autotje op accu, voor 2 jarige, ervaring mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

autotje op accu, voor 2 jarige, ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 11:56

Mijn kleine prinses word morgen 2 jaar en tante zou tante niet zijn als daar niet een groot kado bij hoort Haha!
2 jaar valt alleen net overal tussen in kwa speelgoed. Ze stikt al van het gewone speelgoed en heeft kleding in overschot.
Toen kwam ik een zuurstok roze auto tegen met een accu er in. Dus waar ze in kan crossen. Er staat op vanaf 18 maanden en kan tot een jaar of 5/6

wie kent iemand, of heeft een kleine die daarin rijd?
Snapt zo'n kleintje een beetje hoe ze daar mee moet rijden?

Ik heb hem al aan de oplader zodat ze morgen gelijk kan proberen maar ik vraag me af of ze er wat van zal snappen Clown

Ze heeft van mijn ouders haar eerste fietsje gekregen met zijwieltjes die is ook vanaf 2 jaar maar daar is ze nog net te klein voor, omdat ze er wel op kan zitten maar nog niet kan fietsen kreeg de fiets het aardig te voorduren. Ze ging staan stampvoeten dat het niet lukte en de fiets kreeg een paar klappen Clown Nu hoop ik dus niet dat ze met mijn autotje ook niks kan Vork

Charaz

Re: autotje op accu, voor 2 jarige, ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 11:58

Ik ben benieuwd, mijn zoontje word in December 2 maar wij dachten dat hij met zo'n auto nog niks zou kunnen.

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 11:59

hoi,
mijn nichtje is pas 1 en die krijgt zo'n autotje met acuu maar die werken op afstandbediening..
moet je eens kijken op http://www.cars4kids.nl
staan verschillende dingen op.

mts83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:00

hoi mijn zoontje is nu 2en een half en heeft meerdere auto's op accu en of batterijen waar hij zelf in kan.
hij kan er pas sinds kort ook echt in rijden dit heeft wel een tijdje geduurd maar ij vind het geweldig.
dus het kan wel alleen bestaat de kans dat ze nog niet bij de pedalen, kan daarom hebben wij een auto waarmee ik met een afstands bediening kan rijden hij hoeft dus zelf niks te doen dit was echt ideaal misschien is dat ook wel wat voor jouw?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:00

Wat moet een kind van 1 daarmee dan?

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:01

Ik heb voor mijn zoontje ook zo'n auto.

Al met zijn eerste verjaardag Knipoog, maar die heeft wel afstandbediening, dus die hebben we eerst gewoon zelf betuurd, terwijl hij erin zat.

Nu is hij 2 1/2 en begrijpt het zelf prima.. Maar natuurlijk goed naast blijven lopen, want ze willen nogal eens een erg onverwacht bochtje maken Knipoog

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:02

Charaz schreef:

Nou zitten en beetje aan het stuur zitten prutsen.. Terwijl jij erachter loopt om te sturen en rijden..
Vinden ze geweldig hoor

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:02

Charaz schreef:

erin zitten mss??
zij vind het helemaal geweldig.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:03

Charaz schreef:

Ik heb eerder iets van wat moeten alle kinderen daarmee Nagelbijten / Gniffelen
Wat een ontzettend dure en waardevolle kado's worden er tegenwoordig gegeven Nagelbijten / Gniffelen
Ik kreeg vroeger gewoon duplo of poppen, geen auto op accu! Clown
Wel zo'n auto waar je dan zelf ee moest lopen..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:05

Miss_MC schreef:
Charaz schreef:

erin zitten mss??
zij vind het helemaal geweldig.

Oh dacht op de motorkap haha.

Nee om eerlijk te zijn vind ik een kind van 1 daar nog te jong voor, vind het ook wel hele dure cadeau's en ben ook bang dat mijn zoontje straks genoegen zal moeten nemen met een traptrekker.

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:07

nou ja er zitten bij het autotje wat ze heeft een soort gordel in dus ze zal er niet uitvallen...kwa kosten viel het wel mee is voor 2 kinderen en tja mn zus wilt er nog 1 dus komt ook wel goed uit... ze heeft ook een fietsje waar ze moet trappen maar dat vind ze niks

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 12:12

Nou ik geef aan kinderen van andere mensen echt niet zulke dure kado's!
Het gaat hier om het dochterje van mijn broer en als ik het kan missen dan geef ik haar graag een leuk kado waar ze een paar jaar wat aan heeft ipv dingen waar ze al zoveel van heeft en ook weer zal krijgen. Dan erbij ze krijgt van mij maar 1 keer per jaar een kadotje dus dan ga ik niet lopen zeuren om een paar 10tjes.

Nu is ze aardig aan de maat voor haar leeftijd en zit ze in een groeispurt, ze zal ook lang worden aangezien wij een lange familie zijn (mijn broer is 2 meter) het is meer of ze het zal snappen. Zal het wel sneu vinden als ze er niks mee kan.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:14

Ik denk dat ze het wel zal snappen en als ze vrij lang is zal ze ook wel bij de pedalen kunnen en als je het kunt missen waarom niet?

