Hilarische momenten en uitspraken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Hilarische momenten en uitspraken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 01:08

Als reactie op uitspraken van kleine kinderen, bij deze het volgende:

Mijn zusje en slaapwandelen:

De parashutespringers: ([m] = zusje, [T] ben ik)
Zomervakanties veroorzaken altijd veel stress bij mijn zusje, hier wat voorbeelden:
[M]Ah.. AHHHH AHHHHHH AHH *Bonk* *rinkel -sleutels-* AAAAAAAAAAAAAAAH
[T]*springt op uit bed* Mies, wat is er!
[M]*Paniek in dr ogen* AAHH ZIE JE DAT DAN NIET!!! *Wijst naarboven* PARACHUTESPRINGERS! Ik moet naar de buren!!!

"Het geheim" Een andere keer:
[M]Maaam... maaaahaaam... Pap? Hallo!!!!
[T]Michel, ze liggen te slapen...
[M]Nou en! ik moet ze wat vertellen! MAAAAM!
[T]Je kan het ook aan mij vertellen mies!
[M]Egnie
[T]Egwel, zeg nou maar gewoon voordat je pap en mam wakker maakt
[M]Nee, kan niet
[T]Waarom niet?
[M]'T gaat over jou.

Thuis in paniek, verhaal komt van mijn vader: Het spook in de kast [p] = pap
[M]Pap! Pap! Kom snel!!!
[P]Wat is er?
[M]Kom snel! Mijn kast! Er zit wat in!
[P]Pap doet licht aan en kijkt in de kast "er zit niks".
[M]Pap? Wat doe jij hier?
[P]Je riep me omdat er wat in de kast zat.
[M]Nietus, ik ga slapen, dag!

"De plafondschildering" -Tenerife-
[M]Ohhh.. ooooh...
[T]Mies wat is er.
[M]Zie je dat niet?
[T]Zie wat?
[M]Die tekening!
[T]Waar?
[M]Daar! *wijst* op het plafond! Het wordt nu groen, zie je dat niet? zee, ondergaande zon, eiland, palmboom en zeilboot! Ohh, en oranje!
[T]*begint te lachen*
[M]Ohh en paars! Geel!! Moooooii!!
[T]*begint nog harder te lachen*
[M]K.U.T.W.I.J.F je denkt zeker dat ik aan het slaapwandelen ben he! Nou, egnie!

Tessa en de gouden merrie
Jaja, verzorgpaarje, springpaardje, nieuw gekocht, nooit buiten gereden met dat beessie, dus tessa springt erop. Samen met een vriendin met een oud maar erg pittig paardje.
Takje breekt en uiteraard vliegen beiden paarden op hol.
Paardje waar ik op reed begon te bokken en te stijgeren, kort daarna hadden we beide paarden onder controle.
Vriendin: "jezus, lag ik er toch bijna af!"
Ik: Ik lag er ook bijna *Paard maakt een luchtsprong* *bonk* correctie, helemaal af.

Tess en hoe je niet van een paard moet afstijgen.
Ik had de gewoonte om voorover te buigen en dan met een zwaai van mijn paard te springen.
Echter, ik reed op een paardje die altijd haar hoofd naar beneden deed als ze stil stond.
Ik, met 2 vriendinnen bij een blubberplas.
Ik wil afstijgen en zeg tegen mijn vriendinnen "serieus, als ze nu haar hoofd naar beneden doet lig ik in die plas" 2 seconden later was ik helemaal bruin van de blubber.

