hulp nodig van lonsdale dragers (en rechts-extrimisten)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MegChicken

hulp nodig van lonsdale dragers (en rechts-extrimisten)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 17:20

(ik weet niet zo goed of dit hier hoort bent normaal een stille mee lezer Tong uitsteken. dus dan merk ik wel of het verplaatst wordt)

Ik ben dit jaar begonnen met HBO Social Work. Wij zijn dan met een casus begonnen waar een probleem/achterstandswijk afgebroken wordt en dan opnieuw opgebouwd word. Wij als social workers moeten dan gaan kijken wat verschillende bevolkingsgroepen in de wijk terug willen zien waardoor de situatie in de wijk zal verbeteren.

Onze groep heeft de doelgroep gekregen: Lonsdale jongeren en andere jongeren met rechts extremistische opvattingen. Hierbij wil ik meteen verduidelijken dat wij niet vinden dat alle jongeren die lonsdale dragen deze ideeën hebben. Zeer zeker niet!!

Nu vroeg ik mij af of er mensen waren die lonsdale dragen en/of extremistische ideeën hebben die daar met mij over willen praten. Zodat wij in onze opdracht duidelijk kunnen verwoorden wat deze mensen nou daad werkelijk willen. En wat zij vinden van hoe de wijk met hen omgaat. Ik vraag aan de mensen die lonsdale dragen en deze gedachten niet hebben ook te reageren, omdat zij zich benadeeld kunnen voelen door mensen die denken dat ze rechts-extremistische ideeën hebben.

Contact opnemen kan natuurlijk altijd gewoon via PB. Niet iedereen hoeft te weten hoe jij over dingen denkt etc. etc.

alvast bedankt!!

Prrrr

Re: hulp nodig van lonsdale dragers (en rechts-extrimisten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:10

[NM] -> [STW]