Sony Ericsson S500i

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xROMY

Sony Ericsson S500i

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 18:24

Ik ben van plan om morgen dit toestel te gaan kopen.
Wie heeft er ervaring met dit type?
Ik heb gelezen dat de toetsen heel snel scheuren,
maar ik snap niet hoe dat dan kan?
Graag een reactie.

Afbeelding

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re: Sony Ericsson S500i

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:25

De toetsen breken wel ja, dat heb ik ook. Maar in de praktijk betekent dat alleen dat er een miniscuul scheurtje zit in het toplaagje zeg maar. Het maakt verder geen drol uit voor het gebruik van je telefoon en je ziet het ook amper.
Ik ben er heel tevreden over. Er zijn wel al meer topics over dit toestel, misschien even de zoekfunctie gebruiken?

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:26

Mijn zus heeft deze telefoon, ik ben er zelf jaloers op. Nagelbijten / Gniffelen Echt een mooie telefoon! Bij me zus is die nog helemaal heel en doet het heel goed.

Nienke1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:29

Ik heb dit toestel twee maanden geleden gekocht.
Ben er heel tevreden mee. Goede scherpte van de plaatjes die je erop kan zetten en die er op staan.
Ook komt er mooi geluid uit als je de telefoon (zoals ik wel heb) als mp3 gebruikt. De bas/treble enz. kan je zelf helemaal instellen.
De oortjes die je er bij krijgt zijn wel van slechte kwaliteit, vind ik. Ookal zijn ze van Sony Ericsson zelf.
Je moet alleen niet de beste foto's er mee willen maken Bloos. Want de camera bevat maar 2 megapixel en geen flits.

Over dat de toetsjes snel scheuren heb ik nog nooit gehoord! Bloos!

Succes

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:32

Ik had laatst heel snugger mijn telefoon in de wasmachine gedaan. Ofja, niet echt de telefoon maar meer de broek die er om heen zat Knipoog
Omdat mijn abonnement nog gewoon doorliep moest ik gaan kijken voor een los toestel.

Ik ben toen bij deze uitgekomen omdat ik 'm erg mooi vond (tja daar zijn we vrouw voor Knipoog )
En hij was relatief gezien niet echt duur.

Nog steeds vind ik het leuk dat je af en toe weer verrast wordt door een nieuw achtergrondje, deze veranderen aan de hand van het moment van de dag en de seizoenen.

Ik vind het een erg fijn toestel, eigenlijk geen dingen die me irriteren of zo.
Over gebroken toetsen heb ik eigenlijk nog nooit iets gehoord??

Hiervoor had ik een walkman phone van Sony Ericsson. En het is toch even wennen omdat hier net wat minder functies op zitten, maar toch is het ook als mp3 een fijne telefoon. Er zit alleen geen radio op, wat ik wel jammer vind.

Weet niet of je specifiek nog iets wilt weten??
Laatst bijgewerkt door Joets op 03-10-08 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:32

Fijne en mooie telefoon, ik heb hem nu 2 maand.
Ik heb ook een steviger toetsenbord dan de oudere versies ( heb vergeleken), en bij mij is ie in elk geval nog heel Haha!

Je kan er nog best veel mee, en fotokwaliteit vind ik gewoon oké Lachen (voor een gewone tel. dan)

xROMY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 18:32

Nienke1990 schreef:
Ik heb dit toestel twee maanden geleden gekocht.
Ben er heel tevreden mee. Goede scherpte van de plaatjes die je erop kan zetten en die er op staan.
Ook komt er mooi geluid uit als je de telefoon (zoals ik wel heb) als mp3 gebruikt. De bas/treble enz. kan je zelf helemaal instellen.
De oortjes die je er bij krijgt zijn wel van slechte kwaliteit, vind ik. Ookal zijn ze van Sony Ericsson zelf.
Je moet alleen niet de beste foto's er mee willen maken Bloos. Want de camera bevat maar 2 megapixel en geen flits.

Over dat de toetsjes snel scheuren heb ik nog nooit gehoord! Bloos!

Succes

Ik heb nu een Motorola RAZR pink, die camera is ook slecht.
Dus minder kan het niet worden. Knipoog

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:34

Ik heb die telefoon ook, alleen dan in het paars, nu zo een 6/7 maanden denk ik.
Vind het een heel goed ding, werkt alleen niet zo fijn, maar dat is mijn mening.
Ik vind Sony Ericsson gewoon niet fijn werken. Maar verder een prima telefoon.
Heb hem al tig keer laten vallen en is nog steeds helemaal heel! Geen krassen of barsten..

xROMY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 18:35

Joets schreef:
Ik had laatst heel snugger mijn telefoon in de wasmachine gedaan. Ofja, niet echt de telefoon maar meer de broek die er om heen zat Knipoog
Omdat mijn abonnement nog gewoon doorliep moest ik gaan kijken voor een los toestel.

Ik ben toen bij deze uitgekomen omdat ik 'm erg mooi vond (tja daar zijn we vrouw voor Knipoog )
En hij was relatief gezien niet echt duur.

Nog steeds vind ik het leuk dat je af en toe weer verrast wordt door een nieuw achtergrondje, deze veranderen aan de hand van het moment van de dag en de seizoenen.

Ik vind het een erg fijn toestel, eigenlijk geen dingen die me irriteren of zo.
Over gebroken toetsen heb ik eigenlijk nog nooit iets gehoord??

