Meer mensen die in de vis werken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_manon_x

Meer mensen die in de vis werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 21:44

Heei,
N.a.v dit topic: [STW] Nog meer bokkers Bloemist??? ben ik benieuwd of er mensen in de vis werken. Het klinkt vies (is het misschien ook wel een beetje Knipoog ) Maar ik vind het echt leuk werk om te doen. Doe dit werk nou ongeveer al een halfjaar en het is leuk, heb leuke collega's Lachen.

Deel je ervaringen/meningen enz.

xx Manon

Anoniem27

Re: Meer mensen die in de vis werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 11:55

Ik heb ook in de vis gewerkt als bijbaantje op de vrijdag en de zaterdag! Knipoog Werkte niet in een viskar maar in een viswinkel. Ook erg leuke collega's en 't was altijd gezellig...wel lange dagen en had altijd last van zere voeten! Tong uitsteken Nu ben ik afgestudeerd en dus werkzaam in de zorg, maar heb nog steeds een leuk contact met mijn collega's en word nog af en toe gevraagd om in te vallen!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:54

Werk ook een soort van in de vis ROFL

Bij mij is het ook gewoon als bijbaan op zondag. Ik maak sushi voor Albert Heijn, Schiphol, Sligro en de kleinere sushi winkels als Tokio Today en Sushi Yaah!

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 12:18

Oh oke, toch wel leuk om te weten dat er ook nog wat mensen werken in de vis. Als mensen vragen waar ik werk en ze horen dat ik in de vis zit, zitten ze me vies aan te kijken.. tsja ach, jammer dan!

Ik werk zelf ook in een viswinkel, niet in een kraampje. We hebben best veel ruimte en allerlei visproducten: Verse vis, gerookte vis, gebakken vis, en alles wat in de zee leeft ongeveer.

Vorig jaar stonden we met de haringtest als 3de of 4de.. we stonden iig in de top 10! Is wel goed Lachen Dit jaar zijn ze niet langsgeweest.