Wie heeft er een goed idee? ( verveling)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vamp

Wie heeft er een goed idee? ( verveling)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 12:04

ik verveel me! Ik zal in het kort uitleggen hoe dat komt!

Ik ben voor de zomervakantie gestopt met het werk dat ik deed en de opleiding die ik volgde. Ik heb daarna pfeiffer gehad, waardoor ik ook echt dagen thuis zat, hooguit drie/vier uurtjes wakker was en daarna weer naar bed ging. Nu gaat dat allemaal weer wat beter, ik krijg weer zin en energie om dingen te gaan doen. maar... Ik ga volgend jaar september pas beginnen met een opleiding. Ik wil tot die tijd gaan werken. Maar ik ga over een maandje verhuizen naar een andere provincie, dus voor die drie weken ga ik niet hier in de buurt een baan zoeken.

maar ja.. ik ben het thuis zitten nu echt wel zat!Het huis kan bijna niet schoner... Clown Ik ben al bij alle familie die ik kon bedenken op bezoek geweest, vrienden zijn bezig met hun opleiding... Blijft over ikzelf om iets mee te gaan doen. Ben al naar utrecht geweest en ook naar het strand... en nu heb ik geen inspiratie meer, en ik verveel me Haha!

heeft er iemand nog een leuk idee wat ik kan gaan doen?

Roihi

Re: Wie heeft er een goed idee? ( verveling)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:07

heb je geen foto's meer liggen die in een album mogen/moeten? of boeken die je al een lange tijd wilde lezen?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:19

Misschien al eens de krant gaan na pluizen voor een baan in de nieuwe provincie Lachen ?!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:25

Mijn zolder moet nog worden uitgezocht en opgeruimd Knipoog

Avenance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:27

Bij een uitzendbureau langsgaan en vertellen over je situatie, vaak hebben ze nog wel werk voor kortere tijd, al zijn het niet de leukst klusjes, er komt wel geld binnen, toch.

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 12:32

baan voor in de andere provincie heb ik al Haha!
denk dat ik de laatste week ook wel zoet ben met verhuizen, dus nog drie weekjes zien te overbruggen. foto's uitzoeken is misschien wel een idee...
ben eigenlijk ook nog opzoek naar iets om langzaam weer wat conditie op te bouwen. ben al wel wat aan het wandelen enz, maar de binnestad van amersfoort vind ik na 3 uur daar rondgewandeld te hebben ook niet echt intressant meer. hihi Haha! meestal is het probleem dat ik het te druk heb, dit is echt compleet iets anders!