De nachtelijke wandeling
12 uur 's nachts, ik met een goede vriend, R in dit verhaal, hup, het bos in.
Lange wandeling gemaakt en ik introduceer hem het "donkere bos" -een en al pijnbomen en je kan nog geen 5 meter vooruit kijken-
[T]Blablablablabla oh, er ligt daar wat.. Wat is het.. Kijk uit Ray, *sluipt dichterbij* oh, tis een dooie tak, voorzichtig overheen stappen, lol, je zou maar struikelen, kijk wel uit he *en tess begint zich te realiseren dat het wel erg stil is achter haar.. Draait zich om en nergens een Ray te bekennen.
Ik had echt zouiets van, eikel, zoek het ook maar uit, we zijn vlak bij huis, jij vind je weg wel, en ik spring achter een boom, grijp mijn telefoon, zet die uit precies op het moment dat Ray mij probeert te bellen om te checken waar ik ben en race naar huis. Bij een pad aangekomen besloot ik een sluipweggetje door de bosjes te nemen om te voorkomen dat hij me op de weg zou zien, maar, de sluipweg liep dood in één meter hoge bosjes, ik denk, schijt eraan, ik loop door! Ik ga me niet laten kennen, ik vind hem voor hij mij vindt! En banjer door de bosjes, op naar huis.
Ik het huis in (waarvan de deur nog open stond) en sloot die achter me af, eerst het hele huis ondersteboven gekeert om te kijken of Ray al terug was gekomen, nee hoor!
Buiten begon het te regenen en ik ga weer naar buiten, op zoek naar Ray, hup, deur achter me dicht zodat ie ook niet naar binnen kan Duivel . Terwijl ik richting bos loop realiseer ik me dat mijn jas 2 witte vlakken heeft en dump deze bij een boom op het pad en ga door, in de regen, in mijn zwarte dunne kleding Clown onzichtbaar.
Na nog eens 20 minuten zoeken zag ik ineens 100m verderop een lichtje, ray zijn telefoon -sukkel-!
Na nog eens 10 minuten hem te hebben gevolgd ging ie zielig bij een boom zitten, helaas ging mijn sluippoging helemaal mis (nee, ik ben niet lomp, die takjes moeten daar gewoon niet gaan liggen!) En herkende hij me (a).
Op het end vroeg ik hem waarom in vredesnaam hij niet terug naar huis was gegaan... Was ie de weg kwijt geraakt! Ik vraag hem hoe dat mogelijk is omdat er een verlicht huis (soort monumentaal huis) van kilometers ver te zien is, zelfs in dat donkere bos!
Hij (bedenk je dat het zon levensgenieter is die bomen knuffelt en gras rookt): Eh ja, ik probeerde mijn weg terug te vinden aan de hand van bomen... Ik hoopte er een paar te herkennen......... -En dat terwijl er een kast van verlicht huis (of eigenlijk serieus een 4 verdiepingen hoog landhuis) hem de weg wijst!!!
De volgende dag... Waren we beiden verkouden en trok ik de dorens nog uit mijn kont <_<
Laatst bijgewerkt door Xyris op 03-10-08 01:25, in het totaal 1 keer bewerkt

LindyH

Re: Hilarische momenten en uitspraken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 01:19

Toch wel bizar altijd, dat slaapwandelen. Ik had vroeger een oppaskindje dat dat deed. Gelukkig zei ze niks, maar ze liep wel als een zombie door het huis. Haar eigen zus maakte haar dan altijd wakker omdat ze het zo eng vond.
Achteraf wel lachen natuurlijk.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 01:26

Haha ik heb maar 1x geslaapwandelt, ging toen in het keukenkastje in de prul naar de wc (a).

Over toiletbezoek gesproken trouwens, mijn vader zette me (denk dat ik een jaar of 2 was) eens op zijn hoofd terwijl ik in me nakie rondliep, Ja, en toen moest ik plassen... Pap was niet blij met me (a).

to LindyH: Heb mijn eerste bericht geedit, staat een stukje bij nou.

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 10:54

ROFL

Ik heb ook van die trekjes in me slaap, Praten of gewoon gaan slaapwandelen..
ben een keer met de ruitenwisser de keuken in gelopen.. WHAHA me moeder keek me raar aan Huilen van het lachen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:52

Ik slaapwandelde ook heel vaak, en ik werd een keer wakker en riep papa papa,die kwam en vroeg wat er was.Ik zei de kast is eng, nou ik zie niks hoor,papa jij bent ook eng.Hij liep meteen weg en zei nou is het genoeg.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:08

hahah dat slaap wandelen heb ik ook wel gehad,,,

ik ging naar beneden en me hond aaien om 3 uur snachts en me hond keek echt What The F* moet zij nou weer... en toen liep ik naar boven en ging ik weer in me bed liggen,, dus me vader (word van elk geluid wakker) komt slaperig naar me kamer gestompelt inmiddels half 4 's nachts.. HEE JAMIE !!! wat ben jij nou aan het doen !!! dus ik zeg jaa wesley (broer) is de hond ineens aan het uitlaten.. dus me vader schrikt, die denkt oeh die is juist aan het slaap wandelen dus rent naar beneden, en ziet weer me hond kijken,, van jesus mag ik ook eens slapen, en toen was ik alweer dik aan het slapen Pling ,,,

