Geloof dat ik toch nog van hem hou...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Geloof dat ik toch nog van hem hou...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 08:24

Hallo bokkers,

Een paar werken terug wist ik het niet meer. Hou ik nou nog van hem, of niet meer.
Heb vanaf 04-04-05 al een relatie met mijn vriend.

Ik wist het niet meer ik was toen 15 en ben nu 19. Ik miste mijn jeugd had ik het idee. Ik wou leuke dingen doen.
En lekker uit mijn bol gaan.
Dus ik had gezegt dat ik een paar weken rust wou hebben. Nou dat hebben we gedaan maar na die weken wist ik het nog niet.
Voor mijn gevoel was het over, ik miste hem niet dacht niet aan hem en had de grootste lol.

Ik ging hele leuke dingen doen met vriendinnen, en verder veel werken. En naar me paard toe.
Tja voor mij was het gewoon over ik dacht niet meer aan hem en klaar..

Nu vannacht werd ik wakker huilend, ik had gedroomd dat hij met een ander meisje zoende en ineens mis ik hem en begon ik hem te flippen.

En wat nu...
Mis ik hem echt of is het alleen door die droom....

XFiemoX

Re: Geloof dat ik toch nog van hem hou...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:33

Naar mijn idee kan het op 2 dingen uitkomen.

1. Je hebt het hoofdstuk met hem niet goed genoeg af kunnen sluiten
2. Je houd / voelt id nog wat voor hem, en komt het nu naar boven.

Tis erg vervelend als je zoiets krijgt. Dat is vaak wel zoiets een nadeel bij mensen die in hun jeugd zichzelf helemaal in een relatie wikkelen, terwijl je eigenlijk in je jeugd ook veel van je jeugd moet gaan genieten.

Succes! Heeft je ex een ander dan of dat nog niet en is ie zelf ook volop aan genieten van zijn leven ?

Majax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:50

Lastig Dees.. ik heb dat ook vaak, als ik ergens over gedroomt heb dat ik het heel graag wil opeens.
Maar vergeet ook niet waarom je het hebt uitgemaakt he? Ik zou er goed over nadenken, je kan het iig altijd weer proberen, hij neemt je zo weer terug dat weet je Nagelbijten / Gniffelen

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:07

je schrijft dat je weer leuke dingen ging doen, dat kan toch ook als je een relatie heb?? Dat stukje snap ik niet zo. Een relatie houdt toch niet in dat je 24/7 bij elkaar moet zijn. Je heb ook gewoon je eige dingen, en die moet je ook gewoon erbij houden.
Maar het is meer dan logisch dat je zo reageert, je heb wel een flink aantal jaar met elkaar doorgebracht.

Ambition

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:10

Ik denk dat het vrij vanzelfsprekend is dat je nog wat voor hem voelt en dat je twijfels hebt, jullie zijn immers een tijd samengeweest. In zo'n droom is het allemaal weer zo echt en dichtbij!
Maar je hebt nu even voor jezelf gekozen omdat je je vrijheid miste en dat is volgens mij heel normaal op je 19e Lachen
Succes ermee!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:12

... enne... dromen zijn bedrog hoor!
Ga eerst maar 's een beetje rondkijken in het leven, andere mensen leren kennen.. als hij de ware voor je is, komt dat vanzelf wel weer boven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:43

Maar onthoud wel,dat er een reden is geweest dat de relatie uit is.(niet dat ik die ken,maar jij natuurlijk wel.).
Als een relatie uit is mis je na een tijdje vaak de leuke dingen van je ex...maar, er zijn uiteraard ook slechte/minder leuke zaken,anders was het niet je ex.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 11:20

Nou de reden was dat hij veel stee jalours was...ik ging nooit uit deed nooit meer iets met vriendinnen.
Hij wil hierin veranderen enik weet zeker dat hij dat ook kan.
Maar ik vind het ook erg moeilijk om hem die kans te geven doordat ik een heel ander beeld in mijn hoofd heb.....

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:24

Ik denk dat je dan toch nog wel wat om hem geeft. Als je je hem voorsteld met een ander meisje, en je reageert zo...
Maar idd, wat al gezeg word, leuke dingen kan je ook doen als je een relatie hebt. Als je daarover goede afspraken maakt Ja
En als hij je daarvoor ook de kans geeft, dan komt het vast wel goed.
Ik zou het niet 1,2,3 weggooien, want dadelijk krijg je toch spijt, en heeft hij misschien wel weer een ander?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:50

Als je echt om hem geeft en het nog wil proberen dan zou ik hem een tweede kans geven, maar denk er goed overna, want mensen veranderen niet snel of ze moeten echt echt graag willen.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:13

HouVanUtopia schreef:
Nou de reden was dat hij veel stee jalours was...ik ging nooit uit deed nooit meer iets met vriendinnen.
Hij wil hierin veranderen enik weet zeker dat hij dat ook kan.
Maar ik vind het ook erg moeilijk om hem die kans te geven doordat ik een heel ander beeld in mijn hoofd heb.....

Om precies deze rede heb ik het ook een keer uitgemaakt met mijn vriend.. Hij is in die tijd dat het uit was heel erg veranderd. En ik ben heel blij dat we het toch nog een keer geprobeerd hebben..

Alleen blijf wel je gevoel volgen, ik zou het heel banketstaaf vinden voor die jongen als zijn hart wordt gebroken op dit moment, omdat jij een droom heb gehad. Dus denk er goed over na Lachen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 17:35

Dank jullie wel

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 23:04

Ik heb het ook gehad, heb in juni een relatie van 5,5 jaar verbroken waarvan 9 maanden samenwonen. Het is echt 1 van de beste keuzes geweest die ik in mij leven gemaakt heb, ik was echt op.Maar afgelopen dagen heb ik heel erg griep gehad en droomde ik ineens over hem en zijn nieuwe vriendin. Niet dat van haar k daar last heb dat zeker niet.Of het nou door de griep kwam ??? Maar vind het toch raar, mijn psycho zegt dat ik het nog aan het verwerken ben, het is tenslotte een soort rouwproces wat je doormoet.Helaas zie ik hem ook nog regelmatig en het ergste vind ik dan dat ik in zijn ogen nog steeds zie hoeveel pijn het hem doet als hij me ziet.
Maar ik ben blij met mijn keuze want ik heb veel minder pijn en stress nu...
Bij jou is het ook nog niet zo lang geleden dus geef het de tijd en mocht het het zo moeten zijn komen jullie toch weer bij elkaar!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 08:52

Moeilijk hoor, vind het een hele verstandige wijze beslissing van je om voor jezelf te hebben gekozen..en te genieten..want je hoort samen te kunnen genieten en als dat niet kan.

Je zou bij jezelf eens na moeten gaan. Wat vond je het ergste uit die droom, dat hij met een ander meisje zoende en jij dus niet alles meer voor hem bent? Je gaf nl aan niet aan hem te denken meer en hem niet te missen..dan was je de relatie wel erg zat denk ik..mss vind je het idee dat hij iemand anders tegen kan komen pijnlijk en gaat het je niet alleen om hem en hem weer terug te willen omdat je van hem houd..?
Ik roep maar wat hoor, denk er maar eens over Knipoog

Succes en sterkte.

x_liesje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 09:54

is het niet eerder zo dat als zij hem terug wil, hij haar een tweede kans zou moeten geven?
als mijn ex ineens na een tijd bij mij terug wou komen, zal ik daar wel even goed over nadenken hoor!
ik heb precies hetzelfde gehad als jou, wou hem ook terug, maar voor hem was het over,
eigenlijk puur uit het principe van uit = uit.
en ik weet zeker dat het niet komt omdat hij niet meer om me gaf, want het weerzien
van elkaar op school (ging uit in de zomervakantie) gaat van beide kanten af en toe nog met
traanogen. maarja aangezien ik hier al las dat iemand zei die jou dan denk ik kent? van hij
neemt je zeker terug heb je het zo wel mooi makkelijk Tong uitsteken

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 07:41

Nou hiu jhoud nog super veel van me enwil niets liever dan mij terug. Hij gaat vrijdag 1 week op vakantie met zijn ouders.
Dus dan spreek ik hem echt een week niet en dan zal ik er denk ik wel achterkomen of ik hem wel of niet mis lijkt me.
Nu tussendoor praat hij toch steeds tegen me.