(on)mogelijk?????????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naskapower

(on)mogelijk?????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 09:40

Hallo mijn naam is nienke en ik zit nu in de vierde van het VMBO. Ik had de havo echt makkelijk kunnen doen als mijn frans niet zooooooo slecht was geweest. Na dit jaar ga ik wel door naar de havo(zonder frans Haha! ).

Stieken droom ik er van om paardenarts te worden Bloos maar voor die opleiding heb je minimaal vwo, of HBO nodig.
Dan is er nog het probleem dat je moet worden ingeloot voor die studie (tenzij je cijfers allemaal hoger zijn dan..?)
Je kunt het geloof ik ook in belgie doen, dan hoef je niet te worden ingeloot maar schijnt het eerste jaar heel moeilijkk te zijn

Liedje

Re: (on)mogelijk?????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:41

Gewoon een kwestie van hard werken en even geluk hebben met de loting lijkt me. Lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:49

Liedje schreef:
Gewoon een kwestie van hard werken en even geluk hebben met de loting lijkt me. Lachen

Idd en Belgie is misschien een optie, maar houd ook rekening met het studiegeld ed. Daar zou ik me ook eerst even goed in verdiepen allemaal.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:50

Of na de Havo nog 2 jaar VWO doen.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:52

Als het het echt graag wilt, en er hard aan werkt zal het wel lukken!
Mag je ook meerdere malen aan een loting meedoen (dus als je het eerste jaar niet uitgeloot bent, mag je dan het tweede jaar ook nog meedoen)
Maarja, dan zit je weer met het probleem dat je moet wachten.

En belgie is inderdaad ook een optie, maar zoals hieronder al is gezegd zou ik me daar wel goed in verdiepen.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:56

ik ken mensen die door alleen hard werken van mavo, MBO, HBO nu gepromoveerd zijn Knipoog

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:50

Naskapower schreef:
Hallo mijn naam is nienke en ik zit nu in de vierde van het VMBO. Ik had de havo echt makkelijk kunnen doen als mijn frans niet zooooooo slecht was geweest. Na dit jaar ga ik wel door naar de havo(zonder frans Haha! ).

Stieken droom ik er van om paardenarts te worden Bloos maar voor die opleiding heb je minimaal vwo, of HBO nodig.
Dan is er nog het probleem dat je moet worden ingeloot voor die studie (tenzij je cijfers allemaal hoger zijn dan..?)
Je kunt het geloof ik ook in belgie doen, dan hoef je niet te worden ingeloot maar schijnt het eerste jaar heel moeilijkk te zijn

Wat betreft de opleiding voor VA, dat weet ik niet want daar heb ik me nooit in verdiept.
Ik heb Mavo, Havo en VWO gedaan. Mavo op een 'gewone' middelbare school, en de Havo en VWO op een school voor volwassenen, dus de zgn 2 jaar in 1 opleiding. Helaas ging mijn studie Engels aan de UvA daarna niet helemaal zoals gepland (Lees: binnen 1 jaar was ik het zat), maar als je maar volhardend genoeg bent kan je makkelijk die papiertjes halen Lachen