maar ik mag m dan morgen dus aanvragen en krijg m die week daarop pas. Rijden jullie dan al ? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar ik mag m dan morgen dus aanvragen en krijg m die week daarop pas. Rijden jullie dan al ?
.
) de gok om het toch te doen is een duur gokje als je toch wordt gepakt. En aan de andere kant, je hebt al zo lang moeten wachten totdat je eindelijk 16 was, dan kan dat ene weekje ook nog wel.
In ieder geval gefeliciteerd!
_Eline_ schreef:Ik heb ook netjes afgewacht, totdat ik mijn papiertje kon krijgen. Daarbij had de scooterzaak ook mijn bewijs nodig om alles in orde te maken.
Wat als je valt?
WELKOM !!

Meestal hebben ze hem al een paar daagjes binnen voordat je hem op kan halen, dus ik zou gewoon 2 dagen na het aanvragen even bellen of ze hem al hebben
Ik heb wel gewacht totdat ik hem in de zak had, want heb gehoord dat als je aan word gehouden en je zegt dat je hem de volgende dag op moet halen, dat ze je aanvraag stop zetten en dan kun je opnieuw examen doen
Das wat mij verteld is 

) rond.x_Sannee schreef:Bedankt allemaal
Oke ik ga morgenvroeg aanvragen en dan vraag ik wel even bij het gemeentehuis hoe snel het is enzo en of je echt met het aanvraag papiertje mag rijden. En anders wachten maar idd.