Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En dan nog dat het ook kouder word. Ik zou dan het liefst lekker uit dit kikkerland weg zijn en onder te duiken ver weg van nederland heerlijk vertoeven in heerlijk warm land, waar ze geen herfst/winter kennen.
Namelijk het ´´alvast´´ vrijgezellenfeest voor te bereiden voor mijn schoonzusje die volgend jaar gaat trouwen. Allereerst moeten wij het nog wel zien dat ze uberhaupt de data haalt ivm ze echt van hot naar her gesprongen is van jongen.
Lampjes gezellig aan.
) Meryl schreef:Ik vind de herfst heerlijk. Al die mooie kleuren buiten. `s Avonds lekker met een kop warme chocolademelk en slagroom voor de kachel zittenLampjes gezellig aan.
Maar inderdaad opstaan als het nog donker is heb ik ook wel wat moeite mee. Helemaal als het regent, dan draai ik me liever ook nog even om.
Jurjen schreef:Herfst is HEERLIJK! (zolang 't niet regent!)
Vind 't altijd reuze gezellig als alles weer verkleurd en 't weer eerder donker wordt, maar dat is heel persoonlijk.
Wel ongelooflijk balen dat je er zo'n last van hebt. Maar voor je 't weet is 't alweer lente (het lijkt wel of de klok tegenwoordig 2x zo snel gaat ofzo)
En een kachel hebben we niet, want alles is hier vloerverwarming.
mbkaatje schreef:Dat snertweer van afgelopen zondag hoef ik natuurlijk ook niet, maar ik vind de herfst ook niet erg. De natuur is op het moment echt prachtig en als je een paar van dit soort dagen er tussen heb zitten, geniet ik er enorm van. De nachten zijn lekker fris, lekker een raam open en ik slaap heerlijk.
En dat het 's avonds weer sneller donker is, vind ik ook wel weer gezellig.
Eigenlijk houd ik gewoon van elk seizoen. Ze hebben allemaal hun eigen charmes.
aan smorgens vroeg met opstaan vind ik het een hel, maar anders heeeeerlijk
LovingTweety schreef:Ik vind het heerlijk om 's avonds op de bank te zitten, filmpje op. Poezel op schoot en kopje thee erbij.
mbkaatje schreef:Er zijn meer mensen hoor, die wat "verdrietiger" zijn zodra de blaadjes van de bomen vallen. Daar kan je niets aan doen denk ik.
Gelukkig gaat de tijd snel, het is al weer bijna kerst

), wij vieren Kerst, gewoon omdat een veel mooier idee is. Ik wilde het graag, en eigenlijk vind ook mijn zusje de Kerstman stoerder.
(ze is 16 hoor)
Ik ben echt verschrikkelijk met de winter.Meryl schreef:Ik vind de herfst heerlijk. Al die mooie kleuren buiten. `s Avonds lekker met een kop warme chocolademelk en slagroom voor de kachel zittenLampjes gezellig aan.

Janine1990 schreef:Feestjes houden is altijd leuk!
Hou er wat vertrouwen is![]()
Zal ik zelf nog eens wat leuks melden?
Hmm.. de zon schijnt, en ik ben met school bezig. Helaas, jammer. Maar morgen heb ik in ieder geval feest, en daarna naar het Mega Piraten Festijn, om zaterdagmorgen weer vroeg op te staan, wedstrijd, zelf rijden, en 's avonds weer een feest bij mijn vriend.. Geloof ik..![]()
Vind die verhalen van mensen die uit elkaar gaan zo erg, dat ik er gewoon zelf een depressief gevoel over krijg. Hopelijk wordt ik hier wat blijer van