Vriendin & Jongen, wat vinden jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yakima

Vriendin & Jongen, wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 20:46

hallo,

eerste keer dat ik over zoiets persoonlijks post maar ik weet het niet meer.

ik kreeg net een smsje van een vriendin van mij dat ik haar zou bellen en waarom ik dat niet deed, ik heb teruggesmst: zou ik jou bellen dan? heb weinig zin je te bellen voel me niet zo lekker..kreeg daarop terug: waar slaat dat op?? denk je van me af te zijn door met tim te zoenen?

ik heb met tim gezoend afgelopen weekend, in de weet dat mijn vriendin hem niet zag zitten oid.

vervolgens bel ik haar net op en begint ze tegen mij tekeer te gaan als een gek, en zegt ze je wist dat ik hem leuk vind, je wist dat!! etc. heel geschreeuw aan die kant van de lijn etc. ik heb daar rustig op gereageerd met de woorden, ik wist dat niet, weet niet hoe je erbij komt dat ik dat wist? zegt ze jaa dat heb ik je duidelijk verteld, dus ik ontkende het omdat ze het echt niet heeft verteld Sigaar . uiteindelijk zei ik sorry en zei vervolgens ik wist het niet, maar je geloofd me niet dus heb niks aan contact met jou. toen zei ze oke dan niet en hing ze op...

wat moet ik ermee? wat is jullie mening etc?

Megamutsj

Re: Vrienden & Jongen, wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:48

Eventjes afwachten Ja Ze is boos omdat je iets hebt gedaan wat ze niet wou. Laat haar maar even afkoelen, en blijf gewoon netjes reageren dat je het niet wist en dat je er spijt van hebt. Waarschijnlijk koelt ze dan wel af Lachen

MaaikeMo

Re: Vriendin & Jongen, wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:06

ah, koelt wel weer af..
zullen de hormonen wel zijn geweest Haha!

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 21:11

ik heb net tim aan telefoon gehad, die vind het ook niet kloppen wat ze doet.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:11

yakima schreef:
ik heb met tim gezoend afgelopen weekend, in de weet dat mijn vriendin hem niet zag zitten oid.

dus ze heeft jou gezegt dat ze hem niet zag zitten?
waarom zegt ze nu dan van wel? dan kan je haar er toch aan herinneren dat ze jou gezegt heeft dat ze hem niet zag zitten?

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 22:15

ff laten begaan joh. Zij denkt dat ze het gezegd heeft. Misschien heb je het niet gehoord of vergist zij zich. Als zij er van overtuigd is dat het wel zo is is haar reactie te begrijpen...
laat ff afkoelen, en ga daarna nog een keer praten, leg uit dat je het niet wist, en als je het wel wist, of ze je dan een goeie reden kan geven waarom je dat voor haar verpesten wilt...
Ze is toch een vriendin?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:40

Kan jij niks aan doen, inderdaad laten afkoelen. Lachen

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:03

idd even af laten koelen, maar ik snap uit je verhaal niet helemaal waarom jij in je eerste bericht zo reageerde

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 16:39

Charmotte schreef:
yakima schreef:

dus ze heeft jou gezegt dat ze hem niet zag zitten?
waarom zegt ze nu dan van wel? dan kan je haar er toch aan herinneren dat ze jou gezegt heeft dat ze hem niet zag zitten?

''in de weet'' oftewel dat ik het niet wist, omdat ze het normaal wel verteld, wat ze nu dus niet heeft gedaan of wat ik niet heb gehoord.

ze heeft zelfs met een vriend van tim gezoend die avond, dat doe je tocch ook niet als je een jongen leuk vind? Sigaar

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:42

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:43

Ik vind dit nou niet echt een groot probleem.. Dit kunnen jullie zelf toch ook wel oplossen? Verward

Heb het idee dat op LZP de laatste tijd de meest simpele ''problemen'' worden neergegooit onder het mom van ''ik heb er 5 minuten over nagedacht en kom er niet uit, dus laat het nu aan jullie over om een oplossing voor mij te zoeken.''
(even algemene opmerking, gaat niet zozeer alleen om dit topic)

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:46

als ze zelf met een andere jongen gezoend heeft, moet ze gewoon haar mond houden Bloos
sorry ik vind dat ze zich aanstelt..
Zelfs als een vriendin met een jongen zou zoenen die ik leuk zou vinden, en stel dat die jongen haar ook leuk vind, ik gun het mijn vriendinnen dan Lachen

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:50

esther_sonja schreef:
als ze zelf met een andere jongen gezoend heeft, moet ze gewoon haar mond houden Bloos
sorry ik vind dat ze zich aanstelt..
Zelfs als een vriendin met een jongen zou zoenen die ik leuk zou vinden, en stel dat die jongen haar ook leuk vind, ik gun het mijn vriendinnen dan Lachen

ben het helemaal met je eens

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 16:54

ik reageerde zo omdat ze de laatste tijd niet helemaal lekker bezig is tegenover mij...

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 16:55

19.

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 16:56

ojah...het is niet echt een groot probleem ofzo, maar ik zit ermee. en vraag me vooral af wat jullie ermee zouden doen.
anders krijg ik weer het verwijt van haar kant dat ik geen goede keuze's heb gemaakt.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:57

Oh, oké. Eerlijk gezegd vind ik het dan wat kinderachtig van haar. Als ze daadwerkelijk tegen jou heeft gezegd dat ze hem leuk vindt, en jij hebt het niet goed gehoord/begrepen, is het banketstaaf voor haar maar ook niet jouw schuld. Laat haar gewoon even in haar eigen soep gaarkoken, het komt wel weer goed.

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:58

ik zou haar lekker in haar waan laten ... als zij zelf haar conclussies al trekt en doet alsof ze het al verteld heeft , zal ze zelf de fout ooit wel in zien denk ik ?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:58

Verkeerde keuzes maken leer je alleen maar van. Als iemand je dat verwijt, terwijl je je best doet, dan zegt dat meer over diegene dan over jou. Knipoog

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 17:01

het beste is inderdaad gewoon aflatenkoelen, al zal dat ondertussen al gebeurd zijn. maar gewoon kijken als ze uit zichzelf contact zoekt, en zelf geen stappen ondernemen tot enig contact met haar.

ze zou aanstaand weekend mee gaan naar een feestje vlakbij utrecht met goede dj's waaronder eentje die ze helemaal te gek vind en waarbij ze nog nooit is geweest. maar ik denk niet dat ze nog meegaat. waar ze uiteindelijk erg van zal balen.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:07

Ben het met Redrumfox eens.

Vind dat er op LZP idd laatste tijd steeds meer van dit soort 'gevallen' neer worden gegooit. Erg jammer.

Tip voor jou, Laat het rusten.. Ga met d'r praten.
Als ze er kinderachtig over blijft doen. Zuo ik haar niet eens
als vriendin willen. Nagelbijten / Gniffelen Ik dénk eerlijk gezegd dat ze gewoon strontjarloers is. Maargoed, wie-ben-ik.