Ik heb morgen mijn propedeuse-uitreiking.. Allemaal leuk en aardig, MAAR nu moet ik in een minuut iets leuks/grappigs etc vertellen over een studiegenote die ik eigenlijk helemaal niet mag... Het enige wat ik over haar weet is dat ze helemaal into toneelspelen is en dat ze al dr P heeft gehaald bij een logopedieopleiding.
Wie o wie heeft nog leuke/spannende/inspirerende/orginele ideeën voor morgen?
(anders ben ik bang dat ik een dansje moet gaan doen om de aandacht af te leiden ofzo..
)
Ben der ook nooit zo goed in, dus heeeel veeeel succes!!
uhmmmmm ik ben sprakeloos heb gewoon geen tips dat is echt zooooooooooooo grappig
sterkte
Oei oei k krijg t echt al Spaans benauwd als ik er aan denk
Wie o wie redt mij uit deze penarie??
1 grote poppenkast
Welkom! Ik volg de lerarenopleiding Nederlands.
* Euhm er zijn geen attributen aanwezig ben ik bang... k kan zelf natuurlijk wel voor t een en t ander zorgen. Ben erg benieuwd of je nog een geniale ingeving krijgt!
)
Mijn brainstormpatrouille is op pad gestuurd, hehehe. K was al zo wanhopig dat ik de betreffende persoon maar op internet ben gaan googlen... ennnnnnnnnn ik ben zowaar achter nog een feit gekomen: ze is een behoorlijk gelovige Christen! Dus ik zal alle vloeken maar achterwege laten
. De taal is niet altijd goed lopend, maar dat mag in gedichten
Ik kom je zoenen
Wat ontzettend goed, hoe heb je dat zomaar kunnen bedenken?? Nou ik heb mn vaste adres voor mn sinterklaasgedichten ook weer gevonden.... *Is nogsteeds een beetje sprakeloos*
!! Als ik ooit nog hulp nodig heb weet ik idd bij wie ik moet zijn
!