eerste keer dat ik over zoiets persoonlijks post maar ik weet het niet meer.
ik kreeg net een smsje van een vriendin van mij dat ik haar zou bellen en waarom ik dat niet deed, ik heb teruggesmst: zou ik jou bellen dan? heb weinig zin je te bellen voel me niet zo lekker..kreeg daarop terug: waar slaat dat op?? denk je van me af te zijn door met tim te zoenen?
ik heb met tim gezoend afgelopen weekend, in de weet dat mijn vriendin hem niet zag zitten oid.
vervolgens bel ik haar net op en begint ze tegen mij tekeer te gaan als een gek, en zegt ze je wist dat ik hem leuk vind, je wist dat!! etc. heel geschreeuw aan die kant van de lijn etc. ik heb daar rustig op gereageerd met de woorden, ik wist dat niet, weet niet hoe je erbij komt dat ik dat wist? zegt ze jaa dat heb ik je duidelijk verteld, dus ik ontkende het omdat ze het echt niet heeft verteld
. uiteindelijk zei ik sorry en zei vervolgens ik wist het niet, maar je geloofd me niet dus heb niks aan contact met jou. toen zei ze oke dan niet en hing ze op...wat moet ik ermee? wat is jullie mening etc?
Ze is boos omdat je iets hebt gedaan wat ze niet wou. Laat haar maar even afkoelen, en blijf gewoon netjes reageren dat je het niet wist en dat je er spijt van hebt. Waarschijnlijk koelt ze dan wel af