Opleiding fotografie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimberliie4

Opleiding fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 11:52

ik wil na mijn mbo misschien de fotografie in. Ik wil dan het liefst een deeltijd opleiding doen.
ik heb net ook op internet gekeken en zag een paar verschillende opleidingen. 1 in Breda die mij erg aanspreekt. Dan begin je met de basis van een paar maanden en erna zou je een jaar de fotografie opleiding kunnen doen.

Heeft 1 van jullie hier ervaring mee? of wie volgt deze opleiding?
wat vinden jullie er van? Of is een andere opleiding misschien beter..

kortom ik wil graag jullie mening Haha!

sharonalover

Re: Opleiding fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:28

Ik heb geen ervaring met de opleiding, maar volgens mij is er niet zo heel veel werk in te vinden....
Kan het ook mis hebben, misschien zijn er andere mensen hier die daar meer ervaring mee hebben, maar de mensen die ik ken die die opleiding gedaan hebben, konden of geen, of heel moeilijk werk vinden.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 12:29

Ik doe fotografie op het Landstede. Competentie gericht leren, dus wel even omschakelen. Zit nu in week 7, tot nu toe is het nog erg wennen allemaal. Al moet je echt talent hebben en doorzettingsvermogen, van de 120 mensen vorig jaar zijn er 100 gestopt. Mede doordat ze niet genoeg aanleg haddenn [ en dus niet konden aansluiten met de rest ] of door gebrek aan motivatie. Lachen

Er is inderdaad weinig werk in te vinden, de meeste gaan uiteindelijk toch wat anders doen. Ik ga er toch mee door omdat
ik ga emigreren als ik oud en wijs ben. Haha! En daar is er wel behoefte aan fotografen. Lachen

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 00:35

Ben niet bekend met de opleiding in Breda,
maar ik volg zelf een deeltijdopleiding fotografie in Utrecht.
Lekker dichtbij voor jou! Knipoog
Leuke 4-jarige opleiding die ook niet te duur is.

http://www.statief.nl