Pffff wat een dag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jilletje

Pffff wat een dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 10:29

tsja....en het is nog geeneens 12uur....
het ging allemaal een beetje rommelig vandaag ik ben er helemaal van in de war.
ik ben niet lekker maar ging toch naar school want ik had vandaag een vak wat ik eens in de 8weken heb.
de bus kwam veel te laat en de chaufreur reed ook als een bezetene om de verloren tijd nog enigsinds in te halen.

hier door had ik dus ook de tren gemist en zou ik telaat op school komen, dus even een klasgenoot gesmst dat ik later zou komen.
toen heb ik de volgende trein genomen maar toen ik in de trein zat en we net bij het station wegreden stopte de trein met de mededeling dat er iemand op het spoor liepp die daar niet hoorde.
nog in de zelfde minuut word er omgeroepen dat deze persoon dus voor de trein in gesprongen, en dat we moesten wachten tot het volgende bericht;
alle mensen in de trein begonnen m dus behoorlijk te stressen en een groep jongens die het wel 'vet' vonden.
de hulpdiensten kwamen vrij snel en wij moesten allemaal naar het achterste gedeelte van de trein en daar overstappen in een andere trein die ons terug naar het vorige station zou brengen ik heb toen school gebeld en me ziek gemeld, ik had even geen idee wat ik moest doen en ben ik dus maar naar huis gegaan.

naja sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even van me afschrijven
Laatst bijgewerkt door Jilletje op 08-10-08 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardenmeis1

Re: Pffff wat een dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:57

Sorry, ik snap dat je een beetje in de was was op het moment dat je dit typte.. maar ik kan er geen soep van koken!
Probeer je verhaal nog eens te typen met duidelijke zinnen enzo.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:00

Ik snap het wel; TS had ruzie met de bus die te laat kwam, vervolengs had/wilde iemand voor de trein springen, en werden ze teruggebracht naar het station. Waarna de TS naar huis is gegaan en zich heeft ziekgemeld...

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:10

De trein stopt en er wordt omgeroepen dat er iemand op het spoor loopt, dan is hij ervoor gesprongen en komen er hulpdiensten? Verward De trein stond toch al stil en die persoon liep daar toch? Clown Is hij nou wel of niet aangereden dan? Aangezien hij liep toen de trein stilstond, neem ik aan van niet, dan konden ze toch gewoon die mafkees van het spoor trekken en verder rijden? Nagelbijten / Gniffelen

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:30

Ja ook ik vind het een beetje warrig verhaal TS, want je omschrijft dat de trein stil moest staan omdat er een debielo op het spoor liep die daar niet hoorde te lopen! En vervolgens is ie aangereden ? Hoe kan dit TS als de trein stil staat dan is diegene toch ook niet aangereden door de trein ?

Ik heb voorheen wel degelijk meegemaakt dat er iemand voor de trein gesprongen was op het moment dat ik in die trein zat. Het was van het traject Hoogeveen naar Meppel toe en nadat de trein van station Hoogeveen vertrok moest de trein met een rotgang in de ankers doordater plotseling iemand voor de trein gesprongen was, ik wist me god niet wat ik voelde ik weet me nog al te goed dat ik bij degene die tegenover me zat half op schoot belandde, en lichaamsdelen (vooral bloedspatten) langs zij zag komen.

En ja daar stonden we toen tussen weilanden in het duurde errug lang voordat de brandweer en heel team bij de trein etc kon komen, was voor hen heel moeilijk bereikbaar! We hebben toen wel een uur of 4a5 stil gestaan, de conducteur met de brandweer de lichaamsdelen bij mekaar moesten rapen etc....

Nu ik er weer aan denk krijg ik weer zo´n misselijk gevoel, en m´n maag die aan ronddraaien is nu bah-bah!

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 13:17

Oh God,
Dat lijkt me nou echt zo verschrikkelijk om mee te maken...

Lakiesha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 13:27

Gezien je woonplaats zou het kunnen zijn dat je in de trein zat waarmee onderstaand verhaal van toepassing is:

KWADIJK - Brandweer, ambulance, traumahelikopter en een helikopter van de KLPD rukten woensdagochtend massaal uit vanwege een ongeluk met een persoon bij de spoorwegovergang en de Kogerdijk aan de rand van Kwadijk en Purmerend. De machinist en de conducteur kregen de schrik van hun leven toen zij een klap hoorden en dachten een persoon te hebben geraakt. Met man en macht werd er gezocht naar de persoon, maar alleen een mobiele telefoon werd gevonden. Toen de politie hiermee naar huis belde, bleek het meisje weer veilig bij haar ouders op de bank te zitten. Mogelijk heeft zij wel een 'tik' van de trein gekregen, maar raakte ze niet gewond.

Mijn dochter ging om 10 over 8 ongeveer de deur uit, naar school. Toen ik heel veel sirenes hoorde.
Ik knijp 'm al meteen rond dat tijdstip want het is een tijdstip dat veel kinderen op de fiets naar school onderweg zijn.
Later kwam inderdaad een traumahelikopter over. Ben blij dat er met het meisje niks aan de hand is brrr.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 14:03

wat fijn om te lezen dat er toch niemand bij betrokken is geraakt maar ik heb de schrik wel te pakken hoor