Kreditecrisis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ramooontje

Kreditecrisis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 00:00

Wat doet de kredietcrisis met onze bokkers?

Merken jullie het al in jullie portemonnee? Kunnen jullie misschien al geen 2e hypotheek afsluiten? Zitten sommige van jullie misschien bij Icesave?

Wat zijn voor jullie de gevolgen en hoe zijn jullie je van plan hierdoor heen te slaan?

Ik vind deze crisis een hele interessante zaak. Eigenlijk heeft het zoveel te maken met emotie. Als er meer vertrouwen was zou de crisis niet zo ontzettend hard inslaan. En dat een land als Amerika inderdaad zoveel invloed heeft op de rest van de wereld, apart he?!

Graag al jullie meningen omtrent de crisis!!!!

XFiemoX

Re: Kreditecrisis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 06:32

Wij zelf hebben er helemaal werkelijk waar nergens last van om heel eerlijk te zijn!

Heeft het met hetgene te maken waar je het over hebt wat al tig van in het nieuws over is geweest ?
Zoja, nee daar hebben wij geen hinder van...

Wij hebben ons geld veilig en vertrouwd opgeslagen Haha!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 06:59

Het enige wat ik ervan gemerkt heb is dat mijn vriend sinds een paar dagen de bijtelling van zijn auto nu niet bij zijn salaris mag optellen voor het krijgen van een hypotheek, terwijl dit eerst geen probleem was. Verder hoor ik van vrienden wel dat ze opeens veel minder kunnen lenen. Een stalgenootje van me heeft vorig jaar laten uitrekenen wat zij en haar vriend kunnen lenen en dit jaar weer en het scheelde hen bijna € 15.000!!

Ik merk er zelf eigenlijk niks van.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:22

Volgens mij had ik het over iets anders namelijk over de spaarrekeningen etc...En hebben we het hier over dat waarneer mensen nu op punt staan een huis te kopen of een 2e huis zeg maar ze erg weinig kunnen lenen. Zo vriendlief en ik zijn heeeel erg blij dat het gedoe nu is begonnen en niet paar maanden eerder, want wij hebben geen enkele problemen op ons pad gehad met de aankoop van ons nieuwe huis Haha! Dus bij ons zit het id helemaal goed. Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:13