Leuke ideeën uitzet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Leuke ideeën uitzet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 12:02

Ik ben zo langzamerhand mn uitzet bij elkaar aan het sparen en over 2 weken jarig, dus dat komt mooi uit! Maar mijn grote probleem is: wat moet ik in godsnaam aan verschillende mensen vragen?
Heb zoveel nodig dat ik het zelf niet meer weet!

Heb iig van mn oma al een strijkijzer en strijkplank, ga samen met mn vriend een servies uitzoeken, en heb nog wel een paar pannen vanuit de tijd dat ik op kamers zat, maar voor de rest heb ik echt nog alles nodig geloof ik! En dat is zoveel dat ik het overzicht een beetje kwijt ben Clown

En nu ga ik as. zaterdag met mn schoonmoeder shoppen, dus ben eigenlijk op zoek naar beetje geschikte dingen die ik kan vragen, wat ook nog beetje fatsoenlijke prijsklasse is voor een cadeau!

Hebben jullie inspiratie?

Lotje02

Re: Leuke ideeën uitzet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:23

Glazen (theeglazen, wijnglazen, waterglazen, coctailglazen, bierglazen)
Handdoeken, theedoeken, washandjes
Opbergdozen, overschaal, wok
servies
kleerhangers
badkamerset (zeepbakje, wasmand, wcrolhouder, wcborstelhouder)

Maar vaak is het heel moeilijk om voor een uitzet te sparen als je nog geen huis hebt....
Of vraag cadeaubonnen zodat je zelf alles in 1x kunt halen. Dan weet je zeker dat het ook allemaal bij elkaar past en je smaak is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:26

Ik sluit me aan bij Lotje. OF cadeaubonnen, OF heel precies omschrijven wat je graag hebben wilt. Bv door een cadeauboekje te maken met plaatjes/omschrijvingen, waar iedereen dan wat uit kan scheuren.
Anders zit je straks alsnog met een allegaartje.

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:28

nadeel van cadeaubonnen is dat ze meestal maar 1 jaar geldig zijn met uitzondering van VVV bonnen en Iris cheques. Deze kun je trouwens wel bijna overal inleveren.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:29

Ik zou ook zeker kiezen voor cadeaubonnen van bijvoorbeeld de Blokker, Xenos of Hema Ja Hoewel cadeautjes krijgen heel leuk is, krijg je vaak toch spullen in de smaak van de gever, en je uitzet moet, vind ik, wel helemaal je smaak zijn Ja

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:35

Dan zou ik inderdaad bonnen vragen,of anders een centje.
Ik heb een hele uitgesproken smaak,en zou niet graag knalrode handoeken krijgen bijvoorbeeld.

Je kan wel een pannenset vragen.Die is vaak helemaal compleet met verschillende pannen en allerlei pollepels,roerdingen en garders.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 12:40

ja krijg van mn opa en oma ook wel geld enzo, dan kan ik zelf uitzoeken Lachen

Maar ga met een aantal mensen mee winkelen, alleen dan is het wel handig om een beetje idee te hebben waar ik naar kan gaan kijken Lachen
zo krijg ik het wel in mn eigen smaak en kan ik het wel een beetje in mijn eigen stijl houden, dat scheelt Lachen

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:41

Idd de bonnen zijn erg handig. Sprekende een persoon die van alles van haar schoonmama kreeg en er nu nog mee zit... No Cheer Lang leve duurzaam...

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:54

Ik heb een heleboel hema kadobonnen gehad, echt ideaal.

Ik heb ook een lijstje gemaakt met spulletjes die ik nog nodig had, dat was voor de mensen om me heen erg gemakkelijk.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:33

Wat je misschien ook kan doen is een lijst aanmaken op de pc en die dan te versturen naar je familie(s) / vrienden etc...

Je zet er dan bijv op de lijst spullen wat je in de keuken kan gebruiken en dan zet je telkens erachter de winkel zoals bijv blokker oid, en natuurlijk zal je denk ook wel behang willen neem ik aan noteer die op je lijst en zet je er achter kwantum-cadeaubon(ivm je zelf je behang wilt uitkiezen lijkt me). En zo ga je dan nog even door neem je alvast je huis in je op en spit je alvast je huis door begin je bij de keuken vervolgens woonkamer,badkamer,toilet,slaapkamer enz...

En dan niet vergeten de winkel bijv achter de artikelen te benoemen zodat je familie(s) dan weten welke winkel ze in gedachten kunnen nemen.

Veel succes! Knipoog

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:38

Zelf zou ik om geld vragen (ik vind bonnen dus echt 100x niets omdat ze maar beperkt gebruikt kunnen worden en je persé in die winkel dan ook wat moet halen en altijd nog geld bij moet leggen). Het is misschien wel een afgezaagt iets om te krijgen maar dan kun je tenminste helemaal naar jou smaak je uitzet samenstellen.

kimberliie4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:25

Maar glazen en handdoeken kun je toch gewoon vragen, in de kleur ofzo die je graag wilt.

en anders zijn inderdaad die vvv bonnen erg handig doordat je bijna overal kan uitgeven.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 16:59

ja denk dat ik met mn schoonmama maar ga kijken voor handdoeken of pannen oid...servies wou mn vriend graag inspraak in Clown en glazen hebben we ook al wel wat...

zal van overige visite idd wel bonnen/geld krijgen, maar vind het wel zo leuk als ik met mn schoonmoeder ga winkelen dat ik dan wat concrete ideeën kan geven wat ik nog nodig heb/zou willen Lachen

iig bedankt voor het meedenken!

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 17:48

*Waterkoker
*Magnetron
*Koffiezetapparaat
*Bestek
*Tosti-ijzer
*Broodrooster
*Mixer
*Beslagkom, snijplanken, dienblad