart met leren, maar de opleiding is ondanks dat hij redelijk pittig is (zeker engels is erg pittig , zeker als je er al even uit bent)

hij doet de opleiding trouwens in tilburg, de docenten zijn over het algemeen genomen heel enthousiast en op zich voor een hbo is alles redelijk goed geregeld ( het blijft een opleidingsinstituut, dus je hebt altijd de standaard rompslomp en geemmer...)
maar hij is in ieder geval erg positief over de inhoud van de opleiding, de school zelf en de leraren ,

ik zou zeggen, ga vooral op open dagen kijken van de verschillende scholen en evt opleidingen , sommige scholen hebben ook meeloopdagen etc ,