de eerste x dus extra spannend omdat je niet echt weet wat je te wachten staat
zelf ben ik neit iemand die snel zenwachtig word maar voor zekerheid toch naar dokter gegaan en iets tegen zenuwen gehaald
nou instrcuteur haalde me op eerst even een uurtje rijden was klein beetje zenuwachtig
rijden ging goed alleen paar kleine foutjes.
ik verwachte er vantevoren al niet zoveel van want ik wil nog wel eens wat dingen vergeten vooral met kijken.
dus ik zou niet verbaast zijn om niet de eerste x al te slagen.
aangekomen bij het cbr moesten we nog even 5 minuutjes wachten, en toen werd ik ookal opgehaald
was de enigste die moest rijden kennis maken met examinator, aardige man

nou naar buiten lopen nummerbord oplezen vroeg wat dingen over dashboard enzo was goed!
nou rijden maar ik moest eerst een stukje zelf rijden, toen moest ik keren op de weg ging ook goed
en toen moest ik met navigatie rijden had ik geoefend was geen probleem ging vlekkenloos
ik stond er zelf van te kijken dat het zo goed ging onder eht rijden

instructeur was leuk emt examinator aan het praten ze vroegn mij ook nog wat dingen, was eigenlijkw el gezellig

nou toen in de binnenstad moest ik nog ong 10/15 min rijden
kwamen we bij een stuk met allemaal rontondes ging ook wel goed voor mijn gevoel zat soms wat mis met versnellingen
ik trok op in de 2 wat dan nog eigenlijk net in de 1 had gemoeten maar dat zou niet zoveel uitmaken
nou terug naar eht cbr, parkeren netjes in eht vak gezet

en examinator vroeg me even uit de auto te stappen en zij kwamen zo. Goed ik wachten minuutje ofzo
en ik ahd echt een goed gevoel geen domme foutjen oid gemaakt was echt trots op mezelf
dacht echt dat ik geslaagd was
nou naar binnen tafeltje zitten daniella ik heb geen goed nieuws

ik maar proberen vrolijk te blijven je ebnt gezakt
waarom? op de rontondes kwam ik te langzaam oprijden zodat ik het overige verkeer achter me hinderde op de rontonde
en als ik afsloeg op de rontonde dat als er een fietser aankwam en in kon er voorlangs dat ik dat te langzaam deed zodat ik de fiets alsnog hinderde (dus geen voorrang gaf terwijl dat wel moest)
IK BAALDE ZO ERG! ik had van te voren dus neit echt verwacht dat ik zou slagen
maar na zo'n goede rit echt gedacht dat ik zou slagen
Dus komt erg hard aan ik baal erg nog zo van!
hebben jullie dat ook wel eens gehad dat je echt ergens zo van hebt gebaald
omdat je zelf het gevoel had dat het goed ging?