hoi mensjes. wilde even een update geven van mijn nieuwe huis. ik ben zelf 11 dagen volop bezig geweest om behang te scheuren, dat is nu klaar. een vriend van me is vandaag begonnen met behangen. verder zijn de meeste meubels al aangekomen, staan allemaal in de berging. ik heb het meeste bij ikea gekocht en de rest bij kwantum. de meubels van kwantum komen volgende week donderdag. die komen dan mijn lattenbodems, matrassen en een 3 en 2 zits bank brengen. de rest van de meubels zoals mijn wandkast, eet en salontafel, computermeubel en kledingkast komen bij ikea vandaan. ik heb ook een hele serie lampen gekocht in de aanbieding bij kwantum. echt een koopje was dat. en het behang is ook erg naar mijn zin. het is cremekleurig met een bruinachtig bloemetje erop met een gouden randje erom heen. erg mooi. ook heb ik veel van marktplaats afgehaald zoals mijn koelkast en gasfornuis. kortom, het word een gezellige boel in mijn huis. en ik heb trouwens ook een computer op marktplaats gekocht. een pentium 4. een vriend van me is meegeweest want ik heb er totaal geen verstand van. hij zei dat het een goede koop was dus ik heb hem maar genomen. ik heb ook internet plus bellen van telfort aangevraagd en die word 4 november aangesloten. dan hoef ik dus geen dag van bokt te missen. ik hoop dat ik over een week of 2 helemaal klaar ben en dan kan ik langzaam aan gaan wennen in mijn nieuwe huis. ik heb met het fotobewerkingsprogramma corel draw leuke verhuiskaartjes gemaakt. met het volgende gedaichtje erop wat ik zelf heb verzonnen:
na vele malen proberen,
gaat het tij nu eindelijk keren.
reeds 2 huizen zijn de revue gepassseerd,
maar telkens ging het weer verkeerd.
maar het gezegde zegt,
3 keer is scheepsrecht.
na een moeizame periode te zijn doorgegaan,
kondigt zich nu een mooie toekomst aan.
na veel zwoegen en zweten,
mag nu iedereen het weten.
op .... ga ik op mezelf wonen
en nodig ik u hierbij uit
om op ... op mijn housewarmingsparty te komen.
nou??? is ie leuk of niet. zelf verzonnen
ik kan momenteel niet veel op bokt omdat ik het zoals al duidelijk zal zijn erg druk heb met mijn huis. maar ik zal regelmatig even bijlezen. xxx lonneke