Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Silence schreef:Ik heb het ook.
Ben 22 jaar, maar ook nog nooit een vriend gehad.
Zelf denk ik persoonlijk altijd dat dat logisch is, dat er nooit iemand op mij zal vallen.
Dat zijn helaas de overblijfselen uit mijn kindertijd waarin ik ontzettend gepest ben.
Vind mezelf niet zoveel waard.....
. Al 2 jaar, en het gaat nog steeds heel goed. Ik zie ook nog niemand die leuker is dan hij

In de pub
En tja ik stel me niet graag kwetsbaar op... 
Zou wel een leuke uitdaging zijn maar ooit zal er vast een leuke man komen (met veel geld, iemand die ook van diertjes houdt en en en *droomt verder*
)
), ben ook nooit gepest. Maar het komt er gewoon niet van. Ik kom nou ook nooit een jongen tegen waar ik op val, omdat ik echt voor het karakter ga. Vind bepaalde jongens wel knap, maar dan slaat mijn hart echt niet harder hoor. Denk dat ik het bij een persoon wel heb gehad, maar daar kwam ik pas achter toen hij al bezet was...
Uh hallo je bent nog maar 16?

Kop op!
*
Komt vanzelf wel iemand tegen en ik ben niet van plan om daar haast mee te hebben. x_Marr schreef:Hier nog iemand, 18 jaar... op het moment vind ik het niet erg gelukkig, tijdje geleden wel...
Voel me wel er nog onzekerder door, en dat helpt niet echt mee.
Ben ook soms ontzettend verlegen, en ja dan gaat het al wat stroever, vroeger ook gepest..
Jeetje en dan zitten hier ook KINDEREN van 16 te zeggen dat ze nog nooit een vriendje hebben gehadUh hallo je bent nog maar 16?
Ik was zelf ook een hele tijd van.. flirten enzo, of voor heeel kort iemand waar ik toch niet genoeg voor voelde om hem te missen als ik niks meer wou.. allemaal prima.. maar kom niet té dichtbij want ik wil m'n vrijheid en niet vastzitten aan iemand.. bindingsangst hè.. En nu.. nu ben ik alweer bijna 11 maanden samen met m'n vriend en dat gaat prima. 
.
) en zo is het gekomen.
. 

)lynne8 schreef:x_Marr schreef:Hier nog iemand, 18 jaar... op het moment vind ik het niet erg gelukkig, tijdje geleden wel...
Voel me wel er nog onzekerder door, en dat helpt niet echt mee.
Ben ook soms ontzettend verlegen, en ja dan gaat het al wat stroever, vroeger ook gepest..
Jeetje en dan zitten hier ook KINDEREN van 16 te zeggen dat ze nog nooit een vriendje hebben gehadUh hallo je bent nog maar 16?
Ja dan kan ik wel 16 zijn, maar de jeugd van tegenwoordig heeft allemaal al zowiezo een vriendje gehad. En de meeste meisjes van 16 zijn erg onzeker ik ook, en ik kan me dan best voorstellen dat sommige het fijn zouden vinden om te praten over hun problemen en iemand te hebben die echt van ze houd..
]. Praatten over alles, en nouja eigenlijk had ik geen behoefte aan een vriendje.