Hebben jullie dat ook wel eens ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Hebben jullie dat ook wel eens ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 09:47

Dat ene rotgevoel, alsof niks je gegunt is...
Andere om je heen het geluk gevonden hebben ( ja vriendjes-vriendinnetjes dus)

Zelf kom ik uit een relatie van 4.5 jaar dat in april is stuk gelopen.
Mijn vriend werd verliefd op een ander meisje, waar hij na 1.5 maand ook verkering mee kreeg.
Ik ben me toen als een losbol gaan gedragen ( herkenne jullie dat?)
Ik ging van donderdag t/m zondag stappen.. was altijd flink aan de alchohol, had lol voor 10 en zag in alle jongens wel een leuke jongen voor mij..
Juist.... wanhopig verdrietig dus.

Ik kwam toen die tijd een jongen tegen, die ik op dat moment erg leuk vond ( kan nu die gedachtes van toen totaal niet meer snappen maar oke.)
Ik wilde zo graag aandacht van die jongen dat ik me zo ontzettend opdrong kwa smsjes en belletjes dat dat stuk gelopen is ...
Achteraf gezien dus blij mee Haha!

Nog steeds lekker weze losbollen, maar wel wat ingedimt, en kwa jongens kwam mijn smaak weer terug waar ik altijd op viel.
Ik kwam een jongen tegen eind juli.. op een festival, lekker weze praten..
Uiteindelijk die 2 weken daarop haast elke dag afgesproken was helemaal verliefd dit was hem voor mij..

Tot dat hij het drukker kreeg op zijn werk, ik dus haast niets meer van hem hoorde.
Uit wanhoop en bang dat het verhaal *ons* over zou gaan heb ik veel aangeboden om dagen met hem af te spreken.
Iedere keer wees hij dat weer af en iedere keer zag ik het goede er nog van in.
Vriendinnen verklaarde me voor gek, en zeide dat hij gewoon niks van me moest weten.
Uit eindelijk heeft deze jongen me ook bekend dat hij niet verliefd op me was .. me een ontzettend leuke meid vond ( om dus mee te rommelen) maar meer dan dat was het niet.
maar... hij stelt me wel voor aan zijn moeder, en die vertelde me dat hij het wel eens over me had..
Ik was dus compleet in de war.. en hopeloos verliefd.
Uiteindelijk heb ik zelf de knoop door gehakt door te sterk te zijn en hem niet meer te bellen/smsen in de hoop dat het een keer van zijn kant af komt.

Ik heb nu al ruim een week niks meer gehoord, en besef dus ook dat het nooit wat zou worden.

Ik heb een flinke deuk opgelopen de afgelopen jaar wat betreft relaties, ik ben er erg onzeker en jaloers van geworden.
Ik weet niet hoe ik een jongen aan moet spreken... en weet ook niet hoe ik me moet gedragen..

Voorlopig ben ik er weer ff klaar mee, ik merk dat ik me zelf weer terug begin te krijgen.
Ik stap minder .. en al mijn vrije tijd die ik heb steek ik in mijn werk en in mijn paard.
Als er jongens tegen me beginnen te praten, kap ik het af ik heb er allemaal ff geen zin meer in.
Ik heb geen vrije tijd meer over voor een vriendje, misschien ook wel express zodat ik het niet mis.
Maar o wat mis ik het relatie hebben.

Herkenne jullie dit gevoel na een lange relatie hebben gehad ?

Moest gewoon even mijn ei kwijt Knipoog bedankt !

Magnummm

Re: Hebben jullie dat ook wel eens ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 09:55

Hmm, ja das idd vervelend ja.. Sorry ik kan je niet helpen. Veel succes meis Ach gut

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 09:58

doom schreef:
Voorlopig ben ik er weer ff klaar mee, ik merk dat ik me zelf weer terug begin te krijgen.
Ik stap minder .. en al mijn vrije tijd die ik heb steek ik in mijn werk en in mijn paard.
Als er jongens tegen me beginnen te praten, kap ik het af ik heb er allemaal ff geen zin meer in.
Ik heb geen vrije tijd meer over voor een vriendje, misschien ook wel express zodat ik het niet mis.
Maar o wat mis ik het relatie hebben.

Herkenne jullie dit gevoel na een lange relatie hebben gehad ?

Moest gewoon even mijn ei kwijt Knipoog bedankt !