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:15

Miss_MC schreef:
nou ja er zitten bij het autotje wat ze heeft een soort gordel in dus ze zal er niet uitvallen...kwa kosten viel het wel mee is voor 2 kinderen en tja mn zus wilt er nog 1 dus komt ook wel goed uit... ze heeft ook een fietsje waar ze moet trappen maar dat vind ze niks

Zo creeer je dus kinderen die niet snel tevreden zijn met iets ......

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 12:18

Charaz schreef:
Nee om eerlijk te zijn vind ik een kind van 1 daar nog te jong voor, vind het ook wel hele dure cadeau's en ben ook bang dat mijn zoontje straks genoegen zal moeten nemen met een traptrekker.

Ze krijgt echt niet alleen maar dure kado's, mijn schoonzus koopt heel veel 2e hands op internet. en shopt ook gewoon bij de wibra en de zeeman want daar hebben ze hartstikke leuke kinder kleding.
Ze had al een auto achtig ding om op te zitten waarmee ze gewoon haar voetjes moest gebruiken om vooruit te komen, gekregen van een kennis dat ding zag er ook echt gerbuikt en oud uit, had jaren in de schuur gestaan, maar ze heeft er plezier voor 10 van gehad! Met een traptrekker was ze vast ook blij geweest maar dat vind ik meer iets voor een jochie Knipoog
en poppen dingen dat krijgt ze al zo veel. Tja wat moet je dan nog kopen?

daarom zeg ik ik koop liever iets waar ze een paar jaar wat aan heeft dan dat ze de 10e poppen speeltje krijgt op haar verjaardag. En dan nog erbij ik vind het zelf ook leuk om mijn geld uit te geven aan zon accu auto. Vind het gewoon een geweldig ding, het is jammer dat ik er niet meer in pas Clown

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:19

Nou doen dan toch Knipoog ! Misschien mag je nog een rondje meerijden haha.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 12:19

Charaz schreef:
Ik denk dat ze het wel zal snappen en als ze vrij lang is zal ze ook wel bij de pedalen kunnen en als je het kunt missen waarom niet?

Ik hoop het! lijkt me zo leuk als ze er morgen al mee kan rijden. Haha!

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:20

Daantje1981 schreef:
Miss_MC schreef:

Zo creeer je dus kinderen die niet snel tevreden zijn met iets ......

dat klopt helemaal..
maar ja tis het kind van mn zus en gelukkig niet van mij!!!!
anders had ze ook genoegen moeten nemen een een trapfietsje

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:27

Er zijn ook kinderen die op die leeftijd elektrische dingen doodeng vinden. Ja
Ik ken een meisje dat absoluut niet van mechanisch speelgoed houdt, er zelfs voor wegloopt of de gulle gevers duidelijk laat weten dat ze het weer mee moeten nemen Haha!
Ik hoop dat dit meisje daar geen last van heeft Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 12:36

Ja dat heb je natuurlijk ook nog, ze is alleen bang voor dingen die harde geluiden maken en dat doet deze voor zover ik weer niet. Ze vind alles wat hard/hoog gaat etc geweldig maar het geluid van een motor is ze niet zo'n fan van Haha!

Nu is dit kind absoluut geen verwend nest, ja verwend in de zin dat ze veel heeft maar niet dat ze dure dingen heeft. Bijna alles wat ze heeft komt van rommelmarkten of 2e hands van internet of gewoon nieuw kado gekregen.
Het is een heel lief, makkelijk en tevrede kindje die alles en iedereen leuk en lief vind Haha! Dus als ik een kadootje van 2 euro had gekocht had ze me net zo lief gevonden als nu. Maarja tante vond het gewoon een stoer ding Bloos Haha!

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:08

Laat die kinderen toch gewoon bewegen in een loopauto ofzo...
Steeds meer kinderen worden al te dik, door o.a. te weinig beweging, en daar doe je ze bepaald geen plezier mee.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:40

Hopenlijk zal ze het leuk vinden, zou toch wel jammer zijn als e er niets van moet weten. Knipoog Alhoewel ik er niets aan kan doen, dat ik alleen maar Funniest homevideo idee op mijn netvlies krijgt. Al die kinderen die leuk op een electrich ding voortbewegen mar geen flauw benul hebben van hard, zacht, remmen en sturen en zo iedereen onder de voeten rijden. Hopenlijk is datstraks niet het geval Lachen

mts83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:52

ik vind niet dat omdat kinderen met elektrisch speelgoed spelen dat ze daardoor te dik worden
ik vind dat dit ligt aan de voeding en buiten spelen ipv voor de tv.
mijn zoontje speelt heel veel in zijn auto maar is niet dik!
hij is ook altijd buiten te vinden dus krijgt beweging genoeg.

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 22:50

Tuurlijk telt buitenspelen ook mee, het is ook niet mn bedoeling om iemand aan te vallen..
Maar een auto voor een tweejarige vind ik wel erg onzinnig.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 22:56

Idd een leuk idee die van mij word in februari 2.
@laura1986 daar kun je niet over oordelen , die van mij is de hele dag buiten behalve als hij slaap en eet. En denk dat er wel meer kinderen heel veel buiten zijn . Ieder pondje gaat door het mondje