Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik ken het en het is pure onzekerheid van jezelf!
Hij heeft immers voor jou gekozen en zal je niet zomaar aan de kant zetten.
Jnien schreef:Ik ken het en het is pure onzekerheid van jezelf!
Hij heeft immers voor jou gekozen en zal je niet zomaar aan de kant zetten.
Heb je de laatste BIT niet gelezen? Bij die fit-heids-test met die meiden die af willen vallen en trainen met hun paarden stond iets heel wijselijks: je moet leren anders te denken.
Immers: helpt het je beter te voelen als je zo denkt? Nee, alleen maar rotter. Probeer te denken: hij mist mij net zo erg als ik hem en is dalijk dolblij als hij mij weer ziet. Dat geeft jezelf een beter gevoel.
Oh, geloof me, het is heel moeilijk. Ik ben ook een beetje een doemdenker, want alle vrouwen zijn mooier, slanker, knapper, slimmer, etcetera. Maar je hebt het toch niet zelf in handen. Wel je eigen gedrag.
Nou, veel sterkte hoor en lekker blij zijn voor hem, dan ben je naar hem toe ook enthousiast en lief en daar is hij immers voor gevallen denk ik zo?!
Il0na schreef:Ik snap je goed, maar aan de andere kant: Het is voor zijn werk!
Mijn vriend was van de zomer 15 dagen met 10 vrienden naar Kreta..
We hadden toen 6 maanden, maar beide onze vakantie al geboekt toen we nog in de scharrelfase zaten..![]()
Jij moet nu maar gewoon lekker de dagen af gaan tellen & je eigen dingen lekker doen..
Leuke dingen doen met vriendinnen, winkelen, paardrijden!
Voor je het weet zijn die 2 weken voorbij, al weet ik hoe je je voelt & hoe moeilijk het ook zal zijn..
Veel erover praten helpt ook, tenminste, dat deed mij wel erg goed toen mijn vriend weg was!
HedwigO schreef:Ik schaam me helemaal als ik van jullie hoor hoe vaak sommige van jullie partners wel niet weg zijn....
Hij belde me gister en dat maakte het er ook niet beter op. Hij vertelde dat hij met alle vrouwen van de groep en nog 1 jongen was gaan eten enzo....Het is ook een groot gedeelte dat ik hem mis maar ook die verdomde jaloezie...
Bedankt voor de reacties i.i.g!
HedwigO schreef:@gekkesies: Hij komt oorspronkelijk uit Remunj (ja even kijken hoe goed je dialect is)