tsja....en het is nog geeneens 12uur....
het ging allemaal een beetje rommelig vandaag ik ben er helemaal van in de war.
ik ben niet lekker maar ging toch naar school want ik had vandaag een vak wat ik eens in de 8weken heb.
de bus kwam veel te laat en de chaufreur reed ook als een bezetene om de verloren tijd nog enigsinds in te halen.
hier door had ik dus ook de tren gemist en zou ik telaat op school komen, dus even een klasgenoot gesmst dat ik later zou komen.
toen heb ik de volgende trein genomen maar toen ik in de trein zat en we net bij het station wegreden stopte de trein met de mededeling dat er iemand op het spoor liepp die daar niet hoorde.
nog in de zelfde minuut word er omgeroepen dat deze persoon dus voor de trein in gesprongen, en dat we moesten wachten tot het volgende bericht;
alle mensen in de trein begonnen m dus behoorlijk te stressen en een groep jongens die het wel 'vet' vonden.
de hulpdiensten kwamen vrij snel en wij moesten allemaal naar het achterste gedeelte van de trein en daar overstappen in een andere trein die ons terug naar het vorige station zou brengen ik heb toen school gebeld en me ziek gemeld, ik had even geen idee wat ik moest doen en ben ik dus maar naar huis gegaan.
naja sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even van me afschrijven
Laatst bijgewerkt door Jilletje op 08-10-08 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt