En ik vroeg me af, zijn er hier nogmeer mensen die bij de Mac werken?
Zoja, welke locatie, en hoe bevalt het?

Edit: titel aangepast

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TurdusMerula schreef:Ik werk bij de Mac in Leiden. Vind het niet zo boeiend meer, aangezien ik met mijn 21 jaar al bijna oud ben en er al 6 jaar werk...
Er is ergens een topic waar een tijd terug veel in werd gepost over Mac medewerkers, geen idee of dat nog gebruikt word...
_Daniella schreef:wat verdien je bij de mac?
wendy_x schreef:ik ben ook net aangenomen en moet volgende week vrijdag voor het eerst!
i kverdien 3.30 bruto als 16 jarige
TurdusMerula schreef:Orientatie is idd contract doornemen, rondleiding, kleding ontvangen ed. Alles wat moet gebeuren voor je echt kunt gaan werken.
Ik verdiende op mijn 18e 5.25 geloof ik, weet het niet zeker, maar is ook niet te vergelijken.
Ter indicatie zou je de cao horeca erbij kunnen pakken... Zijn de minimumlonen, verschilt per mac hoeveel er evt. nog bovenop komt.
Als je parttime werkt als jongere hoef je over de eerste 500 euro (ongeveer) die je verdiend per maand bijna geen belasting te betalen. (bij één werkgever) Dus dat is prettig!
Nog meer vragen, dan hoor ik het wel!
Succes!
Pasamba schreef:Ja doordeweeks is veel relaxter!
Ja 3,30 is heel weinig, wel echt minimum loon voor een 17 jarige.
Miracle_ schreef:TurdusMerula schreef:Orientatie is idd contract doornemen, rondleiding, kleding ontvangen ed. Alles wat moet gebeuren voor je echt kunt gaan werken.
Ik verdiende op mijn 18e 5.25 geloof ik, weet het niet zeker, maar is ook niet te vergelijken.
Ter indicatie zou je de cao horeca erbij kunnen pakken... Zijn de minimumlonen, verschilt per mac hoeveel er evt. nog bovenop komt.
Als je parttime werkt als jongere hoef je over de eerste 500 euro (ongeveer) die je verdiend per maand bijna geen belasting te betalen. (bij één werkgever) Dus dat is prettig!
Nog meer vragen, dan hoor ik het wel!
Succes!
Thanx voor de info..
Weet jij toevallig het minimum loon dan? Ik heb ff gegoogled maar ik begrijp er nix van