Dit herken ik heel goed. Ik ga niet meer stappen, vroeg naar bed. Elke dag werken, paarden, alle tijd verder naar mn dochtertje en dan weer slapen. Ik heb ook geen zin meer om te gaan stappen, heb weinig vrienden om mee weg te gaan.
Zodra iemand ook maar een toenadering maakt, sla ik dicht en haak ik af. Ik wil totaal geen relatie en sta daar ook niet voor open. Ik ben ook nog niemand tegengekomen waar ik verliefd op ben geworden maar dat kan ook komen omdat ik me er zo voor afsluit.
Ik zou willen dat het anders was, misschien ontmoet ik ooit de juiste persoon.

geertje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 10:05

hey
ja dat ken ik ook wel.
mijn relatie duurde dan niet zo lang, maar toch anderhalf jaar.
ik heb bijna een jaa rlang geen idee gehad bij jongens en wat dan ook.
stond er idd ook niet open voor.
totdat je in eens wel iemand tegen komt en het klikt.
dan verandert je gedachtte weer.
althans zo is dat bij mij.
ging ook niet op stap, en maakte idd ook veel tijd aan paard, werk en weet ik het wat allemaal.

succes verder en never gif up.

groetjes

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 10:07

Maar jullie hadden dus niet de eerste 2 maanden dat je in elke jongen wel een leuke jongen zag?
En dat je dus het lang leve de lol effect kreeg, terwijl je eigenlijk van binnen in dikke tranen zit .. en dus alles geheel fake was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 10:13

Jup, ik heb dat ook gehad (wel jaren geleden). Zelfde reactie eigenlijk, flink stappen (en stiekem hopen dat je hem tegenkomt), en maar proberen zoveel mogelijk 'lol' te maken terwijl je diep vanbinnen je nog onwijs klote voelt.
(Ben hem trouwens idd nog weleens tegengekomen, maar toen was hij straalbezopen, en had ik echt een afkeer van hem. Waarop hij zo gefrustreerd was dat hij tegen een paaltje aanschopte, zijn middenvoetsbeentje brak en een half jaar op krukken heeft moeten lopen Clown hihi)

Bij mij is het overgegaan op het moment dat ik rustiger werd. Ging me serieus bezighouden met andere zaken (paardrijden, studie, werk, vriendinnen). Kortom, ik werd weer mezelf, had geen 'behoefte' aan een vriend. En juist op dat moment liep ik mijn huidige vriend tegen het lijf (inmiddels dik 3 jaar terug)...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 10:14

doom schreef:
Maar jullie hadden dus niet de eerste 2 maanden dat je in elke jongen wel een leuke jongen zag?
En dat je dus het lang leve de lol effect kreeg, terwijl je eigenlijk van binnen in dikke tranen zit .. en dus alles geheel fake was?

Nee sorry. Haha!
Ik moet al anderhalf jaar niks van mannen hebben. Haha!

Maar iedereen is anders he. Als jij lekker wilt losbollen moet je dat doen. Clown

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 10:19

doom schreef:

Hai! Dus hier zit je? Jawel hoor, dat heb ik ook wel gehad, dat ik bij iedere gozer dacht: he, optie?

Ik vind het wel goed dat je dat zo doet. You were just in your slutty period. Ik geloof dat daar meestal niet veel goeds van kan komen. Dus ik begin er zelf maar niet aan.

Maar wel heel ellendig dat je nu weer verdriet is gedaan. Snap dus heel goed dat je er totaal geen vertrouwen meer in hebt.

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 10:20

Ik herken het precies!!
Heb ook ongeveer 2jaar een vriend gehad,
Toen dat uitging was ik echt kapot.. zocht zoveel mogelijk contact met jongens,
Ging zovaak mogelijk opstap, dronk zoveel mogelijk, en pakte wat zich aanbood..
Alle jongens waren leuk, hoe lelijk ze ook waren!
Ik schaam me echt ontzettend voor dat achterlijke gedrag van toen Ach gut

Nu ben ik echt van de een op de andere dag echt veranderd..
Ik zoen nietmeer met iemand als ik die niet leuk vind,
En wijs alle jongens af die als een of andere achterlijke achter me aan staan te rijden.

