wat een baalweek zeg!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pitbullgup

wat een baalweek zeg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 18:50

wat een baalweek zeg!!! en het is nog pas woensdag...

Kreeg gisteren te horen dat de vriend van m'n moeder haar ff lekker in mekaar heeft getimmerd Boos! Boos! Boos! En als je dan gaat doorvragen kom je er ook achter dat het niet de eerste keer is Verdrietig
moet g*dver*mme ook nog aan m'n moeders verstand gaan zitten praten dat ze die vent de deur uit moet zetten en die relatie moet af kappen. Ze heeft m gelukkig de deur uitgezet maar wil nog geen punt achter de relatie zetten...echt ongelooflijk en onbegrijpbaar mijn moeder kennende.

Maar boven dat is er iemand vanmiddag om half 5 vol bij Jan achter op de auto gereden... auto helemaal total loss (auto was achter gewoon half weg!) Net met m naar de huisartsenpost geweest omdat ie super last heeft van z'n rug en nek... zal komende dagen ook nog wel erger worden. En nu maar hopen dat er niets blijvend is.
Hij mag in z'n handjes knijpen als ie nog 2500 euro voor z'n auto krijgt. Net nu we een nieuwe keuken hebben gezet en onze spaarcentjes er voor een heel eind doorheen zijn Frusty

BAH!!!!!!|( Huilen Huilen Huilen
Kan echt wel janken

Sorry voor het warrige verhaal en taal gebruik. Maar moet ff m'n frustatie's van me af schrijven Bloos

Redrumfox

Re: wat een baalweek zeg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:52

Zo dat is inderdaad vervelend zeg! Hopelijk zet je moeder die roze bril gauw af en dumpt ze die mafkees want dit kan natuurlijk niet zo.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 08:02

Ja dat hoop ik ook! maar ja zal hetzelf toch moeten inzien dat dit gewoon niet kan.
ik kan alleen maar op haar inpraten en hopen dat ze daar wat van oppikt

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:38

He jeetje dat is zeker een baaldag zeg tjee.

Hopelijk zal je moeder het snel in gaan zien dat ze die gozer voorgoed uit haar leven moet wissen, want dat kan id echt niet meer zo. Heeft ze ook geen aangifte tegen hem gedaan zeker, dat ie haar mishandeld heeft ? Zo niet, laat je moeder dat alsnog doen hij moet daar echt niet zomaar mee weg komen en laat hem maar lekker gestraft worden, is tie nu helemaal belazerd!!!!

Succes en sterkte...

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:59

Ze zeggen wel eens dat ongeluk in 3en komt.
Alhoewel dat voor jou niet te hopen is want dan moet er nog iets gebeuren, gewoon super balen allemaal Ach gut.
Hopelijk valt de rest van de week mee, en ziet je moeder ook in dat die man niet goed voor haar is!

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 09:15

__Possie__ schreef:
He jeetje dat is zeker een baaldag zeg tjee.

Hopelijk zal je moeder het snel in gaan zien dat ze die gozer voorgoed uit haar leven moet wissen, want dat kan id echt niet meer zo. Heeft ze ook geen aangifte tegen hem gedaan zeker, dat ie haar mishandeld heeft ? Zo niet, laat je moeder dat alsnog doen hij moet daar echt niet zomaar mee weg komen en laat hem maar lekker gestraft worden, is tie nu helemaal belazerd!!!!

Succes en sterkte...

ja ze heeft wel aangift gedaan gelukkig. hij heeft ook 1,5 dag vast gezeten. Maar daarna heeft ze hem weer doodgewoon in huis gelaten Koe
nu is ie inmiddels wel weg maar ben benieuwd voor hoe lang

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:33

Gelukkig dat ze aangifte gedaan heeft, mensen die zeggen ze moet maar snel die roze bril af zetten nou uhm in zo'n geval gaat dat niet zo snel.. En ook nie zo makkelijk om dr 'n punt achter te zetten omdat meestal (niet altijd!!) zo'n gasten 't daar toch niet mee eens zijn..
Daarom blijven de meeste vrouwen dan, bij hun vriend/man uit angst omdat ze bang zijn en of weten wat er kan of gaat gebeuren als ze er 'n punt achter zetten...
Meid ik hoop voor je dat je moeder 't toch eens zal gaan inzien dat 't dit ook niet is..
En sterkte met de rest Ach gut

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 11:01

nou bang is ze niet (gelukkig)
het was nou openlijk gebeurt in t cafe in t dorp waar m'n moeder woont. en zoals ik van andere hoor heeft ze zelf ook wel flink terug gemept (had niet anders verwacht van m'n moeder Nagelbijten / Gniffelen )
ze zijn ook nog geen 2 jaar bij elkaar en hij woonde bij haar in zeg maar. maar ze wil de relatie nog niet opgeven omdat hij dus hiervoor ook bij een psychiater loopt om z'n woede te leren beheersen.
is natuurlijk super goed dat ie dat doet maar een 3e keer zou voor mij echt genoeg zijn (de 1e keer al en zeker geen 2e keer)
Maar ik herken mijn moeder hier helemaal niet in. Met haar vorige man heeft ze helaas ook al zoiets meegemaakt en die heeft ze ook meteen de deur uitgezet en na 7 jaar huwelijk zonder pardon afgekapt.
Misschien dat ze bang is om alleen te zijn ik weet t niet maar dit is in ieder geval geen gezonde relatie Boos!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:08

aah, das wel fijn dat ze vrij sterk op dr strepen staat Ja is heel goed zelfs Knipoog
ook wel fijn dat ze 'm dan toch nog 'n kans bied om zich te veranderen en idd mede door de therapie wat hij krijgt..
zelf zou ik er ook geen 2 of 3 keer naar kijken 1keer is idd al genoeg en eigenlijk zelfs al te veel...