Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Apple schreef:Overstappen vind ik persoonlijk nogal paniekvoetbal. Als je dan wilt overstappen kun je nog het beste naar Fortis gaan, dat is nu deels in handen van de staat dus daar is je spaargeld veilig![]()

Apple schreef:Overstappen vind ik persoonlijk nogal paniekvoetbal. Als je dan wilt overstappen kun je nog het beste naar Fortis gaan, dat is nu deels in handen van de staat dus daar is je spaargeld veilig![]()

MISTRAL94 schreef:Postbank valt voor mij af, die vind ik te traag. Wanneer je betalingen doet duurt het me te lang voordat het of bijgeschreven of afgeschreven is.
En uit mijn ervaring hebben toch best veel mensen een postbank-nummer (een tijd terug kocht ik wel vaker via marktplaats/bokt/enz spulletjes en ongeveer 40% van de mensen had postbank, als ze dat niet hadden mailde ik even om te laten weten dat het waarschijnlijk een of twee dagen zou duren.), zelf heb ik er iig geen problemen mee dat het te lang duurt. 

MISTRAL94 schreef:Postbank valt voor mij af, die vind ik te traag. Wanneer je betalingen doet duurt het me te lang voordat het of bijgeschreven of afgeschreven is.
Cassidy schreef:Ik zit ook bij de ABN, en blijf zitten waar ik zit.

MISTRAL94 schreef:Ik denk dat ik niet duidelijk geweest ben, het is geen paniek!
Meer de manier waarop alles gedaan wordt, het hele gedoe wat wij gehad hebben rondom een hypotheekgebeuren. Dus van paniek is zeer zeker geen sprake!

Perzik schreef:MISTRAL94 schreef:Postbank valt voor mij af, die vind ik te traag. Wanneer je betalingen doet duurt het me te lang voordat het of bijgeschreven of afgeschreven is.
Bij ons gebeurd het gewoon snel. Vooral als ik het naar iemand overmaakt staat het er meestal meteen op.
Ik heb er een andere ervaring mee en daarom is postbank voor mij geen optie!