en heel vaak gedroomt dat mijn wekker al afging en dat ik mijn hele ochtend ritueel deed,,, 5 min wakker worden,, dan alle lichten boven aan, kleren pakken,, douchen, en beneden eten,, en de hond eten geven,, en toen ik helemaal klaar was komt me moeder naar beneden,, WAT DOE JE ?? ik verontwaardigt : jaa euhh ik moet ook gewoon naar school hooor duhh !!!,,, zegt me moeder weet je wel hoelaat het is ? nou euhh *kijkt op der mobiel* huh wat is dit nou weer,, check alle klokken in huis en kom der achter dat het half 3 was i.p.v. half 7 ben toen maar weer in bed gestapt Tong uitsteken

laats ook nog 's nachts naar beneden gelopen, allemaal vorken gepakt op de grond gaan liggen bij me hond en daar tot de volgende ochtend gelegen *ik snapte er niets van toen me moeder me wakker maakte*

en een keer toen ik klein was,,
werd me vader wakker door dat hij de voordeur hoorde,, die probeerde ik open te maken,, ik stond in mijn pyama met me jas en en een washandje in mijn hand (??) om naar school te gaan

echt te vaag allemaal !! Tong uitsteken

Juultjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:58

Vindt dit nu al een geweldig topic Tong uitsteken

Laatst waren ik en 2 andere meisjes wakker gebleven bij een slaapfeestje, de anderen sliepen allemaal. ineenkeer gaat Irene rechtopzitten en roept: Waar is mijn telefoon, geef mijn TELEFOON! HIJ LIGT DAAR, DAAR!!!!
Ik vraag: Irene???
Irene: NEEEEEEEEE

snurk... lag ze weer te slapen... volgende ochtend: Waar hebben jullie het over? Welke telefoon???

Clown

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:07

Xyris schreef:
"Het geheim" Een andere keer:
[M]Maaam... maaaahaaam... Pap? Hallo!!!!
[T]Michel, ze liggen te slapen...
[M]Nou en! ik moet ze wat vertellen! MAAAAM!
[T]Je kan het ook aan mij vertellen mies!
[M]Egnie
[T]Egwel, zeg nou maar gewoon voordat je pap en mam wakker maakt
[M]Nee, kan niet
[T]Waarom niet?
[M]'T gaat over jou.

ROFL Huilen van het lachen

De rest is ook leuk! *LOL*

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:14

Ik lich nu al in de slappe lach..

mijn zus en ik sliepen in de camper met een heel laag dak ik denk voor ons 70cm.. En toen kwamen mijn vader en moeder binnen werd mijn zus kei boos en toen stote ze haar hoofd en toen sliep ze weer

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 07:57

Een neef van mij stond een keer aan de voordeur te bellen hij wilde naar binnen s,nachts en mijn tante heel erg verbaasd vragen, waar ben jij geweest? Oh bij het circus het was erg leuk en hij ging naar bed om weer verder te slapen.De volgende morgen vroeg mijn tante, en was het leuk in het circus.Wat bedoel je, dus zei vertelde alles maar hij geloofde haar niet(haha).

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:04

Mijn zusje slaapwandelde eerder ook behoorlijk wat, lag ze ineens te schreeuwen Jooooooo (ik dus) Help!!, en dan was het weer stil..En ging het zo een uur door..Gingen we kijken, was ze koest haha heel stom gezicht.
1 x is het wat ge-escaleerd en is mevrouw van uit haar bed op haar nachtkastje gaan staan..Ja en dat was boem..niet zo erg maar ze heeft niet zo'n grote kamer dus ja..Benen blauw, hoofd onder de krassen..Beviel haar ook niet zo goed haha

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:05

Mijn moeder kon vroeger altijd slaapwandelen, dan droomde ze dat ze niet uit haar kamer kon. Op een nacht stond ze ineens naast me
* por por*
'Mam wat doe jij hier?'
"IK kan er niet uit"
'ja... maar je bent er toch uit? Clown je staat in mijn kamer"
'nee dat kan niet ik kan er niet uit'
*zucht*

Toen ik nog ponykampen deed hadden we een keer een leiding die ineens in haar slaap ging schreeuwen.
Op het moment dat het net dooooodstil bij ons op de hooizolder was hoorde je haar ineens knoerhard in haar slaap 'EN NU GAAN JULLIE ALLEMAAL G*DVERD*MME SLAPEN STELLETJE R*TKINDERS IK WORDT KNETTERGEK VAN JULLIE!!!'

En iedereen lag er echt bij van Blond húh? Huilen van het lachen

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:23