Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Lotje02 schreef:scheren. Ik heb laatst mijn fleecetrui geschoren, gewoon met een scheermesje. Goed straktrekken en dan even het mesje erover. Dit doe ik ook bij wollen truien waar van die bolletjes opkomen.

en je hebt toch ook van die 'kledingrollers'? Lijkt een beetje op een verfroller maar dan voor kleding. (of is dat daar niet voor?) 
Sophie_midas schreef:Zo'n apparaatje is ideaal inderdaaden je hebt toch ook van die 'kledingrollers'? Lijkt een beetje op een verfroller maar dan voor kleding. (of is dat daar niet voor?)
)
Margreetje schreef:Verkoopster zei het onlangs tegen mij als tip voor ev. pluisjes op mijn wollen pull. Dus ja het bestaat wel degelijk.Lotje02 schreef:scheren. Ik heb laatst mijn fleecetrui geschoren, gewoon met een scheermesje. Goed straktrekken en dan even het mesje erover. Dit doe ik ook bij wollen truien waar van die bolletjes opkomen.
Scheren? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord.
Ik zie het al weer helemaal voor me als ik zoiets zou doen.......OEPS uitgeschoten.......gat erin.
Margreetje schreef:Sophie_midas schreef:Zo'n apparaatje is ideaal inderdaaden je hebt toch ook van die 'kledingrollers'? Lijkt een beetje op een verfroller maar dan voor kleding. (of is dat daar niet voor?)
Daar krijg je die pluisjes waarschijnlijk niet mee weg omdat die nog enigszins vast zitten aan je kleding.
Zo'n roller is meer bedoeld voor losse haren enz. (net zoals ik altijd helemaal onder zit als ik met de hond heb gestoeid)
. Ik denk dat ik ook maar zo één ga aanschaffen want ik zit ook altijd onder de haren
........och onze arme hond