Ik merk ook dat ik nogsteeds niet over mijn ex heen ben, ben er nogsteeds verdrietig over..
En aangezien hij weer allemaal achter mij aanzit ' maar ik weet dat dat gewoon niet meer werkt' maakt hij het zo nog moeilijker voor me..

Ik heb de laatste tijd ook eigenlijk helemaal geen zin meer om opstap te gaan..
Eerst was ik er standaard iedere donderdag en zaterdag, maar omdat ik nu fulltime werk heb ik nooit meer zin om doordeweeks te gaan..
Eerst was het zovan: je gaat opstap om weer een jongen te scoren!
Nu vind ik het eigenlijk alleen de laatste tijd nog écht leuk, als ik samen met een goede vriendin van me ga..
Maar dat is dan eigenlijk ook meer om het indrinken Vork en niet om het stappen zelf..

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 10:24

Ilzas schreef:
doom schreef:

Hai! Dus hier zit je? Jawel hoor, dat heb ik ook wel gehad, dat ik bij iedere gozer dacht: he, optie?

Ik vind het wel goed dat je dat zo doet. You were just in your slutty period. Ik geloof dat daar meestal niet veel goeds van kan komen. Dus ik begin er zelf maar niet aan.

Maar wel heel ellendig dat je nu weer verdriet is gedaan. Snap dus heel goed dat je er totaal geen vertrouwen meer in hebt.

Tja dat topic met al dat verdriet Haha! ik kon het niet meer aan zien, ik lees wel mee hoor alleen niet zo zeer behoefte om nog te typen in het topic haha

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 10:33

Dat ligt zo wie zo een beetje stil.
Posten of niet posten, meelezen of niet meelezen, is allemaal goed he?

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 11:29

Zo'n piepjonge mooie meid als jij moet lekker haar leven leven en kijken wat de tijd brengt, maak van je leven geen zoekactie naar de ware jacob en het perfecte leven want dat bestaat niet.
Laat een jongen ook een beetje moeite voor je doen, dan hoef jij je niet suf te renne.
En wat jaloezie betreft is niet zo'n ramp als het maar niet ziekelijk is, want daar jaag je een jongen juist mee weg

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 11:33

Mijn relatie eindige april dit jaar na 5,5 jaar.
Het kwam van mijn kant af. Ik besloot het lekker rustig aan te doen, maar nooit verwacht dat ik al snel weer een vriend ging krijgen waar ik heel blij mee ben Lachen
In mei dit jaar zijn we heel wat met elkaar omgegaan en inmiddels nog steeds samen.

Zo zie je maar dat het heel anders kan lopen!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 12:09

Marchador schreef:
Mijn relatie eindige april dit jaar na 5,5 jaar.
Het kwam van mijn kant af. Ik besloot het lekker rustig aan te doen, maar nooit verwacht dat ik al snel weer een vriend ging krijgen waar ik heel blij mee ben Lachen
In mei dit jaar zijn we heel wat met elkaar omgegaan en inmiddels nog steeds samen.

Zo zie je maar dat het heel anders kan lopen!

ik kwam ook uit een relatie, het ging al wat minder een paar weken en net 2 weken toen het uit was kwam ik mijn huidige vriend tegen Bloos vanaf de eerste date was het ook gelijk aan Lachen Ik ben ook heel blij met hem! zou hem voor niemand willen ruilen. Lachen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 12:29

ja herkenbaar! Ik heb 8 jaar een relatie gehad en toen dat uitging (doordat hij vreemd ging) ben ik ook even flink los gegaan. Ik kon toen echt niet alleen zijn dus veel op stap, drinken, geen enkel feestje missen en het ene foute vriendje na het andere. Na 1,5 jaar was ik uitgeraasd en besefte dat ik hier ook niet gelukkiger van werd. Toen ben ik me weer 'normaal' gaan gedragen en heb ik besloten om maar even een tijdje alleen te blijven. Een paar weken later kwam ik een geweldige jongen tegen. Ik moest er in het begin niks van hebben, ik had net besloten om voorlopig alleen te zijn en had even genoeg van (foute) mannen. UIteindelijk heb ik me toch over laten halen om met hem naar de film te gaan en nu zijn we al een paar maanden heel gelukkig samen.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:19