Hiervoor had ik een walkman phone van Sony Ericsson. En het is toch even wennen omdat hier net wat minder functies op zitten, maar toch is het ook als mp3 een fijne telefoon. Er zit alleen geen radio op, wat ik wel jammer vind.

Weet niet of je specifiek nog iets wilt weten??

Misschien een domme vraag over die thema's,
geld dat ook voor het achtergrond?
Wat veranderd er dan allemaal?

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:36

De achtergrond, het menu en de lichtjes aan de zijkant van de telefoon veranderen allemaal mee en passen zich aan aan het thema.

xROMY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 18:37

_Diesel schreef:
De achtergrond, het menu en de lichtjes aan de zijkant van de telefoon veranderen allemaal mee en passen zich aan aan het thema.

Oké, maar als je bijvoorbeeld een ander achtergrondje wilt, dan kan dat toch wel hé?

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:40

Shett schreef:
Oké, maar als je bijvoorbeeld een ander achtergrondje wilt, dan kan dat toch wel hé?

Ja dat kan gewoon hoor.

xROMY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 18:43

MelOdYs_Star schreef:
Shett schreef:

Ja dat kan gewoon hoor.

Oké bedankt!
Hier kan een slotje op.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:46

Ik heb die telefoon ook Haha! Nu een maand ofzo. Hij bevalt me echt supergoed en vind hem zelf heel erg fijn in gebruik!!

Ik ben er iig heel erg tevreden over en blij mee!

Mayaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:48

Ik heb hem ook, prima telefoon!
Over het scheuren van die toetsjes,..
Ik geloof dat alle s500i's van na februari 08 dat niet hebben, zoiets heb ik gelezen, en bij mij zijn ze ook nog allemaal heel. gewoon een handige telefoon, met een mooi design xD

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 18:50

Ik heb deze telefoon inmiddels ruim een half jaar, vanaf februari geloof ik. Ben er ook erg over te spreken, fijne telefoon. Zitten bij mij bij een paar toetsjes een scheurtje, maar het is niet ernstig.
Het schijnt dat het toetsenbord nu is vernieuwd en verstevigd en het dus niet (meer snel) gebeurd.

Vind het verder ook een fijne telefoon qua gebruik enzo, ben er echt tevreden mee!
Camera is inderdaad niet top, maar daarentegen het geluid wel!

Sophie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:32

Ik heb 'm ook, superfijne telefoon. Heb m al wel ruim een jaar dus bij mij waren er al een stuk of 6 toetsen gebroken, maar er zijn gratis nieuwe (betere) op gezet, en die zitten nu ook standaard op alle nieuwen volgens mij.
Dus echt niks over te klagen verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:34

M'n nichtje heeft hem en is wel tevreden. Ja Alleen ook bij haar was er een toets gebroken, en die moest wel terug naar de winkel toen.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:36

Ik ben ook zeer goed te spreken over de telefoon.. *LOL*
Alleen heel jammer bij mij zijn knopje 1 t/m 6 ook doormidden, doen het verder gewoon goed hoor.. Lachen Alleen ze zijn gewoon doormidden.
Verder fijne telefoon! Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:43

[LP] > [TV]

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:47

Ik heb ook een S500i. Ik heb een paarse, bij die zwarte braken de toetsen steeds over. Okay, het geen ramp, maar het stoorde mij wel dat het steeds gebeurde (en snel ook!). Ik heb mijn zwarte ingeruild voor een paarse, de jongen van Belcompany vertelde me dat de paarse gewoon blanke toetsen heeft (probleem zou met de groene verf te maken hebben). De paarse heb ik nu bijna één jaar & is nog prima in orde Ja Nooit een toets van gebroken.
Vriendin van mij heeft precies hetzelfde gehad, heeft nu de zilvere & die heeft ook blanke toetsen, ook nooit gebroken.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:22

Hele fijne telefoon!

Alleen, bij het schuifje zitten er krassen. Wel jammer
Al heb ik heb wel zowat 1 jaar.
En van de toetsen, heb je niet zo veel last van.

xROMY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 12:49

Ik heb hem gisteren eindelijk maar gekocht.
Er is me nog niks tegen gevallen, gelukkig! Haha!
Alleen jammer dat er origineel maar weinig ruimte opzit dus heb ik ook een M2 kaartje besteld want die zijn overal uitverkocht hier Boos!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:05

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:11

Ik heb hem een jaar geleden gekocht en had na een paar maanden al een gebroken toets en een gebroken lampje aan de zijkant. Die bleef schijnen ook al deed ik hem uit. Terug gebracht, weken moeten wachten en uiteindelijk mn knopje gerepareerd maar lichtje nog steeds kapot. Nieuwe telefoon gekregen die na een maand al weer een kapot knopje had. Iets langer gewacht met terug gaan omdat ik geen tijd had. Totdat plots m'n scherm ook kapot ging. Geen beeld, rest van de telefoon doet het wel.
Terug naar de winkel, helaas, winkel weg.

Voor mij dus niet echt een fijne telefoon. Toen die het deed was die geweldig, geen klachten over. Maar de eerste versie van toetsenbordjes ijn een ramp. Let daar dus goed op!
Maar als die het doet, hele fijne telefoon met veel functies, belt prettig en kan ook nog extra memorycard in voor meer muziek.