weet iemand mijn rechten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

weet iemand mijn rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 22:19

ik heb vorige week woensdag een asus mini laptop gekocht in combinatie met een web 'n 'walk stick van t mobile

laptop is normaal 470 euro maar in combinatie met die stick hoefde ik maar 120 euro te betalen... (eigenlijk 100 ivm personeelskorting Tong uitsteken )

nu was het geval dat als ik de stick in de laptop deed, ik 2 minuutjes op internet kon en daarna het beruchte blauwe scherm kreeg (BSOD)
direct weer terug naar de winkel en omgeruilt.. maar met die andere laptop precies hetzelfde probleem!
nu had donderdag gelijk T Mobile gebeld.. ze zouden me de dag erna terug bellen want ze wisten er zelf (nog) niks van..
maar vrijdag heb ik niks meer van ze gehoord.. tot op de dag van vandaag nog steeds niet (al is het weekend maar ja)..

vrijdag die laptop al mee genomen naar de winkel (werk daar dus) en daar heb im Asus zelf gebeld.. die zeiden me dat ik nieuwe drivers moest instaleren.. met die cd-rom die erbij geleverd zat.. maar die Asus laptop die ik heb, heeft geen CD-ROM drive!!
ja dan moest ik het maar even op een bluetooth gebeugenkaartje zetten en zo dan op mijn laptop.. of met een externe cd rom drive..
maar ja.. die heb ik geen van 2en en ik ben ook echt niet van plan om dat aan te schaffen! ik verwacht gewoon dat, als ik iets nieuw koop, het ook naar behoren moet werken!
een collega zei dat ik de asus pick up and return lijn moest bellen.. die komen dan thuis je lappie ophalen en maken hem dan.. maar ja dan ben ik hem ook weer een paar weken kwijt en dat wil ik niet! ik zit nog in de termijn van 7 dagen! maar ja, weer omruilen voor een zelfde laptop heeft geen zin want dan krijg ik steeds hetzelfde probleem!

nu wil ik dus morgen de hele mikmak terug brengen.. binnen 7 dagen.. alleen zit ik een beetje met een probleem.. ik heb een 2 jarig contract afgesloten bij T Mobile voor die stick.. en dat abonement is gelijk in gegaan..
en voor zover ik weet kan je zo'n abo alleen binnen 24 uur opzeggen...

wie weet wat mijn rechten hier in zijn?

Anoniem

Re: weet iemand mijn rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:49

Kun je de kaart of de laptop afzonderlijk van elkaar gebruiken?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 22:51

Lovely schreef:
Kun je de kaart of de laptop afzonderlijk van elkaar gebruiken?

de laptop wel maar de kaart niet.. ja dan zou ik zelf een andere laptop moeten kopen...

maar de aanbieding was die combinatie
dus een internet abo op die stick en dan de laptop voor 120 euro..

en zonder laptop heb ik zelf niks aan die stick.. en andersom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:54

Zo op het eerste gezicht zou je mogen verwachten dat ze nakomen wat ze beloven: een werkende combinatie van stick en laptop. Je kunt in dat geval vragen of ze daarvoor kunnen zorgen, net zolang tot het lukt of dat ze je een andere aanbieding doen om je tegemoet te komen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 22:56

Lovely schreef:
Zo op het eerste gezicht zou je mogen verwachten dat ze nakomen wat ze beloven: een werkende combinatie van stick en laptop. Je kunt in dat geval vragen of ze daarvoor kunnen zorgen, net zolang tot het lukt of dat ze je een andere aanbieding doen om je tegemoet te komen.

maar ik zit nog binnen mijn 7 dagen termijn he Knipoog en normaal word iets binnen 7 dagen direct omgeruilt maar aangezien ik dat ook al gedaan heb, lijkt het me dat het met weer een andere laptop ook niet gaat lukken.. en het schijnt dat dit probleem bekend is...

en ik wil het gewoon terug brengen.. zodat ik er vanaf ben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:58

Is er iets over geschreven op radar bijvoorbeeld: Als ze namelijk zo in gebreke blijven dat er al veel gedupeerden zijn, kunnen ze al die klanten niet zomaar afschepen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 23:00

Lovely schreef:
Is er iets over geschreven op radar bijvoorbeeld: Als ze namelijk zo in gebreke blijven dat er al veel gedupeerden zijn, kunnen ze al die klanten niet zomaar afschepen.

ik zoek me elke keer rot op internet over een probleem in die combi.. maar kan niks vinden of ik zoek niet goed
heb wel een interne mail gekregen op mijn werk dat er problemen zijn hiermee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:06

Nou, dan zou ik het boeltje nog maar een keer terugbrengen, net zolang tot het werkt of totdat ze je een alternatief bieden.