Ik ga over een aantal weken (2 / 3 weken ? ) tijdelijk op kamers , dat voor ongeveer 4 maanden .
Nu is het een beetje ingewikkeld om telkens mijn hele computer die ook heel erg sloom is door de vele dingen die er op staan mee te slepen . En is daar eigelijk geen mogelijk heid om een abbo te nemen op internet .
Nu wou ik dan zo snel mogelijk een laptop gaan aanschaffen , want ik heb het erg nodig voor school .
Nu zag ik deze staan :
Fujitsu Siemens laptop met 15,4” scherm
FSC NDL-110137-001
De Amilo pa3553 laptop is een complete laptop voor een scherpe prijs. Deze Fujitsu Siemens laptop heeft een 250GB harde schijf zodat je veel tekstsbestanden, muziek, foto’s en video’s kunt opslaan. En je kunt deze bestanden makkelijk branden op DVD met de ingebouwde DVD brander. Dankzij het 15,4” scherm kun je de laptop makkelijk overal mee naartoe nemen. De dual core processor en het 3GB intern geheugen zorgt er tevens voor dat je veel programma’s tegelijk kunt draaien met een goede snelheid. Videochatten met je vrienden of familie gaat heel eenvoudig met de ingebouwde webcam. Naast de uitstekende prestaties is ook het uiterlijk van deze laptop zeer stijlvol!
Heeft iemand hier ervaring mee ? En zijn der dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een laptop , want ik heb er al eentje maar daar valt echt niet mee te werken .
Zijn der andere laptops die echt aan te raden zijn ?
Ik wil het liefst een laptop in het wit , met genoeg GB maar niet al te veel het is niet zakelijk maar gewoon voor school en voor mezelf vrije tijd . En niet zo een mini met een klein scherm . Liefst webcam incl maar dat is geen must .
Ik heb rond de 800 te besteden , wel genoeg toch ??
Hoop dat iemand mij kan helpen .