In juni ben ik helaas niet direct geslaag voor mijn diploma Administrateur op MBO bol-4 niveau heel jammer maar dat is het probleem niet, ga nu in November een stel herexamens doen en hoop dat dit goed komt.
Maar nu.... zowiezo kan ik in januari pas starten met een nieuwe opleiding aangezien ik september niet heb kunnen halen.
Maar nu heb ik dus geen enkel idee wat voor studie ik wil gaan doen.
De opleiding die ik nu gevolgd heb is me zo verschrikkelijk tegen gevallen eigenlijk door de manier waarop de school de leerlingen motiveerd ( niet dus) en met de leerling om gaat.
Heb al verschillende open dagen bezocht van zowel de avance en fontys hier in de buurt, maar kom er niet uit wat ik wil.
Nu heb ik ook al nagedacht of het voor mij dan verstandig is een jaar te gaan werken ( een mogelijkheid die gelukkig een bedrijf me al aangeboden heeft) en dan verder te gaan kijken welke studie ik wil gaan doen.
Maar nog weet ik niet wat ik wil gaan doen....
Zijn er mensen hier op bokt die dit probleem ook hebben en wat voor oplossing heb je hier dan voor gevonden....
Werken en studeren lijkt me ook wel wat maar dat moet zoveel zwaarder zijn als een normale studie.
Alle tips en ervaringen zijn welkom!