Maar ik had altijd een Orange sim-kaartje waar ik overigens nooit geen problemen mee had en altijd eigenlijk wel bereik.. Sinds Orange & T-mobile samen zijn heb ik amper meer bereik met m'n telefoon , by ons in huis is het helemaal drama kan niet meer bellen niet meer smsen en niemand kan mij bereiken.. Nu is dit pas sinds deze week. Mijn telefoon is nog vrij nieuw dus er is zeker niks aan kapot..
Wie heeft hier nog meer last van en wat kan ik hier aan doen? Het sim-kaartje is nog van Orange , maar denk als ik naar de T-Mobile winkel ga dat er gezegt wordt moet je maar een ander sim-kaartje kopen met een andere provider.. Nu is een sim-kaartje niet duur daar wil ik ook geen discussie over... Vindt het alleen zo jammer dat hij het hier niet meer doet aangezien ik altijd tevreden was over Orange ( T-Mobile )
Dus daarom mijn vraag wie hier nog meer last van heeft.
Wij.. zijn toevallig laatst met 2 telefoons overgestapt van Debitel naar T-mobile en in huis ook geen bereik meer.. Moet gewoon naar de tuin om te bellen
Ik heb hier sinds deze week ook last van. Net wat jij zegt met Orange altijd overal bereik gehad en nu op sommige plaatsen niet meer. Heb er vanochtend heen gebeld. Netwerk was in orde zeiden ze. Ik moest hem maar resetten. Dus ik de batterij er een half uur uitgedaan en daarna er weer ingedaan. In het beging leek het wel goed. Maar nu weer hetzelfde. Ik heb besloten om mijn beltegoed op te maken en een nieuwe te kopen. Ik heb hem vooral voor als er iets gebeurt met de paarden. En om bereikbaar te zijn voor de pensionklanten. Maar ja, zo heb je er nog niets aan.
Ja het rare is .. ik rij met mijn auto door een stuk bos waar ik noooooooooooit geen bereik had en nu ineens vol op:S maar in mijn huis echt totaal niet meer, echt zo irritant.. Niemand kan me meer bereiken en daar baal ik van gister had vriendlief om 5 uur al gebeld was ik nog even naar de winkel gereden rond half 7 en toen kreeg ik ineens een sms dat hij om 5 uur al had gebeld ... waarna ik die sms had gelezen en ook geen bereik meer had..
ik had vroeger ook t mobiele, ook heel weinig bereikm,maar toen wel goedkoop. nu heb ik AH mobiel omdat ik daar 50 % korting krijg. maar het verschil in berijk merk ik wel
Er staat steeds in mijn schermpje : Zoekt en er staan gewoon 2 streepjes bij mijn netwerk..nog steeds blijft er ZOEKT staan & kan nog niet bellen of smsen..
Of er staat helemaal niks meer in mijn beeldscherm.. Als ik op mijn werk ben doet hij het wel , maarja daar heb ik zo weinig aan aangezien vrienden etc dan ook allemaal werken en dan toch niet bellen..
ik had met t-mobile eerst jarenlang geen/slecht bereik thuis maar sinds enkele weken is het opeen super . Denk dat er hier in de buurt een mast bij is geplaatst ofzo.... wel raar dat het bij jou ineens juist slecht is
Ik heb nu al 6 jaar T-Mobile en overal goed bereik en kan echt overal bellen.. Het enige waar ik wat minder bereik heb is bij mijn vriend thuis, in een gat van een dorp. Daar heb ik alleen in de tuin vol bereik, binnen maar een of 2 streepjes..
Ik heb ook T-mobile, al zo'n 5 jaar, en heb er de laatste tijd ook vaak last van dat ik opeens nergens geen bereik heb.. Dat duurd dan een paar dagen tot een week en dan doet hij het opeens weer..
ook hier een t-mobile klant. Vroeger begonnen met Ben en dat is uiteindelijk overgegaan op T-mobile. Altijd goed bereik en de laatste paar maanden is het echt bagger. Hij moet heel vaak het netwerk zoeken en vaak heb ik maar 1-streepje. Nu ik lees dat er veel meer mensen last van hebben, moeten ze haast wel iets veranderd hebben. Zeker ook omdat jullie eigenlijk uit heel nederland komen
Ik heb een T-mobile abonnement, heb heel slecht bereik hier in huis, alleen boven in het voorraam redelijk bereik. Ik heb dit gemeld bij T-mobile en zij hebben het gecheckt en ik schijn in een grensgebied te wonen qua bereik. Ik krijg daarom 25% korting op mijn abonnement.
Ik heb ook Orange, nu T-mobile dan, maar ik heb er geenproblemen mee.. wel vind ik het raar dat we wel gewoon dezelfde tarieven moeten betalen terwijl T-mobile veel goedkoper is, en je op het zelfde netwerk als T-mobile zit..
hier hetzelfde probleem. Ik had ook orange maar nu dus t-mobile sins deze week heb ik in me huis ook geen bereik meer. Met orange altijd en overal bereik. Ik baal er ook best van dat ik er nog ruim 1 jaar aan vast zit
Ik heb mijn telefoon ook al eens uit gedaan ( incl batterij en alles er uit gehaald ) even deed hij het goed , Maar nu doet hij het nog niet in huis.. & als ik bereik heb is het idd ook maar 1 streepje maar dan moet ik de telefoon echt op die plek houden anders valt hij zo weer uit en gaat ie weer zoeken..
zo te lezen zijn er echt veel meer met dit probleem