Ook voor mij ontzettend herkenbaar. Nadat het uit ging met mijn vorige vriend (na dik 2,5 jaar) was ik ook helemaal kapot. Ik heb een maandje uitgehuild en mezelf verhongerd van ellende, en ben toen ook flink aan het stappen gegaan. Om even niet alleen te zijn, om mijn ego wat op te krikken, om weer wat gezelligheid te voelen, noem maar op. Ik was na een half jaar ofzo weer wat uitgeraasd (zoals lotje02 dat zo mooi zegt Knipoog )

Toen heb ik een tijdje gehad dat ik helemaal geen vriendje meer wou, en toen dus toch een gekregen, een jongen die ik al heel lang ken, we vonden elkaar altijd al leuk, maar we waren te jong om er aan te beginnen zeg maar, dan was het zowieso fout gegaan. Na lang twijfelen hebben we toch besloten om het te proberen, en dat ging eigelijk heel goed. Ik was wel gigantisch onzeker, het zelfde idee als jou ts, bang dat het ook uit zou gaan. Uiteindelijk is het ook uit gegaan, alleen lag dat niet aan mij, en sloeg dat ook helemaal nergens op. Mijn vriendje zit een beetje apart in elkaar wat dat betreft, te lang verhaal en te moeilijk om hier uit te leggen. Na 2 dagen had hij al spijt, en ik had daar al op gerekend, en het was dus snel weer goed tussen ons.

Toch heeft mijn vertrouwen daar wel een flinke deuk van gekregen, en dat merk ik echt dagelijks. heel vervelend, altijd die onzekerheid. Toch merk ik wel dat die deuk niet eens echt meer komt van de breuk met mijn vorige vriend, eigelijk ben ik daar compleet overheen. Als ik hem zie voel ik niets, ook niet als zijn nieuwe vriendin erbij is. Ik vind hem eigelijk alleen maar irritant, hij is vervelend, en laat me nooit met rust. Ik zie hem echt als onbekende, en erger me alleen maar aan hem. Ik denk ook nooit meer aan hem, echt nooit! Het is al zo gesleten dat ik eigelijk niet eens meer weet hoe lang het precies geleden is dat het uit ging, wat er toen precies is gebeurt enzo. terwijl mijn wereld toen echt verging. best apart nu ik er zo over na denk.

Nou ja, lang verhaal, maar in ieder geval, ts: je bent echt heel normaal! En het komt allemaal echt wel weer goed, alleen het heeft tijd nodig. Mocht je je verhaal kwijt willen, je mag altijd even pmen, ik weet heel goed wat je doormaakt, en hoe je je voelt.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 15:43

Tja, zo zie je maar ooit staat het geluk weer aan je zijde denk ik.
Jammer alleen dat dat op de momenten is wanneer je juist niet voor zulke dingen open staat ( deze fase ga ik nu wel in, ben het echt helemaal zat met de mannen!)

alhoewel ik met over mijn eerste zin nog een hardhoofd heb.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 11:19

Maar het is ook wel even goed om die fase in te gaan hoor. Even tot rust komen, en verwerken wat er de afgelopen tijd is gebeurt. Ik kon het zelf niet goed verwerken, omdat ik te druk bezig was om te doen alsof alles goed ging, en noem maar op. Pas toen ik helemaal geen zin meer in stappen en mannen had, kwam het besef wat er echt gebeurt was, kwam al het verdriet weer boven. Toen ging ik ook pas inzien dat het goed was dat het uit was, dat die jongen helemaal niet zo goed bij mij paste, en dat hij me alleen maar remde in mijn ontwikkeling. Het is echt goed voor je om even tot rust te komen wat mannen betreft. En geloof me, je blijft niet alleen over. Ik was daar zelf wel eens bang voor (nu stiekem nog wel eens) maar op ieder potje past een deksel.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:07

Ik heb juist helemaal geen rot periode gehad.
Maar dat komt omdat het al lang niet goed ging in onze relatie dus toen het uitging was ik er even verdrietig over maar eigelijk had ik meteen het gevoel dat het beter was.. Het gaf mij gewoon heel veel rust.

Ben nu lekker aan het genieten van het single zijn, wel een erg leuke jongen ontmoet die ik regelamtig zie. Maar ik heb nu zoiets van "ik zie wel wat het wor"dt, wordt het niks dan heb ik een hele leuke tijd gehad, wordt het serieus dan is het ook leuk".
Was trouwens niet echt op zoek naar een jongen toen ik hem ontmoette maar stond er voor open..