Zo begon ik 6-September met de 15 km van de Airborne Wandeltocht in Oosterbeek. Vorige week heb ik hier in het Spielderbos op eigen houtje een route gelopen en dat was in totaal iets van 12.5km.
Gisteren 4-10-08 heb ik de 20km van de Hoge Veluwe Wandeltocht gelopen. Prachtige omgeving en zeer goed georganiseerd!!
Zo kregen we bij inschrijving al een flesje water mee en een bon voor koffie/thee. De route bestond uit 2 lussen van elk 10km. De eerste lus was voornamelijk ruiterpad en dus behoorlijk zwaar. Bij de eerste stempelpost kregen we een appeltje en uitleg over de verrschillende dieren (zo wist ik niet dat er Moeflons lopen). Bij de andere stempelposten kon je een mini reepje pakken en bij 1 nog een flesje water. Na de eerste lus kwamen we weer bij het bezoekerscentrum en konden we een kopje thee/koffie drinken met een koekje.De 2de lus ging over betere/hardere paden maar met erg veel hoogte verschillen. Deze lus was de mooiste vonden wij. Bij terugkomst bij het bezoekerscentrum kregen we een tasje van het park met een aantal boekjes/folders en een zakje kneipp voetenbadkruiden.Onderweg een paar leuke kiekjes gemaakt, hieronder de mooiste 2 en voor de natuurliefhebbers een link naar de andere

http://www.mijnalbum.nl/Album=ASMGN4F8