Wie heeft er ervaring met dit type?
Ik heb gelezen dat de toetsen heel snel scheuren,
maar ik snap niet hoe dat dan kan?
Graag een reactie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nienke1990 schreef:Ik heb dit toestel twee maanden geleden gekocht.
Ben er heel tevreden mee. Goede scherpte van de plaatjes die je erop kan zetten en die er op staan.
Ook komt er mooi geluid uit als je de telefoon (zoals ik wel heb) als mp3 gebruikt. De bas/treble enz. kan je zelf helemaal instellen.
De oortjes die je er bij krijgt zijn wel van slechte kwaliteit, vind ik. Ookal zijn ze van Sony Ericsson zelf.
Je moet alleen niet de beste foto's er mee willen maken. Want de camera bevat maar 2 megapixel en geen flits.
Over dat de toetsjes snel scheuren heb ik nog nooit gehoord!
Succes
Joets schreef:Ik had laatst heel snugger mijn telefoon in de wasmachine gedaan. Ofja, niet echt de telefoon maar meer de broek die er om heen zat
Omdat mijn abonnement nog gewoon doorliep moest ik gaan kijken voor een los toestel.
Ik ben toen bij deze uitgekomen omdat ik 'm erg mooi vond (tja daar zijn we vrouw voor)
En hij was relatief gezien niet echt duur.
Nog steeds vind ik het leuk dat je af en toe weer verrast wordt door een nieuw achtergrondje, deze veranderen aan de hand van het moment van de dag en de seizoenen.
Ik vind het een erg fijn toestel, eigenlijk geen dingen die me irriteren of zo.
Over gebroken toetsen heb ik eigenlijk nog nooit iets gehoord??
Hiervoor had ik een walkman phone van Sony Ericsson. En het is toch even wennen omdat hier net wat minder functies op zitten, maar toch is het ook als mp3 een fijne telefoon. Er zit alleen geen radio op, wat ik wel jammer vind.
Weet niet of je specifiek nog iets wilt weten??
_Diesel schreef:De achtergrond, het menu en de lichtjes aan de zijkant van de telefoon veranderen allemaal mee en passen zich aan aan het thema.
Shett schreef:Oké, maar als je bijvoorbeeld een ander achtergrondje wilt, dan kan dat toch wel hé?
MelOdYs_Star schreef:Shett schreef:Oké, maar als je bijvoorbeeld een ander achtergrondje wilt, dan kan dat toch wel hé?
Ja dat kan gewoon hoor.