Hallo allemaal, Ja ik wil weer eens gaan daten haaha. Morgen gaan mijn ouders heerlijk een avondje weg en ik ben nu ongeveer 6 tot 7 weken aan het chatten met een jongen en sms ook al flink in het rond. Heel gezellig. Hij heeft zelf ook een paard. een hond. Dus ja beter kan ej het niet treffen. We cammen ook nog wel eens. Maar nu leek het mij eerst een goed idee om samen te gaan gourmetten haah. Maar aangezien ik een dikke scheiterd ben weet ik nu niet wat ik moet doen. Het lijkt me wel leuk maar ja er komt wel een vreemd iemand in huis. Mn ouders zijn bij de buren dus niet verweg haha. Wat moet i kdoen/?????
Gewoon laten komen, je bent in een vertrouwde omgeving, je ouders zijn binnen handbereik... Nee hoor, veel minder gek dan wat ik heb gedaan voor mijn eerste date met mijn vriend .
Gewoon laten komen Je ouders zijn in de buurt en je bent idd in een vertrouwde omgeving. En je zou toch ooit eens voor de eerste keer moeten afspreken, dus dan kan je het maar beter zo doen toch?
in dit geval uitnodigen denk ik zo. je hebt al vaker gechat en gecamt... je ouders zijn niet ver weg.... het enige nadeel is dat hij dan weet waar je woont en vervelend kan gaan doen..
maar dat kan een onbekende ook zo doen haha..
gewoon doen dus.. als je durft aan je ouders vertellen.. dan ben je helemaal safe.
hahahah iedereen zegt gewoon doen haha. De vorige keer zat ik ook giga te twijffelen en heb ik het toch gedaan en toen vond ik het ook wel giga spannend
maar weet je wel of hij kan omdat je het nu over morgen hebt? wel vlug bij dag. en wat AaronYve zegt is ook een goede, je vriendin een x laten bellen. Of 1 van je ouders ff binnen laten komen omdat ze "wat" vergeten zijn? Kunnen ze hem gelijk zien !
ik ben er toch wat minder positief over... op deze manier weet hij wel direct waar je woont en dat kan nogal rare situaties op leveren... beter kun je op een openbare plek afspreken en wat mensen laten weten waar je bent...
weet je wat mijn moeder altijd zei over stiltjes..: als die andere het lastig vind beginnen ze zelf wel te praten.. en anders praten over dingen die je ziet (het weer, wat voor interieur houd hij van et c etc )
GA ERVOOR!! ik zat een paar maanden geleden in dezelfde situatie.. eerste keer had ik ook afgezegt.. 2e keer toch gegaan, en heb echt geen spijt gehad... hij is inmiddels anderhalve maand mijn mannetje.. en gewoon tegen hem zeggen dat je zenuwachtig bent, en dat je het eng vind. weet hij gelijk hoe jij je op het moment voelt.. ohja, en het zou zonde zijn, als hij jou prins op het witte paard is, en dat je dan niet met hem durft af te spreken... en hem misschien wel misloopt? en mocht er een stilte komen, vraag iets over hem, doe geintereseerd (zal je vast ook wel zijn)
gewoon laten komen! niet bang zijn voor stiltes, want als je er overna denkt gebeurd het juist! heb laatst ook met een jongen afgesproken, die ik alleen via msn en sms kende! en t klikte al via msn, en uit eindelijk ook in het echt!
Ik weet het toch niet zo. Oké, je ouders zijn niet ver weg, bij de buren, dus ze kunnen een klein oogje in het zeil houden. Ik zou het hun wel vertellen dat er iemand komt, en de situatie uitleggen. Je weet nooit.. Verder moet je het natuurlijk zelf weten, hij weet al waar je woont dus dat moet je niet meer geheim houden. Maak er een leuke avond van!