Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Steefjevos schreef:Ik denk dat het erg in trek is, het is te merken dat tegenwoordig er meer open wordt nagedacht over verschillende behandelmethodes. Ik heb stage gelopen bij een veearts die mij dit onder andere heeft verteld. ''
Ik zou het zelf ook bij mijn paard toepassen, de natuurlijke geneeswijze letten vaak veel meer op de oorzaak van het probleem dan dat ze de symptomen bestrijden (er wordt meer nagedacht waar het vandaan komt dan alleen het ziektebeeld op dat moment te bestrijden) persoonlijk vind ik dat erg belangrijk.
Noa_M schreef:Steefjevos schreef:Ik denk dat het erg in trek is, het is te merken dat tegenwoordig er meer open wordt nagedacht over verschillende behandelmethodes. Ik heb stage gelopen bij een veearts die mij dit onder andere heeft verteld. ''
Ik zou het zelf ook bij mijn paard toepassen, de natuurlijke geneeswijze letten vaak veel meer op de oorzaak van het probleem dan dat ze de symptomen bestrijden (er wordt meer nagedacht waar het vandaan komt dan alleen het ziektebeeld op dat moment te bestrijden) persoonlijk vind ik dat erg belangrijk.
Werd de natuurgeneeswijze ook in combinatie met de "normale" geneeswijze toegepast? Ikzelf geloof echt wel in de natuurgeneeskunde, maar zou het niet alleen toepassen. Ik denk dat een combinatie het beste zou zijn. Weet jij hoe de veearts zelf tegenover de natuurgeneeskunde staat?
Anoeska schreef:Ik zou bij mijn paard echt niet zitten te wachten op een natuurgenezer die niet zelf ook regulier diergeneeskunde heeft gestudeerd. Wanneer je beide hebt gedaan kan natuurgeneeskunde een aanvulling zijn (als je daar in wil geloven).
Anoeska schreef:Ik zou bij mijn paard echt niet zitten te wachten op een natuurgenezer die niet zelf ook regulier diergeneeskunde heeft gestudeerd.